1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Internet valt telkens uit

Discussie in 'Games' gestart door Chemische Kip, 24 aug 2005.

  1. Ik heb een klein probleem, namelijk dat internet constant uitvalt zo ongeveer om de 2 uur. Nu was ik dus bezig een groot bestand (2gb ofzo) te downloaden. Hij stopte zo rond 800 mb omdat internet dus vastliep. Nu probeerde ik dus gewoon verder te gaan met het downloaden hiervan, wat niet lukte. Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Weet iemand hoe ik weer verder kan gaan met de download waar ik mee bezig was?

    Alvast bedankt!

    /Mod Titel aangepast
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2005
  2. Rovak

    Rovak Guest

    gebruik download accelerator (zoek mar op google)
     
  3. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb dat probleem idd ook, ik kan geen grote bestanden dowloaden, want t internet valt langzaam uit. Maar dat moet je misschien idd dowload accelerator dowlaoden, ik gebruik t zelf niet maar je kan met dat programma wel je download hervatten.
     
  4. download accelerator schijnt goed te werken, dankjewel :).
     
  5. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je misschien ''rare'' sites bezocht :) heb je trouwens wireless?
     
  6. hehe, nee dat is het niet. sinds kort hebben we dus nieuw internet (voorheen XS4ALL) en met dat nieuwe internet is er een nieuwe router (of hoe zo'n ding ook heet) aangesloten die zorgt dat internet hier op 3 pc's werkt. om de zoveel uur valt dus ineens internet gewoon uit, bij alle pc's :confused:. we hadden toen die router omgeruild tegen een andere maar nog steeds hebben we dat probleem. binnenkort maar ff die service bellen ofzo.

    en nope, geen wireless.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2005
  7. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen kijk 's naar een eventuele update van de firmware voor die router, kan zijn dat zich daar problemen mee voordoen. Wat voor provider heb je?
     
  8. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    vergelijkbaar?

    Toen Wanadoo een tijd terug bij al haar Cable Broadband klanten een nieuwe modem kwam brengen, leverde dat na een paar dagen ofzo ook problemen met de snelheid en de verbinding op. Nergens info te vinden, en eindelijk door die Helpdesk heengekomen. Toen zeiden ze dat we de modem een paar uur uit moesten laten, omdat er nieuwe programmatuur bij Wanadoo was geïnstalleerd en er een soort van reset van beide kanten moest komen. Ik snap er zelf nog steeds niks van, maar ja, daarna werkte alles wel weer als een tierelier, dus het zal wel.
     
  9. bij ons werkt het nu weer goed :), zonder dat we iets veranderd hebben.
     

Deel Deze Pagina