1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 29 mrt 2005.

  1. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je dan de extra unlockte content bekijkt zie je dat dit in het echt ook is gebeurd 8) :eek:
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ohwkeej.. dat is freaky 8)
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Even de thread omhoog halen! Wie heeft hem op al op authentic uitgespeeld? Ik heb alles op difficult en de twee eerste op authentic. Ik heb nob niet geprobeerd om verder te spelen op authentic maar volgensmij is het erg moeilijk vooral bij het laatste level enzo.

    Ik heb Brothers in Arms totaal al erg veel gespeeld ik heb het 2 x uitgespeeld en sommige levels wel 10x opnieuw gedaan gewoon voor de lol omdat hij zo leuk is. Ook speel ik regelmatig multiplayer met mijn broer wat ook erg vet is!
     
  4. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect als je m helemaal uitspeeld op authentic.
    Stuur me maar een pm als je het gedaan hebt, wie weet wat ik dan voor je kan doen als beloning voor deze reuzen opgave! ;)
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Nadat ik de eerste missie was begonnen op easy begon ik maar gelijk overnieuw op difficult. Hierop heb ik hem uitgespeeld. Authentic moet ik nogsteeds aan beginnen :p
     
  6. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Op authentic heb ik alle levels uitgespeeld behalve push into carentan en de laatste missie, die zijn echt niet te doen! Maarja, blijven proberen..
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m bijna 2 keer uitgespeeld, maar ik heb er niet zoveel zin meer in. 1 keer op Normal uitgespeeld en een stuk op difficult. Authentic ga ik niet eens proberen.

    Ik vind het wel jammer dat je nu met "Red" speelt, maar het heeft ook wel wat omdat hij in het eerste deel gepromoveerd was.
     
  8. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo

    ik heb brothers in arms maar ik kom niet verder dan ben ik bij z`on level en dan is het heel mistig en daarna wee tik nie wat ik moet doen alvast bedankt
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat stuk zit volgens mij ook in de serie Band of Brothers. Of in een film als Saving Private Ryan oid. Komt me namelijk erg bekend voor :)
     
  10. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo

    ik heb brothers in arms maar ik kom niet verder dan ben ik bij z`on level en dan is het heel mistig en daarna wee tik nie wat ik moet doen alvast bedankt
     
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    als je iets duidelijker zou zijn zou ik je mischien kunnen helpen
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is bij "Cole's charge" of hoe je het ook schrijft. Je moet gewoon in de rook blijven en een beetje aan de linkerkant blijven lopen. Als je een stukje verder bent gelopen is de rook weg en zie je een aantal duitsers zitten bij een gebouwtje. Vanaf daar moet het denk ik wel verder lukken. Het spel is niet moeilijk om te snappen.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik ben nu ietsje voorbij de helft op Authentic, maar ik zal hem niet uitspelen... maandag namelijk EiB halen :D
     

Deel Deze Pagina