1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roberto, 19 aug 2005.

  1. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de N64 was dit voor mij dikuit de beste game die er was, en na 6 jaar eindelijk een vervolg.

    [​IMG]

    Screenshots

    [​IMG]
    [​IMG]

    Eerder dat de game klaar is is het natuurlijk stukken mooier, dit zijn gewoon beta screenshots ( hoop ik :D )
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
  3. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh laat maar, staat in de verkeerde afdeling, vandaar dat ik m niet zag. Vond 't al raar :)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Laat PD hier maar staan, dit is de 360 games sectie.

    Kan echt niet wachten op deze game. Al zou ie iets minder kwa grafics worden dan bv ghost recon, dan nog haal ik deze als ie ook maar een beetje zo goed als de originele is. Dat was altijd 1 van m'n favoriete games. Laptop gun, stealth gun, dubbele guns etc, super :cool:
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Psies ! Dit wordt zekers te weten mijn launchtitel voor de X360 ! :D
    Laat maar komen die hap :9
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben eigelijk heeeel benieuwd naar deze titel, ik heb namelijk mijn twijfels, ik hoop dat rare me trots maakt...
     
  7. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wordt eigenlijk een beetje moe van al die shooters.
    Ik heb in al die jaren al zo veel shooters gespeeld dat ze me eigenlijk nog maar weinig aanspreken.
    Maar, mischien kan rare er nog iets bezonders van maken, ook al merk ik dat ze sinds het n64 niets meer hebben gemaakt wat me boeide...
     
  8. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    dikuit?????????`

    PDZ=gameplay----------->laten we het hopen.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Erg vette game! Hier wat pics + de boxart:

    [​IMG]
    Hier het verschil tussen de X Ray.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Boxart ziet er fake uit, niet zo "spannend " als het echt is. Maak dan een stoere man met een erg geweer en donkere kleuren ofzo, geen vrouw met pistool en vrolijke ornaje kleuren, ookal speelt zei een belangrijke rol.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het stond toch echt op de Rare website. Ik klikte op een link toen kreeg ik vanaf het Rare site een pagina met een forum en daar stonden 2 screens en deze box art.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze Joanna Dark ziet er in elk geval al beter uit als die uit het origineel :9
    En voordat er weer bijdehante opmerkingen komen, jah tis een prequel dus ze is wat jaartjes jonger dat weet ik ook wel ;)
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Alpha screenshots, hoop ik. Als dit beta is vrees ik het ergste, al zal er sowieso nog wat aan verbeterd worden al zou het beta zijn. Dat mag ook wel.

    Belangrijke rol? De hoofdrol.

    Dit is niet de final box art, wie weet het plaatje wel, maar op de 360 doosjes komt het de "Xbox 360 banner" onderaan, in plaats van boven. Althans, zo heb ik het begrepen. Zo zijn de doosjes ook te zien op de net nieuwe promotie "folder" van de 360 waarin onder andere de "Core" en "Premium" versie met elkaar met elkaar vergeleken worden. Overigens werd in datzelfde foldertje hetzelfde plaatje van Joanna gebruikt als in deze boxart.
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb perfect dark op de n64 helemaal kapot gespeeld(de co-op en de super vette multiplayer).volgens mij word deze ook heel vet hoop dat het verhaal je net zo mee sleept/goed is als op de n64.maar het belangrijkste de wapens hopelijk zijn de slayer,laptop gun,reaper,far sight en al die andere meesterlijke wapens weer terug.
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hij lijkt me op zich wel vet.. maar de graphics moeten toch wel goed tot uitstekend zijn ('t blijft een next-gen game), de snelheid moet goed zijn en de framerate mag geen moment haperen ('t idee om er 30 frames per seconde van te maken van Rare vind ikzelf ronduit belachelijk).
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de screenshots onderling teveel van elkaar afwijken. Het lijkt soms wel dat je naar twee verschillende spellen zit te kijken. Ook Joanna Dark ziet er steeds anders uit.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Wie van de twee is de "echte". Rare moet gewoon ff screens vrijgeven met de definitieve versie van PDZ
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat er pas na de X05 meer duidelijkheid wordt gegeven over dit soort zaken. Ook wil ik het spel in beweging zien voordat ik mijn oordeel ga vellen over de graphs.
     

Deel Deze Pagina