1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Brothers in arms - Xbox Live toernooi (poging 2)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mirik, 20 jun 2005.

  1. NLBassie

    NLBassie Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Own AAp is vannacht op vakantie gegaan

    sorry gunfigter
    zet iemadn zig is in voor het toernooi en de snelle afloop
    krijg je dit :confused:
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik vind het helemaal vervelend dat iedereen maar dingen zegt die niet kloppen...
    De datums die bij elke ronde staan in het rooster kloppen nu niet meer, dus zorg gewoon dat je alle 5 rondes voor 30 augustus gespeeld hebt.
    Omdat iedereen erg laks is heb ik besloten dat diegene die na 30 augustus nog steeds moeten spelen geen punten over de nog te moeten spelende wedstrijden meer krijgen.
    De defenitiefe uitslag is dus 30 augustus bekend ook al hebben sommigen nog niet alle wedstrijden gespeeld.
     
  3. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok NLBassie jammer dan wordt het wel wat later. Het is idd vervelend dat het niet loopt zoals het zou moeten. Van team 3,4 en 5 horen we ook niets meer. Als die ook even een teken van leven zouden geven kunnen we daar nog tegen spelen voordat echt iedereen op vakantie is. En zeg dat op z'n minst hier dat je op vakantie bent zodat andere er rekening mee kunnen houden...
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik het helemaal mee eens...
     
  5. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de tegenstanders niet komen opdagen, is het toch logisch dat het andere team die wel komt opdagen net zoals met voetbal dan gewoon 3-0 heeft gewonnen hoor
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar het is toch de bedoeling dat we een eerlijk en leuk toernooi creeren huh?
    En dan is het leuker als iedereen alsnog de kans krijgt tegen iedereen te spelen met als deadline 30 augustus...
    Als er na die datum nog gespeeld moet worden kunnen we jou voorstel gaan hanteren:)
     
  7. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen ik ga vanavond lekker op vakantie voor 2 weken dus ik kan even niet meer meespelen. Ik hoop dat als ik terugkom er weer wat meer leven in dit toernooi is gekomen... Jullie ook allemaal fijne vakantie!
     
  8. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanaf 30 juli op vakantie, ong 2 en halve week, dan ben ik dus afwezig
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het hele schema klopt toch niet meer, maar zoals eerder vermeld, worden de deelnemers geacht voor 30 augustus alle wedstrijden te hebben gespeeld!
    Indien niet, ook geen eventueel gewonnen punten van de te laat gespeelde wedstrijden.
     
  10. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
  11. NLBassie

    NLBassie Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ben weer terug
    als het goed is is aap ook weer thuis, dus wij kunnen weer knallen
     
  12. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is goed nieuws, en als Frozenbullet terug is (nog 1 week) gaan wel wel ff knallen!
     
  13. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook weer terug, dus als de andere teams ook weer wat van zich laten horen:)
     
  14. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok Frozenbullet is ook weer terug dus we kunnen wel tegen jullie NLbassie en Own Aap (team 2). Laat even weten waarneer jullie kunnen!
     
  15. NLBassie

    NLBassie Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    zal f aan aap vragen wanneer hij kan
    kunnne we ff afspreken
     
  16. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet meer hoor, maar volgens mij kunnen we dit toernooi wel als dood bestempelen. Animo is ver te zoeken, en er is nog steeds maar 1 partij gespeeld. Het is heel jammer want het had heel leuk kunnen zijn. Maar zoals het nu gaat heb ik ook geen zin meer om er nog wat energie in te steken..
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja het enige wat je hoeft te doen is je wedstrijden spelen maar als je dat al niet doet..
     
  18. NLBassie

    NLBassie Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    het is 31 augustus geweest
    dan zou het toenooi aflopen
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik ga een pm naar kobold sturen met daarin het verzoek het toernooi af te blazen wegens te weinig belangstelling.
    Verdere informatie volgt...
     
  20. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    zown skill loos spel dit jezus
     

Deel Deze Pagina