1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had mijn bike skill al heel snel vol. De motors rijden gewoon het fijnst. Kan je mooi door dat irritante verkeer slalommen.
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, de FCR heeft wel een heel wreed geluid, maar of ie sneller is dan de PCG weet ik niet > de NRG is de allervetste en snelste :9
     
  3. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    En er keihard afpleuren :+
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat is bruut, gister, zat ik met een motor op de strip, rag ik richting een stoplicht dat op rood stond, rij ik er vlakbij, gaat zo'n gast die op de linkerrijstrook staat, naar rechts, waardoor ik er bovenop knal!! ik vlieg over die auto, vol tegen een boom aan :p echt lol
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat gelukkig niet zoveel van je leven af als bij VC. Als je daarbij een paar keer pleurde was je zo dood.
     
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb al meerdere mensen het erover gehad dat er een motor was die tijdens het optrekken al een wheelie maakte. Nu is de NRG-500 als het goed is de snelste alleen trekt ie geen wheelie bij het optrekken.
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij alleen maar op motoren alleen voor missie's pak ik nog wel is een auto maar anders neem ik altijd de motor, sneller, je kan lekker door het platteland scheuren en gaat niet zo snel kapot als een auto. Op 1 of andere manier is een auto als ik me verplaats van punt A naar B altijd zo kapot.
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij eigenlijk nooit op een motor, meestal neem ik de Bullet die in bijna al mijn garages staat. Ik neem nooit de motor, omdat je er zo snel vanaf valt en dat is vervelend, dus neem ik de auto :p
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik neem heel vaak de fiets. Echt relax als je de fiets skill op maximum hebt. En als je het een beetje goed kunt kun je overal over heen jumpen. Autos, muren en zelfs via het dak van een huis. Dat is echt vet. Je rijd op een lage huis af jumpd erop en aan de andere kant weer af. Echt heel cool :D
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de fiets skill nog niet eens op de helft, omdat ik er eigenlijk nooit opzit. Het is wel leuk voor even, maar een auto rijd veel relaxter.
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is vet. Dan kan je zo op huizen in je hood springen (met de juiste timing). Ook leuk is om tegen het verkeer in te rijden en dan op een auto jumpen, dan vlieg je soms best wel hoog.
     
  12. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    De "super bunny hop" is ook vet, druk op B om gewoon te bunny hoppen, en als je net los komt dan op A drukken, misschien even een paar keer proberen maar is zeer vet. Heb vandaag vlak bij mijn huis in Grove Street even een foto gemaakt van mijn fiets die op een lantaarnpaal geparkeerd staat. Ik was dus met mijn BMX'je op de lantaarnpaal terecht gekomen, echt vet!

    Edit: ik weet niet of dit hier wel hoord, post het ook nog wel in het tips/tricks topic.
     
  13. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem bijna altijd de moter lekker snel en wendbaar als je skill wat hoger is val je er niet zo heel snel vanaf ik heb nu die NRX-500 das echt de beste moter uit het spel.
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    @ the_x-gamer, het is een NRG-500
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ''Super Bunnyhop'' is zeker dik. Zorg er wel voor dat je een Micro-SMG of een Tec 9 hebben. Een automatisch handgeweer dus. Anders lukt het niet. Maar je kan zeker hooog springen! Bedankt, deze kende ik nog niet. Alleen wel een beetje flauw dat ze het erin hebben gedaan maar wel grappig.
     
  16. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    de nrg-500 kom je d8 ik ook niet zomaar tegen, maar als je in san fierro naar die haven gaat waar je die auto's van de boot moest halen, daar in die 'hangar' staat ie, en ja hij is nog fijner als de fcr-900
     
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zeker fijn. Maar hij is niet alleen te vinden in San Fierro. In Los Santos is er een parkeer garage aan de eastcoast waar er 2 staan. Hier de locatie:
    [​IMG]
    Mischien dat er in Las Venturas ergens ook een staat maar die is nog niet gevonden als het goed is.
     
  18. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    die motor staat in LV bij de bike school als je alles op goud hebt :)
     
  19. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Die jump-stoppie opdracht is wel hard hoor. Ik heb daar nu 97% oid, 100% is nog niet gelukt.. Zitten er trouwens niet van die bedrijven in als in VC die je kon kopen?
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen die Zero-Shop en die Showroom. Verder niks jammergenoeg. Was wel leuk in Vice City. Zo kon je ook nog lekker geld verdienen.
     

Deel Deze Pagina