1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms: Earned In Blood

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 28 mei 2005.

  1. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah misschien hadden ze dat moeten doen maar wilden ze dat wel helemaal niet. Misschien willen ze het 101ste wel van st. mere eglise tot het kraaiennest volgens. Dus dan kom je het ardennenofensief ook wel tegen. En over die "stile", wat bedoel je daarmee?
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    denken jullie dat BiA RH30 een van de games zullen zijn die ook speelbaar op de 360 wordt?
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de e3 demo video van earned in blood eigenlijk uit...
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien de SP was een sensatie maar ik weet niet of l!ve ook meetelt want (Ik) vond dat bij BIA niet al te geweldig.
     
  5. Nick_BiA.nl

    Nick_BiA.nl Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    @NL Eagle: De E3 trailer kun je in ieder geval binnen twee weken verwachten.

    @tha BomB: Wat dacht je van de tanks? Ik vind BiA iig goede afwisseling hebben. Zeker op authentic wordt het steeds moeilijker en uitdagender.

     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik earned in blood op de 360 halen denk ik...
    ik ga de 360 toch bij de release halen en dan is het een beetje dom EiB voor de xbox te kopen...
    wordt wel een dure grap aangezien battlefield 2 ook een must-have wordt...
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    zelf kijk ik niet zo uit naar dit tweede deel van bia... ik weet helaas niet meer waar. maar de makers van bia hebben verteld dat hun xbox360 er nog bruter en beter word dan call of duty 2 ik laat xbox nu geheel achter me en concentreer me liever op et nieuwe :D hoewel alles eigenlijk om de gameplay gaat maarja... newer is better most of the time!
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  8. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ga BIA Earned in blood wel kopen zitten best wel flinke verbeteringen in, alleen op het gebied van graphics niet echt. Download ff het nieuwe filmpje op gametrailers.com, hij is wel meer dan 100mb maar het is echt de moeite waard! Legt hij alles uit enzo, ziet er weer erg leuk uit. En ik ben zeeeer benieuwd wat die nieuwe coop mode in gaat houden! Hebbe hebbe hebbe :p
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat filmpje is echt mooi. Er zijn toch een hoop nieuwe dingen:

    - Nieuwe wapens
    - Geen lineaire missies
    - De A.I. is nu pas echt geweldig (aanvallen doen ze ook zie filmpje)
    - Alles kan kapot
    - De kanonnen worden nu pas echt gevaarlijk want ze schieten dingen kapot en ze kunnen het kanon draaien

    Dit word echt vet gewoon! De missies zijn nu volgensmij ook leuker bij deel 1 moest je van punt naar punt gaan om je missie te halen dus vrij liniear. Bij Earned in Blood heb je volgensmij van die missies van maak het dorp veilig. Dat is totaal anders en je hebt veel meer vrijheid. En was dat nou jou team in het filmpje of liep daar dat andere team rond met Math Baker? De A.I. dan kijk je naar Math Baker dan roept ie iets. En die aanvallende duitsers. Dat draaiende kanon. Volgensmij word dit echt de meest realistische WW2 ervaring _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2005
  10. Pim@UBI

    Pim@UBI Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi guys, ik zag dat jullie wat vragen hadden over Borhters in Arms Earned in Blood en ik zal proberen ze te beantwoorden:

    - De game wordt uitgebracht op PC, PS2 en XBOX.
    - Je komt inderdaad andere teams/pelotons tegen waar je mee kan communiceren, zoals het peloton van Matt Baker.
    - De AI is dermate aangepast dat deze niet meer als een mak lammetje zich laat slachten, maar op jou moves reageert en bijvoorbeeld jou probeert te flanken ipv. andersom. Scherp blijven dus :)

    Groetjes
     
  11. Pim@UBI

    Pim@UBI Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de nieuwe Earned in Blood trailer?
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwahh... niet echt geweldig eigenlijk. Het is wat meer closecombat geworden. De levels zijn wat donker... Het vorige filmpje vond ik een stuk leuker maar dat was ook echt ingame!
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    wel goed , niet echt vernieuwend !! jammer dat ze er geen andere graphic engine gebruiken , maar het gaat om de gameplay en die is zeker goed in deel1
     
  14. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    De engine hebben ze helemaal opgepoetst. Gearbox heeft er nu meer ervaring mee en het zou zonde zijn om die ervaring weg te goorien en weer helemaal opnieuw te beginnen.
     
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik had in zon filpmje gezien dat die gast die speelde ze team ergens anders liet staan en alleen ging lopen kwam hij het team van baker tegen en hij zag een duits kanon en dat draaide zich naar hem toe en sgoot dat hele huis overhoop... das tog vet en das ook best veel vrijheid vind ik :)
     
  16. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    vind ik ook ik bedoel bia rh30 vond ik een geweldig spel en dat er nou niet zoveel vernieuwend is als deel 1 geweldig is en deel 2 wordt daar meer van hoor je mij niet klagen 8)
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dit spel ga ik zeker kopen.. Ik ben nu bezig (nadat die een tijdje in de kast heb gestaan) met BiA op Authentic.
     
  18. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook bezig met authentic. Best moeilijk nu je geen chekpoints meer hebt. En over "earned in blood" die g ik zeker weten kopen. Het enige probleem vind ik dat je niet meer met sgt. baker speelt, verder lijkt het me een heel erg mooi en leuk spel.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    das idd rot, geen checkpoints meer.. ga je in het laatste gevecht dood, moet heel het lvl overnieuw :'-( Maargoed, ik ben nu op de helft :)

    De AI heeft, zoals te zien in het filmpje, echt een sprong vooruit gedaan in EiB :eek:
    Ik heb er echt zin in...
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Damn, nog 2 weekjes... :'-(
    Ik heb echt teveel zin in dat spel.
     

Deel Deze Pagina