1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tipex, 22 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders ga je eens naar de MM en de BCC toe en vertel je daar wat voor een "nice deal" je hebt kunnen maken..
    Als je daar bent, en vertelt wat die nice deal inhoudt, willen zij misschien ook wel een "nice deal" maken:)

    vooral de grotere ketens hebben vaak wel een marge, hoe ver ze onder de prijs kunnen gaan..
     
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    MM en BBC hebben toch een laagste prijs garantie?
     
  3. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    bcc heeft iig wel every day low pricing, en MM is, of is gelijk aan de laagste.
    daarom kan je met dit soort ketens leuk onderhandelen..
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een pioneer surround setje, de dcs-222, en ik moet zeggen dat het erg goed klinkt, ik ben nooit fan geweest van komplete setjes, omdat ik voor muziek het liefst ouderwets stereo het mooist vind, maar dit knalt zeker wel. Ik heb het vergeleken met een set van een vriend, een sony met b&w(?) boxen (€1400) en mijn setje klinkt zeker zo leuk en een van de weinige setjes in deze prijsklasse met een optische ingang voor de Xbox.....
     
  5. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb een radio met gameport je sluit je kabel erop aan die je bij je xbox krijgt en aan de achter kant doe je weer een andere beeldkabel door naar je tv en je kunt door het geluid van je xbox ook een cd mixen of fm enz
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hee, even voor de beginpost. Als je de Creative Inspire GD-580 koopt, hoef je er GEEN optische kabel meer bij te kopen(Klik)

    //edit: heeft iemand hier ervaring met de GD-580? Is het iets?
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    'k Ga morgen een paar kefjes beluisteren. Als ze leuk klinken neem ik ze mee:). Het gaat om de Q55_O_:

    [​IMG]
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wow, ziet er goed uit. Wat is de prijs?
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze tweedehands;). Maar de nieuwprijs lag volgens mij ergens rond de 800 euro.
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Die ga ik als ik terug ben van vakantie kopen.
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem een cd van Evanescence mee als je die hebt om te testen, komt er maar op weinig speakers echt lekker uit, goeie test cd.
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig dat ik daar nou net 2 van heb:). Welke bedoel je, de nieuwste live-cd (heerlijke basjes :9 ) of gewoon een studio-cd? Met die live-cd kan je goed horen of een speaker snel gaat vervormen. Ik ging laatst naar oude, simpele B&M-boxjes luisteren en die gingen al best snel vervormen door de bassen die op die live-cd staan.
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je springt wel v/d hak op de tak JKI :cool:

    Dan een receiver, dan weer dit...

    Nou iig succes zijn leuke speakers. *)
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet het:). 'k Ben al minstens een half jaar aan het zoeken naar een surround-versterker 2dehands, maar ik kan er maar geen vinden:mad:. En op het moment heb ik ook niet echt de geweldigste speakers die je je kunt bedenken: 2 philips speakers uit het jaar 0 (maar ze kunnen wel lekker hard:)) en dan nog 2 mfb's die het allebij maar half doen. Alleen de bassen doen het nog helemaal goed en omdat ze actief zijn ga ik ze dus straks als subwoofer gebruiken omdat de bassen erg mooi zijn. Ik heb dus op de versterker na nog 2 frontspeakers, 2 rear-speakers en een centerspeaker nodig. Dus dan weet je het als ik de volgende keer wéér met iets anders aan kom zetten want ik ben nog lang niet klaar;).

    Edit: damn, hoevaak heb ik het woordje 'dus' wel niet gebruikt :+
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een paar fotootjes gemaakt, kijk maar eens naar mijn geweldige set:D :+ . Die (denon) versterker geeft trouwens wel mooi geluid voor zo'n ding. Het is iig geen slecht apparaat:).
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik heb 'm maar ff ingesteld op de slechtste qualiteit dus de foto's zijn niet geweldig, maar dat ligt dus niet aan de camera :cool: .
     
  16. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Well, de interessante aanbieding was € 290,-- voor deze set. Gisteren ff mee naar BCC geweest. Oh, daar gaan we dan onderdoor als je de set wil. Komt ie rond de € 270,- ...... Wordt steeds interessanter :D
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je 'm beluisterd? Klonk 't een beetje leuk?
     
  18. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's dus die Z-5500D van Logitech ... en trust me ......... als je de buren kwaad wil hebben moet je dat ding midden in de nacht een tikkie te hard hebben staan .... DAMN WAT 'n BASSSSSSSS :D .... kreeg proefje bij de BCC. Helaas geen metal/hard rock om te testen, maar beetje dance (ook wel leuk op z'n tijd) ... die gast trekt dat setje ff open en de halve winkel stond te shaken....letterlijk!!

    Ik denk dat als ze idd een deal van rond de 279 kunnen doen dat dit wel zeer interessant wordt om de xbox (en af en toe de PC) op aan te sluiten.
     
  19. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    nu de MM nog O-)
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ff iets snappen: wat is nou precies 7.1? Waarom wordt bij 7.1 de centerspeaker achter je die je bij 6.1 wél hebt weggelaten? En waarom bestaat het eigenlijk terwijl er haast geen (ik heb er zelfs nog nooit een gezien) dvd's zijn die het ondersteunen?

    Edit: en kan je met een 7.1-receiver ook gewoon 6.1 weergeven aangezien er waarschijnlijk geen extra centerspeaker uitgang is?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina