1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt vet, mooier dan ik had verwacht en het verhaal is ook erg goed. Zeker de beste game die ik heb voor de DS (en ik heb ook SM64DS, WW: Touched en anderen)
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wacht op Splintercell :mad: Ik ben een lange tijd fan geweest van de Splinter Cell serie. Ik vond het nog vetter dan Halo. Maar omdat ik xbox live kreeg en Splintercell: PT niet zo super was online ben ik meer de halo 2 kant opgegaan vanwege muliplayer.

    Maar genoeg van mijn gezwets weet iemand waneer hij nou precies uitkomt? Ik vind ook dat er heel weinig info van bekend is :mad: Hij moet volgens mij binnen deze 2 weken uitkomen, zodat ik uhm lekker me kan nemen of vakantie :D
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    28 juni dacht ik
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooi, dan ga ik 'm morgen bij de Makro halen :)
     
  5. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem gekocht ik kan hem nergens vinden |:-
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan je misschien wat over de gameplay en het verhaal vertellen.?
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Net een mailtje binnengekregen van IGN waarin een best aardige game stond. Toch kan ik hem nergens terugvinden. Niet in de beginpost en niet op verschillende sites. De game heet trouwens "Mystical Ninja DS" van Konami. Ziet er best goed uit en aan het heeeele kleine gameplay filmpje op ign te zien, is het nog leuk ook.
    klik voor de filmpjes
    en klik voor de screenshots
     
  8. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah Mystical Ninja is vet! heb die op de N64 vaak met veel plezier gespeeld! Wil die ook absoluut hebben op de NDS. Het is ook een typische japanse game. Ik geloof ook dat die alleen in Amerika en Europa Mystical Ninja heet. In japan is die franchise bekent onder de naam "Ganbare Goeman" als ik me niet vergis.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.486
    In europa is dat zeker, in de vs weet ik eigenlijk niet. De snes versie was ook geweldig. Lekker met je robot vechten of gewone levels doen :)
     
  10. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand eigenlijk ook tiger woods al gespeeld op de ds?
    Ik wil namelijk mijn asphalt urban gt ertegen ruilen.
    Doen of niet doen?
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Naam klopt helemaal. Ik denk dat ik deze wel ga kopen als ik de kans had....weet iemand wanneer hij uitkomt in Nederland? Op ign stond de datum 23 juni.
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk niet dat ie naar Europa komt maar jah wie ben ik?
     
  13. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook Another Code gehaald. Hijs erg mooi en het verhaal is ook erg goed en hij is soms nog best pittig vind ik :D Echt een mooie adventure game. Je loopt rond en je ziet het vanaf boven af op je onderste scherm en boven zie je een soort vooraanzicht. Je kan met mensen praten en moet puzzels oplossen etc. en dat doe je heel gaaf met je stylus om bijvoorbeeld een bal op een hand te gooien waar door die naar beneden gaat en zo het hek open gaat. Of met je gevonden roest borstel zo de roest eraf poetsen! VET! :) je leeft helemaal mee. Vind het wel een lelijke boxart maar dat geeft niet ;)
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb Another Code inmiddels ook, en hij is erg vet!! Dit soort spellen wil ik spelen.
    Verder hoef ik niks meer over de game te zeggen, want Fnx heeft alles al gezegd. :cool:

    Ik vraag me wel een ding af. Word Another Code een commercieel succes? Ik heb het idee dat de massa dit niet koopt. Dat zou erg jammer zijn, want het spel is zo vet.
     
  15. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Word geen succes denk ik bij de mainstream zoiezo niet. Maar kan je me helpen? In welke volgorde moeten die boeken in de kast ik heb ze nu alle 3 :D

    Wel cool dit, ik vond Broken Sword op de XBOX ook super dus dit vind ik ook lache :D
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar is dat dan precies? In de Mansion? Anders kijk ik er wel effe naar, want zover ben ik nog niet. Heb hem pas vanaf vanmiddag. :)

    Edit: ben er nu ook, heb nu ook alle drie de boeken. Ik krijg ook die goede volgorde niet.

    Edit 2: heb hem nu: Henrythomas
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    zouden jullie trouwens een schatting kunnen geven van hoe lang je bezig bent met Another Code, en of je ook nog enige replay waarde hebt?
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Op de verschillende forum's lees ik rond de 8 uur, maar als je echt alles onderzoekt, denk ik dat je er iets langer mee bezig bent. Het heeft denk ik wel een replaywaarde, maar dan moet je de game wel een poosje niet spelen nadat je hem hebt uitgespeeld. De visuele stijl van het spel, het verhaal en de puzzels zijn gewoon zo tof, dat ik hem zeker nog een paar keer zal spelen.

    Is wel geinig trouwens, sinds ik me DS heb, zit ik bijna nooit meer achter me PS2, xbox of gamecube.
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik weet niet, lijkt me beetje kort dat spel. Maarja de meeste DS games zijn ook wel kort, maar die hebben replay waarde.
    Ik denk dat ik een spel als Another Code zwaar snel ga uitspelen omdat het zo leuk is, en dan als ik het heb uitgespeeld is het niet leuk meer...
    Lijkt me dus meer een spel wat ik uit de budgetbak moet halen en niet volle bak voor moet betalen
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, dat dacht ik ook.
    We zijn trouwens nog een topspel rijker: Meteos, IGN Rating 9.0 :9

    Nounou, ik wil deze zomer nog kopen: Meteos, Another Code, Kirby CC, en voor ik op vakantie ga (over een week) koop ik nog even Mario.

    Ik kijk trouwens erg uit naar Metroid, en jullie? Ook kijk ik uit naar Animal Crossing,
    Mario Kart DS en Advance Wars DS. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina