1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or alive : Ultimate "live"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hvc., 18 feb 2005.

  1. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ben er zelf een :eek:.
    Marjah ben een SS'er die denk ik ongeveer S waard is... marjah zit toch op randje van SS dus eigenlijk is het niet zo erg.
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben denk ik een echte A
    niet zo goed om SSers te kunnen verslaan, maar die toch wel geregeld van high skilled mensen wint

    momenteel ben ik A-
    maar ik moet wat vaker spelen, dan klimt dat vanzelf wel.
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben A- geweest, maar dat ben ik denk niet waard. Ik vind mezelf een B-
    Ik heb vandaag nog van Zeph gewonnen, dus dat was wel goed. Die score gaat steeds up en down. Maar eigenlijk boeit het me niet zo. Ben nu B+, maar ik lig er echt niet wakker van als ik een E+ zou zijn.
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    noujah, op zich boeit score me ook nie echt veel, maar E+ lijkt me toch wel erg laag voor mij, ik denk dat B+/A- toch wel een beoordeling is die mij ligt.

    En conker: goed gespeeld ;)
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm net me eerste toernooi gespeeld en meteen verloren :)
    was te verwachten
    Helena ligt me niet

    Volgende fun toernooi Gen Fu?
    please? :eek: :eek: :eek:
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van mijn 6 partijen maar 1 keer gewonnen.
    Vanochtend had ik nog een beetje geoefend met Helena, maar tijdens het toernooi lukte het niet echt. Als het volgende fun toernooi Gen Fu is, doe ik alvast niet mee. Ik haat die opa. Liever Hitomi, Ayane of Jan Lee.
     
  7. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Het volgende fun-toernooi is niet mirror, maar tag ^^.

    Als ik eerlijk ben, was dit toernooi een stuk minder leuk dan het vorige, niemand was goed met Helena en dus was het niet leuk om te spectaten, al dat gepruts...bleh (ik was een van de ergste prutsers ;) ).

    Ik denk dat als we nog eens een mirror-tournamentje houden dat het dan met een character zal zijn die over het algemeen als 'goed' beschouwd wordt, omdat het niveau van de matches dan een stuk hoger zal liggen, dat zal zorgen voor:

    - Meer spanning
    - daardoor betere sfeer
    - daardoor een gezelliger toernooi

    Dit toernooi was ook erg leuk, maar in mijn ogen toch een stuk minder dan het vorige.

    Zaterdag weer een normal tournament, schrijf je in! (link in mijn sig)
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de populariteit van dit spel begint duidelijk af te nemen op dit forum.......
    Vandaag was er weer een Normal tournament en ik heb de kwartfinales gehaald. En daarin ben ik zo ongelooflijk geownd. Echt een kansloze nederlaag tegen Sivar. Maar hij won wel later het toernooi. In de poule had ik nog gewonnen van een SS-er, Dark Lord Doku.
    Zeph, hoezo deed jij niet mee dan?? Vandaag mocht je iedereen kiezen, behalve Tengu.
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon vanmiddag met spelen met 20300 punten. Ik kom in een lobby Loser Stays, maar die gast is er niet eens. Dus ik denk: ah, gratis puntjes. Nadat ik gewonnen had gingen er bij mij 1000 punten af :mad: Is dit een bug of cheat die gast op 1 of andere manier?? Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad?
     
  10. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kan je niet 'Cheaten' met DOA dus dat zal het waarschijnlijk ook niet geweest zijn. Ik denk dat je een server split had: dan zien jullie elkaar allebei niks doen en winnen jullie van elkaar, je krijgt dan allebei punten, maar in jouw geval gingen er dus 1000 punten extra handicap naar die andere gast. Dit is het geweest denk ik, een andere verklaring kan ik er niet voor bedenken.

    BTW, zaterdag is er weer een toernooi, teleurstellende opkomst vorige zaterdag vergeleken met het normal tournament daarvoor. Deze zaterdag is er weer een fun-tournament, deze keer spelen we tag, er hebben zich nog niet veel mensen ingeschreven, dus ik zou zeggen grijp die kans om hoog in het toernooi te komen en schrijf je in op de website! (link in mijn sig..)
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had me ook ingeschreven voor het UK NL toernooi. Ik zit om 19:00 uur klaar, maar is blijkbaar het toernooi afgelast. Omdat er te weinig inschrijvingen waren. Dus nu moet je stemmen wie aan dat toernooi mag meedoen. Dat slaat toch nergens op. Want op mij kan je niet stemmen. Zo maak ik dus geen kans meer op dat toernooi. Daarom ga ik het toernooi van aanstaande zaterdag boycotten. Niet dat jij daar wakker van legt........
     
  12. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, misschien lig ik er niet wakker van, maar ik vind wel dat jij, net als iedereen, ook een eerlijke kans verdient. Ik zal het even melden aan Quest (hoewel je dit zelf ook kan doen), hij zal je dan lijkt me wel toevoegen.

    En...boycotten??? Wat schiet je daar zelf mee op, kan je beter gewoon even een klachtenthread op de site aanmaken of iets dergelijks, zo neemt iedereen je een stuk serieuzer. Misschien is het een idee als je een thread aanmaakt, waarin je iedereen die zijn naam bij de poll wil zien oproept om dat te zeggen, zodat Quest weet wie hij toe moet voegen aan de poll. Maar goed, dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten.

    EDIT: ik zie dat je het al gemeld hebt in een comment, sorry, niet goed opgelet.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Is iedereen gestopt de game? Ben zelf voor et eerst een A- :cool:
     
  14. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik 2 dagen A+

    Heb pas Xbox live
     
  15. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit forum zijn er weinig DoAU spelers. Ik speel het zelf nog regelmatig. Zeker straks in de vakantie. Online zijn er genoeg Nederlanders te vinden. Veel Camelot mensen met SS rank. Die zijn toch wat te goed voor mij. Ben zelf A-
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het af en toe nog wel. Ik ben niet zo goed, maar vind het wel erg leuk om te spelen. :)
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou feodor, je speelt het amper online. Ik kijk altijd van iedereen in mn friendslist naar hun statistieken (ook aantal potjes enzow). Eerst speelde je het weken niet en vorige week geloof ik 8 potjes ofzow. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten
     
  19. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gister toevallig tegen een van die gasten gespeeld. Heb em toen inelkaar geslagen :cool: , maarja dat kwam voornamelijk doordat hij zijn S rank kwijt moest raken om sommige SSers te pakken }:]

    Ik heb zelf geloof ik mijn plafond bereikt met Zack. Een A. Was wel een effe A+, maar die was weer snel weg.
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die mee hebben gedaan met Studio E-Sports, dat tv-programma van Endemol? Gisteren waren de opnamens en er was een DoA:U competitie. Logisch dat die Camelot gasten hebben gewonnen (Krye 1, Devill 2, Sivar 3 en Limbless 4). Ik wilde wel meedoen, maar moest leren voor tentamens.
     

Deel Deze Pagina