1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Farcry Instincts
    Verkrijgbaar voor: XBox, PS2
    Online spelers: 1/16
    Uitgever/Ontwikkelaar: Ubisoft


    Bron: GamePro

    Helaas kon het Farcry niet naar de consoles komen! Maar Ubisoft maakt het goed met een speciale game voor de console: FarCry Instincts. FarCry op de PC kreeg erg hoge cijfers. Ik heb het even kunnen spelen in een gamewinkel het zag er in iedergeval erg mooi en warm uit op het eiland.

    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Meer mooie screens staan in het blad: Gamepro maar die hoef je niet van mij te kopen! :p

    Je kan iig ook uit auto's schieten!

    Heerlijk sfeertje! Ik ga hem denk ik wel halen!
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2005
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele goede titel, maar of ik 'em ga halen. Ze hadden 'em IMO beter voor de Next-Gen kunnen laten uitkomen. Was dit spel namelijk in 2004 uitgekomen had ik 'em gekocht. Nu waarschijnlijk niet.
     
  3. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad hij loopt nu volgens mij graphies gezien agter op de niuwere games.
     
  4. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    dit word echt goed spel!! graphix vind ik juist wel goed, voor xbox doen. vind ze graphix zelfs nog realitischer dan van splinter cell 3. die waren mij iets TE glimmend. dit is echt mooi. en gameplay is vet. wat wil je nog meer.
     
  5. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Far Cry ziet er veel mooier uit dan Call of Duty 2 voor de 360 terwijl Far Cry niet voor de 360 hoeft uit te komen.
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt denk ik ook omdat call of duty heel donker is door het grimmige sfeertje
    Maar zeker dat ik dit spel haal.
     
  7. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'm er juist super uitzien! Khoop dat 'ie een beetje snel uitkomt dan... Kan je nou ook echt voertuigen besturen en welke voertuigen zijn dat?
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er fantastich uit.
     
  9. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgt hij nou grotendeels het verhaal van Far Cry op de PC, of alleen maar het feit dat je op dat eiland bent terechtgekomen? Want die mutanten verpestte Far Cry imho...
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Jeeps en boten volgensmij zeker maar hopelijk ook helicopters enz.
    Weet iemand of het spel nou een groot eiland is of dat het verschillende levels zijn? Ik hoop het eerste want dan heb je lekker de vrijheid.
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zitten nieuwe wapens bij zoals een harpoen geweer. Nieuwe voertuigen zoals jetski hovercraft en een buggy. Nieuwe moves zoals wegrollen en schuilen. Er zullen meer dan 8 multiplayer standen komen. En kan je eigen multiplayer maps ontwerpen.
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn volgens mij wel verschillende levels maar in 1 zo'n level heb je ook al vrijheid lekker zwemmen en auto rijden. Alleen op de PC versie al reed je dan auto en je stuurde zag je je handen niet op het stuur liggen das tog een detail dat ze moeten verbetere n :)
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er lkkr uit. Ik vraag k me alleen of 't wel lekker speelt, weet neit hoe de gameplay uitpakt nl.. Ze haddn IMO beter op de next-gen uit kunnen brengen, ziet er weer een stuk beter uit en ze kunnen veel meer in beeld brengen. Dat gezwam over CoD2: CoD2 ziet er zeer goed uit, deze Far Cry natuurlijk ook, maar je kunt ze niet met elkaar vergelijken. Persoonlijk spreekt me de sfeer van FC meer aan, maar goed, CoD2 is een WO2-game, waarvan de sfeer meesterlijk is, maar gewoon 'anders'.
     
  14. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Ik wet nu bijna ckur dat ik 'm ga kopen. Waar heb je die info vandaan?
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    En er stond ook dat je in de 1ste levels meer met taktiek bezig was :).
    Dus steentje gooien tegen tenten om vijanden eruit te lokken en dan met een grote gun ze opwachten 8).
    Geweldig spel. Wanneer komt ie uit?
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat stond in Xbox Magazine nummer 5 van vorig jaar. Dat is allemaal op de E3 van vorig jaar geweest. Maar volgens mij is i dit jaar niet geweest :{ raar

    /Edit

    Op gamespot staan 2 filmpjes.
    Gamespot Farcry Instincts

    Officiele Site
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  17. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me super, in je eentje in de jungle, met moderne weapons, vet!

    greetz wooly
     
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt vet ook de filmpjes en screens op de site... hopelijk dat het niet een soort van splintercell in de jungle word dan lijkt me het wat minder leuk. Ik zie veel messen en vuisten maar ik vind wapens toch wat leuker..

    Edit: Wat gebeurd er eigenlijk met die gast krijgt hij speciale krachten ofzo :confused:
    Beter je kan in alle voertuigen! filmpje rechtsonder op de site van Xboxmod
    Deltavliegen :D
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd vet, maar dat van die messen zal wel meevallen or, want als je een gozer vermoord heb je gelijk zijn wapen, dus dat moet geen probleem zijn.
     

Deel Deze Pagina