1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleach 33 was erg grappig gewoon. :D
     
  2. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Grave of the Fireflies net voor de 2de keer gezien, is een mooie movie echt een aanrader. :)
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik word een beetje dood ziek van die fillers..maarja niets aan te doen
    136 teveel sakura..hopelijk wordt dat in ieder geval minder..kan haar niet uitstaan...
     
  4. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    ja k vind haar ook een beetje zielig met al ge-sasukeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    pff trieste bitch, tis toch duidelijk dat hij je niet wil ..

    majah, die filler kan nog best leuk worden hoor, zo'n S-class mission
     
  5. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de preview gezien van Naruto op Cartoon Network op www.narutofan.com

    Ik zie liever de originele Japanse versie, waarschijnlijk gaan ze die mooie intros/endings ook veranderen.
    Kan je nagaan, op een Nederlandse zoals pokemon zit al helemaal niemand te wachten
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Bleach 32 en 33 vond ik waardeloos. Jammer. 34 Wordt waarschijnlijk weer beter.

    *kijkt 31 nog een keer :cool:
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt ie ook op Nederlandse cartoon network dan? Na censuur zal er dan wel niets meer van overblijven.
     
  8. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    na censuur en natuurlijk een geweldige dub.
    zie je het al voor je.

    kage bunshin - kloon techniek
    chidori - schreeuw van 1000 vogles
    henge no jutsu - transformatie techniek
    sharingan - het kloon oog

    krijg je van zulke dingen :p
     
  9. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    In het japans klinkt het vet maar zoals ik het in het Nederlands zie zou het gewoon droog zijn. Japans blijft gewoon origineel, dan wil je geen andere versies zien

    En nee niet gehoord dat Naruto in Nederland zou komen.
     
  10. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de manga van naruto goed, maar de anime fillers beginnen me echt te irriteren. Ik vind bijvoorbeeld FMA, Hunter X Hunter, hunter x hunter ova 1 tot en met 3, Berserk, Bleach, Now and then, here and there, Gankutsuoh, last exile, vandread, hellsing, Kenshin reminiscence, kenshin zelf tot episode 50 ong. Samurai champloo, Samurai 7 erm ... zijn allemaal beter dan naruto. Maar naruto is erg leuke anime om mee te beginnen:$ ...
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    en je hebt je nickname verkeerd gespeld
     
  12. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet...:p nou en :eek:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.486
    Ik vond Berserk persoonlijk erg tegenvallen, omdat het einde gewoon zo zuigt. Het sluit bijna niet aan op het begin.

    Ik heb wel gehoord dat er in de manga nog wel wat over staat, maar weet het niet zeker.
     
  14. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk Berserk eindigd waar het begint en er zit een diepgaand verhaal in. (heb je het stuk na de aftiteling gekeken?)

    maarja iedreeen ze eigen smaak, een vriend van me zegt dat de manga 4 x zo groot is dan de anime en veel beter en duidelijker is.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.486
    Berserk eindigt dus helemaal niet waar het begint. Als je de manga leest zie je dat er nog veel meer dingen gebeuren na de laatste aflevering die dus niet in de anime zitten, wat behoorlijk zuigt.
     
  16. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    erm de eerste scene begint, als je hem ouder ziet met dat ene lidteken, dan komt er een flashback die tot de laatste aflevering duurt. Als je aflevering 50(of waar de anime ook eindigd) door blijft kijken na het eindlied, zie je ook dat hji er op die manier door is gekomen...

    maargoed iedereen zijn eigen mening, berserk werkt naar mijn inzicht naar een climax toe en stopt er mee. naruto is cool(de manga) maar de anime fillers zijn te dom enzovoorts. Ik blijf erbij dat de anime die ik opgenoemd heb ver boven naruto uitstijgen. Ja, ook Berserk.(naruto heeft pas een einde als we 10000 jaar oud zijn en hij eindelijk hokage is, voorspel ik.)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.486
    Ik weet dat je ziet dat ie nog leeft, maar je ziet niet:

    hoe ie uit die ene wereld is gekomen met die monsters, wat in de manga wel uit wordt gelegd. Hij wordt namelijk door een of andere Skull Knight gered etc...
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wat vinden jullie van Ghost in the Shell:Innocence. Ik vind hem erg goed (zelfs beter dan de 1e). Ik denk dat ik Naruto maar weer eens ga oppakken (ben gestopt bij afl. 110). Volgt iemand hier ook Monster? Ik vind hem erg tof maar heb nog van niemand gelezen dat hij/zij die volgt. Zeker een aanrader!
     
  19. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben monster aan het downloaden, khoor goede geluiden van vrienden van me over monster idd.:)
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Monster gaat wel een beetje traag (niet zoals Naruto, zeker de 1e 3-4 afl.) maar het zit erg goed in elkaar. De sfeer is erg goed en het verhaal ook.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina