1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Winamp probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Alex V, 1 jun 2005.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem met winamp 5.092. Ik heb al op het winampforum gekeken maar kon het niet vinden op de site. Als ik winamp opstart blijft winamp gedurende 20 seconden onbeschikbaar. Hij verschijnt dan ook niet in de taskbar. Ik heb mijn computer laatst opnieuw geïnstalleerd maar ik heb het probleem nu weer... Heeft iemand tips om dit te verhelpen?
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb precies hetzelfde... irritant, maar een oplossing weet ik ook niet.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    andere winamp downen, er is volgens mij een update, anders ff een oudere versie installeren
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik al geprobeerd. Oudere versie gaf hetzelfde verhaal. Ik denk dat het met het register te maken heeft. En dit is de nieuwste versie.

    Edit:

    Ik zal wat systeemspecs even geven btw: 2600+, 512mb ddr3200, nforce 2 chipset, 9600 pro.. nieuwste moederborddrivers en zo zijn al geïnstalleerd.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2005
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb even op internet gekeken... heeft ermee te maken dat Winamp elke keer het Internet op wil als je het opstart. En als je het door een firewall tegenhoudt (zoals in mijn geval) dan duurt het lang voordat ie opstart. In een volgende versie schijnt een optie te zitten waarmee dit uitgeschakeld kan worden...
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet dan gewoon bij de installatie zeggen dat je geen internet hebt;)
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal het zo even uitproberen :)
     
  8. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet die agent uit, en zet alle 'connective' stuff uit in winamp...
     

Deel Deze Pagina