1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. ik doe altijd de L van langste zijde.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aah morgen engels...Naja wat moeten we doen :+. Moeten we ook die CV kennen?. Of alleen formeel en informele brief?. Krijgen zeker ook weer een teskt verklaring..
     
  3. Ik weet in ieder geval dat je beide briefvormen moet kennen, verder weet ik nog dat we teksten inderdaad moeten verklaren. Van die CV ben ik niet zeker.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    kheb iig 35pt voor Engels vwo, dus minimaal een 6.6 en max een 8.6
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Engels was een pies of keek :cool:. Alleen die tekst van dat orange gedoe was vaag maar ja. Moesten jullie trouwens ook op 1 A4tje alles schrijven (beide kanten bedrukt met vakjes en lijntjes). Vond het maar onhandig :confused:
     
  6. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja moesten wij ook. Beetje raar, schrijf liever gewoon op papiertje waar ik normaal de ruimte heb...en die orange tekst-->beet vaag idd :+
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup, vond het antwoordenvel erg onhandig. Had 1 keer iets te snel antwoord gegeven op een open vraag, lees ik een alinea verder staat daar dus het eigenlijke antwoord in. En toen had ik dus al mijn ruimte al gebruikt. :) Maar even wat lopen krassen en een paar pijlen gezet, maar het werd er niet duidelijker op.
     
  8. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, weet niet precies wat je bedoel, maar wij hadden iig 2 A4tjes, allebei de voorkant alleen, en dan wel links de hokjes en rechts de lijntjes...Zal wel hetzelfde zijn, alleen wij dus op 2 A4tjes
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden een stretched A4 zoals we bij alle toetsen hadden. Ruimte genoeg om te schrijven dus :)
    Ik vond de tekst over Clockwork Orange geen probleem, het scheelt ook wel als je weet wat het is :)
     
  10. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft bij maatschappij geleerd wat een ik-cultuur en een wij-cultuur is :confused:

    wij kregen deze vraag zomaar op het examen
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Had ook geen problemen met de A Clockwork Orange tekst. Veel mensen weten niet waar de film over gaat (heb hem nog nooit gezien, maar weet wel waar hij over gaat), en dat scheelt wel wat inderdaad.

    /edit @ Major Payne - heb geen maatschappij leer, maar klinkt als een maatschappij waarin de mensen over het algemeen een collectieve instelling (wij-cultuur) hebben, en de andere meer waarin de mensen een individualistische instelling (ik-cultuur) hebben. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Zelfs met een 3,45 heb je geloof ik al een 4 :)
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, moet 3.5 zijn anders wordt het afgerond naar een 3.
     
  14. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Had op engels 39 van 48 punten...

    viel beetje tegen, maar goed. Nu ak leren... bagger
     
  15. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen natuurkunde, en het is zo warm nu :mad:
     
  16. pls_devil

    pls_devil Guest

    pech he, ik heb hetzelfde(alleen herhalingstoets geschiedenis :'-( )
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, had nog wat dingen willen doen voor natuurkunde vanavond maar het is veel te benauwd om me te kunnen concentreren. Hopen dat het morgen wel lukt tijdens me examen..
     
  18. pls_devil

    pls_devil Guest

    veel geluk ;)
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  20. *leeft mee met halotrooper*; ik weet hoe het voelt :mad:.
     

Deel Deze Pagina