1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox 360 en 'oude' xbox games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pdebie, 20 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    heel simpel: kan de xbox 360 ook de games van de 'oude' xbox afspelen???
     
  2. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, de 360 zal backwards compatible zijn. Oude spellen kan je dus blijven spelen.
     
  3. pdebie

    pdebie game-freak

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi!!!!!!!!!!!!!!!!

    weer goede reden om een xbox 360 te kopen.
     
  4. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Tijdens die persconferentie zeiden ze: Xbox will be compatible with the best selling xbox1 games. Ik denk dat ze er dus voor gaan zorgen dat de bekendste spellen zoals halo, fable, ninja gaiden enz, dus op de xbox360 gespeeld kunnen worden. (dat ze die dus appart gaan emuleren) Maar dat de meeste xbox1 games er niet op gespeeld kunnen worden.

    Je moet altijd goed luisteren naar wat ze precies zeggen. Ik vrees dus dat er maar een paar xbox1 spellen op de xbox360 gespeeld kunnen worden.
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    hohoho.... tot nu toe alleen de "top selling games", een deel van het spel moet namelijk opnieuw geprogameerd worden, en daar gaat super veel tijd (dus geld) in zitten... maar houd het ff in een van de centrale 360 topics:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1427319
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    hohoho x2, niemand is er nu meer zeker over welke nu wel en welke nu niet zullen werken.

    http://www.majornelson.com/2005/05/19/no-you-do-not-need-to-recompile-your-xbox-games/

     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Het doel van MS is om alle games te emuleren... maar ze garanderen dat de best verkochte games werken.
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    moah, waarschijnlijk alle games dus
     
  9. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ze garanderen niet dat alle games het doen... als ze daar nou ff een lijstje van maken :{
     
  10. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, als ik de 360 koop, gooi ik de xbox niet meteen in de vuinlisbak. hij blijft gewoon staan. Als de games van xbox 1 ook te spelen zijn op de 360, dan is dat voor mij hoogstens mooi meegenomen.
     
  11. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik mijn xbox dan gewoon weg doe, plus de games die niet op de 360 kunnen draaien. Als ik mijn games ook op een betere console kan draaien dan doe ik dat toch veel liever... dan heb ik mijn xbox niet meer nodig:{
     
  12. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    als de 360 games van de xbox kan draaien kan je dan ook linken?? van xbox naar xbox360???? lijkt me wel flex dan pleur ik me xbox bij me broer op zu'n kamer en de 360 op me eigen:p
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt kan wel zie de persconferentie daar vertellen ze ut :D
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe kan hij nu wel sommige spellen spelen die goed verkochten maar geen spellen die slecht verkochten? :confused:
    Die spellen zijn toch ook ontwikkeld voor dezelfde hardware? :confused:
    Of hebben ze van tevoren gekeken van: Hmmm..... Dit spel zou wel eens slecht kunnen verkopen, laten we er het een en ander aan aanpassen zodat de opvolger van de xbox het spel niet meer kan afspelen. :+
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    tnx LangeJan, dat is tenminste een beetje mooi nieuws weer...

    en Benneke, het verhaal ging dat het zo lastig was om een xbox spel op de 360 te laten draaien dat gewoon een deel van het spel opnieuw geprogrameerd moest worden, dus dan moesten ze in elk spel weer super veel tijd steken, ja, dat doen ze natuurlijk niet dus nemen ze alleen de "top-selling" games en gaan ze die "her-programmeren..."
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2005
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dus dan zou je die spellen opnieuw moeten kopen?
    Kun je je afvragen wat je daarmee opschiet. :{
     
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    als dat zo was zou je of de spellen opnieuw moeten kopen, maar dat zou wel heel onrealistisch zijn want je kan gewoon alle content van het oude spel gebruiken, alleen maar een heel klein gedeelte moet opnieuw geschreven worden maar bijv de textures, geluid, enz... blijft precies hetzelfde, en geen een gek gaat Halo (2) kopen als ondertusssen er gewoon allemaal vette 360 games in de winkel liggen ;) Of je meot wel heel erg verslaafd zijn aan je xbox games of ze moeten een euro of 5 of iets kosten :p Iets realistischer zou dus zijn dat je een patch via Live moet downloaden of dat die soort patches al gewoon op je HDD staan... en dat je dan dus gewoon je oude xbox games kan spelen, maarja, dat alles blijkt dus niet waar volgens het nieuwtje van LangeJan
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Er hoeft helemaal niks geherprogrameerd geworden volgens de heren van microsoft.
     
  19. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we maar hopen dat ze het nog anders gaan doen.
    vind het heel zonde op mijn ''slechte games'' weg te doen, de meeste slechte games die ik heb vind ik onzettend goed.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En nog een thread over de xbox360... De feiten van de xbox staan allemaal in het E3 wisselforum. Daar dus aub in de xbox360 thread kijken :)

    -Slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina