1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MB ram

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Elendill2003, 10 apr 2005.

  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    ik heb weer eens een vraag, als ik een beetje veel van me comp vraag qwa geheugen (door bijv in half life2 10 barrels tegeliijk laten exploden, me flashlight aanzet, een enemy knal en ook nog eens flak daarna me squad comandeer) dan komt t redelijk vaak voor dat ie met uit de game flikkert. Dits echter niet alles. Als ik gewoon in windows zit en k vraag veel van em dan is het gewoon reboot (niet altijd, maar vaak genoeg om me zorgen te maken). Geen foutmelding ervoor of erna, gewoon auto reboot.

    T komt niet doordat ik een weak ass pc heb want dit zijn me specs:

    pentuim 3,2 ghz cpu
    1 gig aan ram
    120gb harde schijf
    ati radeon 9600 128 mb se


    Plz help, anyone. Want ik wil em niet weer een week naar de winkel terug brengen. Als iem t antwoord weet dan ben ik em eewig dankbaar.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    denk dat je mobo verrot is, toen had ik deze verschijnselen ook
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vermoed dat je voeding te zwak is. Wanneer er veel van je pc wordt gevraagd, vragen de onderdelen veel stroom. Wanneer je voeding dat niet stabiel kan leveren, wordt je uit een programma gegooid, of reboot de pc.
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht temperaturen die te hoog worden, wat kan betekenen dat er een betere koeling in moet. Heb je Everest oid al gebruikt om de temperaturen af te lezen?
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Temp heb k al helemaal loos getest, en de winkel ook. Die hadden em toen 3 dagen aanstaan voor me met een zware 3d demo. Toen was de temp niet hoger dan 65 geworden, wat aanvaardbaar is. Ik denk dat t idd de stroom voorziening is misschien. Weet iem hoe k dat kan testen? (btw tanks allot voor de snelle replies)
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan met het programma Speedfan een monitor functie aanzetten. Het kan o.a. temperaturen en voltages loggen. Als je aanvinkt dat ie de voltages moet loggen (+12V +5V en +3.3V aanvinken), kan je zien of deze stabiel blijven wanneer er veel van het systeem wordt gevraagd.
     
  7. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer ook je RAM eens te testen. Ik had na het vernieuwen van mn pc ook dat ie steeds uit viel als ik er teveel van vroeg. Bleek dus dat 1 van mn RAM strips niet goed was en dat deze de problemen veroorzaakte. Na het vervangen van de RAM module deed ie het weer perfect!

    /EDIT: Als je je RAM wilt testen, heb ik er nog wel een handig Windows proggie voor dat ik eventueel wel naar je toe kan mailen...
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  8. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er al een RAM op gegeven?
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel graag man, plz mail t me ff.

    Peter87Apenstaartgmail.com

    Edit:

    je begrijpt natuurlijk dat ik niet gedient ben van rare programma's en spam ofzo he.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Dan is het niet zo slim om zo voluit je mailadres neer te zetten. Bots sporen de email adressen op websites en fora op en dan wordt je doodgespamd. Beter kun je apenstaartje zeggen in plaats van het @ teken...
     
  11. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Mail verstuurd!
    En zoals Xmaster al zei, misschien is het voortaan veiliger om je email per PM naar iemand toe te sturen... :)
    Ik heb m in ieder geval al, dus je kunt m nu t beste zo snel mogelijk verwijderen.
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    jah naja, ik ben goed van vertrouwen op dit forum... :p
     
  13. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al 3 keer geprobeert het bestand te verzenden, maar hij geeft bij gmx.net en bij hotmail aan dat je adres ongeldig is...:confused:

    /EDIT: En voordat er bijdehante opmerkingen komen; nee, ik heb geen Apenstaart getypt ipv @... :+
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg em even toe op msn dan

    is wel zo makkelijk ;)
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij jou mail anders. Ik weet zker datmijn mail gewoon Peter87apestaartgmail.com is.
     

Deel Deze Pagina