1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 30 aug 2003.

  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt wel op xbox, dat zei de pu tog? naja anyway tis echt een heel goed spel.
     
  2. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me zeer vet als ie op de xbox uitkomt dat zou dan het mooiste spel ooit op de xbox zijn. daarnaast komen Painkiller er DOOM III ook nog uit dus dat wordt een prachtige firs-person knalfestijn
     
  3. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongen ik wou hem opnieuw instaleren en nou ben ik de cd key kwijt geraakt kan iemand mijn AUB HELPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????? :confused: :confused: :confused:
     
  4. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    De CD-Key staat op dat blaadje met de controls. Heb je die weggegooid dan??
     
  5. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben het hele dvd corver verloren.. verloren... Word helemaal gek!!
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is er maar 1 oplossing voor je te vinden: zoek je dvd cover. Wij kunnen je hier verder ook niet mee helpen, want iedere CD-Key staat geregistreerd op een andere gebruiker. Je kunt dus niet die van een ander gebruiken (voor zover ik weet).
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent nep
    je hebt het spel al eens geïnstalleerd -> om dat te doen maak je Steam account aan

    wanneer je Steam account hebt, heb je CD key niet meer nodig (maar moet toch bewaren 'for safekeeping'). En als je dan opnieuw wilt installeren, moet je zoiezo een steam account hebben, het spel ontdekt dan dat je HL2 cd key al eens geregistreerd hebt bij deze account en laat je het spel gewoon installeren zonder cd key.

    Dus het enige wat ik kan bedenken:
    Jij bent nep, als je het spel opnieuw wilt installeren, heb je geen CDkey nodig, en ook al zou iemand hier zo stom zijn om jouw een cdkey te geven, daar heb je geen ene flikker aan
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kapot gaar, dat je hier gewoon een cd key wil snatchen. tsss droog hoor
     
  9. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry je hebt gelijk hij doet het al... |:- Had me hiervoor nog niet aangemeld... dom dom |:-
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is vandaag weer nieuws gekomen over Half Life 2 voor de xbox hij komt deze zomer naar Amerika het is niet bekend wanneer ie naar Europa gaat.
    Ik had dit niet verwacht ik dacht hij zal wel op de xbox 2 komen...

    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=5762
     
  11. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit echt waar :D :D wow ik had dit ook niet verwacht ik spring gewoon een gat in de lucht :D:D:D:D:D:
     
  12. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die website staat dat de xbox versie niet online gaat.
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Iem al screens ofzo? Niet dat ik hem ga halen, hij ronkt lekker op me pc.
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn weten is al vanaf het begin gezegd dat hij gewoon op de Xbox zou komen, er werd toen zelfs gezegd dat de Xbox de enige van de huidige consoles die het spel aankon, heeft iemand een link waar staat dat tie gecancelled is voor de Xbox????
     
  15. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    HL2 is alleen mogelijk op de xbox is al van tevoren gezegd. GC en zeker ps2 trekken dat gewoon nooit. Dus het is nu ook wel meer dan logisch dat ie toch voor de xbox verschijnt. Ze mogen alleen wel opschieten
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet het met SC3, wat die voor moois maken van de Xbox. De kreukels in z'n jasje zijn te tellen. Dus ik denk niet dat HL2 veel lelijker gaat worden dan voor op de PC.
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Denk ook wel dat het goed komt. :p Doom 3 ziet er ook prima uit en hoewel ik Half Life 2 mooiver vind dan Doom 3 is die game technisch zwaarder door het vele bumpmapping, iets waar de Xbox niet al te sterk in is. Half Life 2 zou dus prima moeten draaien. Toch had ik de game eigenlijk als launchgame op Xbox 2 verwacht...
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    De grapics zullen wel iets minder zijn als op de PC, maar het kan best wel eens het mooist xbox spel worden.
     
  19. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ie even mooi is als op de laagste resolutie op de pc.
    ikzelf heb em al op me pc staan en draai em op hoogste resolutie, en ik kan je zeggen dat hoe sterk de xbox ook is, hij kan nooit aan die gfx tippen
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is ondertussen ook al een expansion aangekondigd voor de pc versie, die ook in de zomer moet verschijnen.
    zie hier
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005

Deel Deze Pagina