1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] videoband -> pc [HULP!]

Discussie in 'Games' gestart door NeMeHoB, 7 apr 2005.

  1. NeMeHoB

    NeMeHoB XboX oWnaGe !!

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik wil graag een videoband die ik heb gemaakt op school (ben leraar) overzetten op mijn pc en dan op dvd branden en evt. bewerken. Nu ben ik al op zoek gegaan naar verschillende tutorials maar kon geen goede vinden. Ook op het forum hier, is geen duidelijk antwoord te vinden (of ik heb niet goed gezocht). Heeft iemand hier ervaring mee of kan hij/zij me helpen aan een tut.

    alvastn bedankt ,
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat mijn vader een videorecorder aan de PC heeft gekoppeld met een TV snoer (ofzow). We hebben hier een programma op de PC staan waarmee je dus eigenlijk TV kan kijken, maar nu dus video. Via dit programma kan je het ook opnemen. Dus video aanklikken en dan opnemen via de PC. Dit bestand zal dan vast wel weer omgezet moeten worden...

    Ik zal even kijken/vragen wel programma het is.
     
  3. NeMeHoB

    NeMeHoB XboX oWnaGe !!

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, misschien heb ik dat programma ook. Ik heb zo'n Aldi pc en daar zit ook een tvkijkprogramma op HOME CINEMA heet het. Als het dan gewoon betekent dat ik mijn scart in mijn pc doe en dan afspeel en opneem ik powercinema zou het vrij simpel zijn. Maar dat heb ik niet geprobeerd omdat het me te simpel leek :D
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Capture card kopen, videorecorder daarop aansluiten, en opnemen maar. Verwacht alleen geen goede kwaliteit..
     
  5. denandy

    denandy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zo'n aldi pc, en het is eigenlijk wel zo simpel als je dacht,
    gewoon de scart aansluiten en met home cinema opnemen, daarna moet je dat bestand dan gewoon op dvd zetten , en dat kan je met powerproducer doen, dat moet er normaal ook opstaan.
     
  6. c2h50h

    c2h50h Elder Scrolls IV

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wil ik ook wel 'zo'n aldi pc' :+
     
  7. NeMeHoB

    NeMeHoB XboX oWnaGe !!

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok super, thanx!
     
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Een leraar die een games heeft heeft zie je ook weinig! :D
     
  9. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    beroep:confused:tudent :+
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ok*)toch wel cool!
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook student PABO, ofwel ik ga ook leraar worden over een paar jaar. Zo vreemd is het dus niet hoor ;)

    Maar het kan echt zo simpel zijn hoor :)
     
  12. NeMeHoB

    NeMeHoB XboX oWnaGe !!

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, bijna zou je denken dat leraren ook maar mensen zijn! Daarbij ik ben 24, dus zo oud nog niet :)
     
  13. NeMeHoB

    NeMeHoB XboX oWnaGe !!

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu bijvoorbeeld mijn dvdspeler in mijn scart gedaan op mijn PC en ik zit in Powercinema... Maar welke optie moet ik in Powercinema kiezen. Want ik krijg het beeld niet voorelkaar getoverd ?!?!

    Alvast bedankt
     

Deel Deze Pagina