1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mozilla Firefox

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pippinNL, 11 feb 2005.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben benieuwd! :)
    Ik ben momenteel ook helemaal verkocht aan FireFox. In het begin vond ik het allemaal raar en hield het maar bij het "veilige" IE. Maar nu gebruik ik IE nóóit meer! Alleen nog maar FireFox. Dat tabbed-browsing werkt gewoon perfect! :cool:
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je de Computer Totaal al Darkwing? Zoja, zou je dan dat artikel willen posten? :)

    Ben erg benieuwd!
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb het artikel al wel, maar m'n scanner doet het niet helemaal lekker meer, dus kan hem niet inscannen :mad:

    Heb er nu een paar geïnstalleerd die erg simpel zijn, maar wel erg handig. Zoals IE View 0.86, waarmee je met één druk op de knop de pagina die je aan het bekijken bent in Internet Explorer opent. Handig als je sites hebt die niet helemaal lekker werken met Firefox. Heb ook Down Them All 0.9.4 gedownload, alleen nog niet uitgeprobeerd. Hiermee krijg je een extra menuutje in je rechtermuis-menu, waarmee je in één keer alle bestanden of afbeeldingen van een webpagina kunt downloaden. Je kunt als je wilt ook alleen de bestanden die je wilt downloaden uitkiezen om alleen díe bestanden of afbeeldingen te downloaden. Lijkt me wel handig :)

    Er zijn er echt nog veel meer die in dat artikel besproken worden, een stuk of 20 in totaal. Als je ze echt allemaal wil weten moet je de Computer Totaal gewoon kopen ;)
    Als ik m'n scanner nog aan de praat krijg zal ik proberen het artikel te posten.
     
  4. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik ook firefox, het bevalt me goed!

    IE view ook maar ff geinstalled.. is makkelijk idd!!

    Down them all hoef ik denk ik niet per sé te hebben.. lijkt me niet echt nodig..
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zal de IE View ook 's downloaden, kijken of het makkelijk is.
    Hoop dat je scanner snel is gefixed, ben benieuwd of er nog meer makkelijke extensions tussen staan! :)
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    IE view is echt handig _O_, was al een tijdje naar een soort gelijk programma opzoek omdat er altijd wel sites zijn die je in Firefox niet optimaal kunt bekijken.

    Down Them all ook maar even gedownload maar nog niet geprobeert.

    Als iemand nog wat goede Extensies kent is hij bij deze uitgenodigt om ze te posten :cool:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb IE View gisteren ook snel geïnstalleerd. En is zeer handig! Ik kom inderdaad vaak sites tegen die Firefox niet goed weergeeft, dus dan kan ik die zo makkelijk in IE openen! :)
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan IE View niet installeren, ik krijg een foutmelding. Het zou een ongeldig installatiepakket zijn. Wat moet ik nu?
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd. Technisch is het mogelijk maar eigenlijk overtreed je een internetstandaard. Standaard staat het geloof ik op maximaal 2 of 4 connecties. Twee connecties voor langzame servers, vier voor snelle. Nogal associaal om dan 30 connecties aan te vragen: zoveel schiet je er niet mee op maar de server krijgt een behoorlijke load te verwerken...
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    misschien heb je de nieuwste versie nog niet ga naar Extra > Opties, en daar bij Nieuwe versies van programmatuur op Nu Controleren klikken.
    Anders weet ik het ook niet ;)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks aan Firefox verandert, maar nu doet ie t wel, ik ook weer blij. Iig bedankt voor de hulp User15.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er niemand die hier ook last van heeft? Of weet hoe ik dat kan oplossen?
     
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het hele probleem niet. Ligt het niet aan het beeldscherm?
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee want het is gekgenoeg alleen de site, dus niet het venster van de browser.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Trilt het scherm ook als je hem in IE opent?
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat is alleen bij FireFox. Maar nogmaals niet het scherm, maar de site zelf gaat trilt in de lengte.
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke site gaat het om? Dan kan ik kijken of ik (of andere Firefox-gebruikers) er ook last van hebben.
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm tja, ik heb het eigelijk niet echt bij een specifieke site. Laatste keer was bij gamersnet.nl
     
  20. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit niet met firefox maar gewoon altijd links onderin mn beeld :confused:.
     

Deel Deze Pagina