1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    sluit ik me bij aan ! (...ik moet wel, verlies namelijk altijd met 10-1)
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Net tegen Daaf NL gespeeld, ging wel lekker, eerst potje 2-0 voor mij toen ik hostte, toen ging het vrij makkelijk, ik denk dat hij last had van lag. Vervolgens twee potjes op zijn host. Eerst 1-1, moest ik nog heel erg wennen aan zijn lag, tweede potje 4-3 gewonnen, toen ging het wat beter...
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    En AZ natuurlijk, he... :+
     
  4. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt maar als je even op het (pesfan) forum zoekt kun je daar ook een editor vinden zodat jezelf de shop even unlocked voordat je hem op je maxdrive/action replay zet.
     
  5. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf editen van de file ? wow, nou es kijken wat ik nog meer zou kunnen aanpassen..eh..misschien wel een vrouwlijke spits en grote ..ballen..voetballen natuurlijk.

    bedankt, zal es gaan zoeken op t forum
    laters
     
  6. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, het 1ste potje ging het wat minder..Die spelers reageren wat minder snel en het ging allemaal wat houteriger. Ik had ook Frankrijk terwijl ik liever niet met landen speel. Behalve tegen andere landen, maar dat doe ik dus liever niet. Daarna met Arsenal, ging wel lekker. Veel kansen en ook nog best veel doelpunten. Was vet Taab, moeten we vaker doen..
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    @ YungSung

    Probeerde van de week tegen je te Liven. Maar ik kon geen connectie met je maken. Ik werd continu doorgestuurd naar het Menu van Live.
    We proberen het binnenkort nog eens.

    Eric,
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik loop misschien nu op de zaken een beetje vooruit....maar iemand enig idee wanneer PES 5 verschijnt ? Zo ja, is deze van voor X-Box 1 of 2 ?

    Mvg Eric,
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    versie 5 wordt de laatste voor de xbox I
     
  11. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet meer wie het vroeg,maar iemand vroeg om mijn gamertag.
    Zoals bij vele staat deze gewoon onder mijn naam hier..is dezelfde dus helemaal makkelijk.
    Feel free to add me...
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor dat mensen heel vaak last hebben van Lag, maar ik heb immers nog nooit sinds ik PES4 Live speel Lag gehad..:{
     
  14. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je een keer joinen dan :p
     
  15. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of kun je een formatie die je 'stockt' niet laden als je joint. Dit werkte namelijk niet bij mij en ik wil perse zo op mijn manier met pijltjes etc spelen. Als ik zelf host dan laad ie wel :confused:
     
  16. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    @John Dope: volgens mij heb ik dat ook ja! Best jammer idd. Wellicht dat het uitmaakt dat als je een nieuwe stock-file aanmaakt, je je team 'uit' laat spelen (rechterkant van scherm)? Ik heb dat nog niet geprobeerd, maar maybe helpt dat.

    Sowieso vind ik de hele manier waarop je je instellingen bewaart en weer laadt voor online gaming niet goed. Het is vrij onlogisch!



    SNK FOREVER: toffe potjes altijd tegen jou. Die laatste game was wel spannend zeg. Je hebt verdiend gewonnen met 2-1, maar man wat heb ik een kansen gemist! :D Die ene kans dan... met 2 spelers op jouw keeper af, en dan nog missen. Haha.. echt stom.
     
  17. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad! Dat was weer een super wedstrijd! Er waren diverse momenten waarop ik dacht van; Nu maakt hij gelijk, of hij komt op voorsprong! Ik kwam een aantal keer goed weg, ik zat soms echt met klamme handen achter mijn XBOX! Het potje daarvoor had jij verdiend gewonnen met 1-0! Dat was ook een zware wedstrijd trouwens :) Ik kom je vast weer snel tegen op live!
     
  18. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast Load, Save, Copy from opponent is er ook een optie Change.

    Die wisselt tussen thuis en uit. Beetje vaag, maar het is tenslotte PES4
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vanmiddag een chique redding gemaakt met m'n verdediger op Live!
    M'n tegenstander schoot de bal tegen de paal, hij rolde over de doellijn en net voordat hij 'm erin kon tikken maakte ik een sliding en gleed 'm zo van de doellijn af! :cool:
    Had het nog nooit eerder gedaan, en vond het er zeer gaaf uitzien! *)
     
  20. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Typisch PES, je blijft nieuwe dingen tegen komen die je, na maanden spelen, nog nooit hebt gezien. Blijft je verassen.
     

Deel Deze Pagina