1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij gaat zich voledig richten op zijn "rap" carriere :+
    Na Joy komt de geweldige nieuwe single : Taksi! :D
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Godsamme, een redacteur gaat iets anders doen, en meteen mist iedereen hem al. Kom op mensen, het is slechts een rapper die zo nu en dan stukkies schreef voor een blaadje en het mikpunt was voor verschrikkelijk slechte grappen. Get over it.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de nieuwe PU (als abonnee) nog steeds niet, maar ik lees op verschillende forums dat ie ruk is. Hele slechte en rommelige lay-out en inhoudelijk crap. Ik zit er steeds meer aan te denken om het abonnement op de PU op te zeggen. Ze gaan de laatste tijd gigantisch achteruit. Ik neem er wel een abonnement op de GamePro voor terug. Vind ik op het moment een beter en leuker blad dan de PU.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vond zijn grappen vaker geslaagd dan slecht. Maarja dat ligt gewoon aan wat voor een humor je hebt.

    Maar zo erg is het eigenlijk ook niet, als ie maar bij Gamekings blijft. O-)
     
  5. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zei een mikpunt vóór slechte grappen. 'Skate was als vanouds weer te laat!1 AHAHAHAHAHA!' Dat soort onzin.
     
  6. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Skate wel de coolste redacteur, maar het is niet zo dat power unlimited er veel op achteruit gaat met zijn vertrek. De brief van de maand vond ik echt goed, helemaal gelijk heeft die kerel. Alleen jammer dat ie niet aanstipte dat Jeroen die bullshit waarschijnlijk verzon om de slechte online functie van de PS2 te verbloemen.
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja GamePro gaat er steeds meer op vooruit en Pu op achteruit. Daarbij is GamePro velen malen goedkoper met abbo volgens mij :)
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em ook nog niet, ben abonnee (ofcourse).. echt dikke naaizooi.. MOet je inderdaad tot dinsdag wachten voor je kan bellen :mad:
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow op die manier. Ja, dat kan beginnen te vervelen als dat te vaak weer herhaald wordt.
    Maar als het na een lange tijd weer es wordt gezegd in een beetje serieus verslagje van een of ander event, en je ziet dan die blije kop van hem voor je......:)
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het dus ook absoluut met de auteur van de brief van de maand eens. Jeroen moet gewoon niet zeuren over de multiplayer. Hij maakt het wel deels goed door in zijn verslag van DOA online te zeggen dat Halo 2 wel voor het grootste gedeelte draait om Xbox live. En daar ben ik het ook met hem eens.. de single player stelt eigenlijk niet echt veel voor.. globaal gezien, en in vergelijking met deeltje 1.
    Die brief van 'weg met Nintendo' vond ik wel hilarisch..
     
  11. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem binnen. Goed nummer !! Kreeg hem gistere binnen.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb geen idee of GamePro goedkoper is. Maar ik weet wel dat ze op het moment een stuk beter dan de PU zijn. Ik ga dinsdag gewoon mijn abbo opzeggen en een GamePro abbo nemen.
    Want ik ben het nu echt zat met die PU. Als hij op een vrijdag komt, dan heb ik hem meestal pas rond woensdag de week erna!!!!
    En daar ben je abbonnee voor?? Ik kan hem dan netzo goed op een vrijdag in de winkel halen. Voor de zogenaamde extra's die je zou moeten krijgen als abbonnee hoef je het ook niet te doen, want die zijn er niet.
    Plus dat ik de PU er inhoudelijk op achteruit vind gaan, en GamePro er op vooruit gaat.

    Het niveau van YoPost daalt tot een bijzonder triest niveau, de inhoud van de reviews en previews gaan achteruit en ik vraag me ook steeds meer af of die meningen nog wel te vertrouwen zijn.
    En als ik een of andere halfnaakte chick wil zien, dan koop ik wel een playboy ofzo, maar een gamesblad hoort over games te gaan, en daar heeft een of andere half naakte chick geen reet mee te maken. Ze hadden er beter een poster van Resident Evil 4 of Splinter Cell 3 bij kunnen doen, daar heb je tenminste wat aan.

    Ik vrees niet alleen voor de PU, maar ook voor Gamekings. Want die gaan nu van The BOX naar TMF, met andere woorden dat zou wel eens een breezah programma kunnen worden.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat heeft de gamepro dan allemaal verbeterd dat ze beter als de pu geworden zijn? Ik las het vroeger wel eens en toen was het echt niks. Wel knap dat ze er toch wat van weten te maken.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De indeling/layout van het blad is overzichtelijk en ziet er goed uit, de inhoud van de reviews en previews zijn erg goed, eerst word de game uitgelegd en daarna vaak een goed oordeel.

    De indeling/layout van de PU is veel te rommelig, en de inhoud van de reviews en previews zijn niet altijd even goed, en de mening is vaak ook een beetje partijdig.

    De enige redacteuren van wie de inhoud en meningen nog goed zijn en te vertrouwen, zijn Steven, Boris, Jurjen en Jan. Deze gasten hebben een eigen visie en stijl.

    Het zou ook een goed idee zijn om Jeroen en JJ eruit te gooien en daar Dre en Rogier voor terug te nemen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja ik lees de pu voor een aantal briljante reviewers zoals bijvoorbeeld Jurjen. De man heeft een totaal andere game smaak dan mij maar toch lees ik zn reviews altijd met plezier en dat maakt hem zo goed. Kwa design en indeling gaat de pu inderdaad aardig achteruit de laatste (godfather cover) was zelfs een zooitje tevens begin ik de stijl al aardig te ontgroeien dus ik denk dat ik binnenkort maar eens op de VI ofzo ga overschakelen.
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De term 'briljant' voor een gamesreviewer vind ik wat ver gaan.. 'briljant' gebruik je voor een wetenschapper of onderzoeker die baanbrekend werk heeft geleverd maar niet voor iemand die spelletjes beoordeeld. :D :+
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Jurjen heeft wel goede en duidelijke reviews en previews die heel erg prettig zijn om te lezen.
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ik vind de indeling van de PU best mooi hoor. Het is even wennen, maar om het rommelig te noemen, nee dat is het imo niet. Rommelig waren de eerste PU's waarin alles zo'n beetje door elkaar stond met alle kleuren van de regenboog. Nu is het lekker strak.

    En de kwaliteit van de reviews, ach, wanneer is een review nou slecht of goed? Het gaat toch om de info en de mening die erin staan, en daar ben je het mee eens of niet. En als je het er niet mee eens bent, hoeft dat niet te betekenen dat de review slecht is. Als het cijfer wat erbij staat maar goed verklaard wordt, en dat gebeurt wel.
    De reviews zijn ook nooit echt superlang, wat ik overigens erg prettig vind want ik ben niet echt iemand die 5 pagina's over een game gaat lezen. Geef mij maar 1 pagina waarin de belangrijkste punten staan.

    Wat ik wel jammer vind, is dat het mij nooit trekt om de ingezonden brieven te lezen. Misschien beetje raar, maja ik lees die meestal pas altijd het laatste of helemaal niet...
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Zeker. Maar de term 'briljant' vind ik zelfs dan nog wat overtrokken...
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry maar ik heb Gamepro een keer gekocht en het was me toch een KUT blad. Vond er echt geen zak aan om het te lezen, reviews waren net feiten opsommingen en allemaal nutteloze dingen. Smaken verschillen, blijkt maar weer :)

    Ik lees de PU ook niet echt voor de info die er in staat maar gewoon omdat het leuk is om te lezen. De reviews online zijn toch veel uitgebreider, heb ik de PU niet voor nodig.
     

Deel Deze Pagina