1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 Live Thread [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rivanov, 25 mrt 2005.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Deeltje 2 alweer van de onwijs populaire voetbalgame: PES4.
    Gelieve hier alle info over het Live gedeelte te posten.

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Pro Evolution Soccer 4 is alweer het 4de deel in de PES reeks. Voorheen waren de PES delen alleen te spelen op de Playstation (en deel 3 op PC), maar nu is de "koning" van de voetbalgame ook eindelijk op de Xbox verschenen, en meteen mét Live functie.
    Dat dit spel populair is op Live was wel te merken aan het aantal posts in de vorige Live thread.

    Link naar deel 1: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=63579

    Voor de mensen die graag in competitieverband spelen, er is een site in het leven geroepen door een aantal fanatieke PES spelers. Op die site kun je je aanmelden voor verschillende toernooien en competities.

    Link: http://www.peslive.nl

    Voor de mensen die alle originele namen/shirts in het spel wil hebben, kun je op Pesfan een optionfile downloaden.

    Link: http://www.pesfan.com

    En voor overige info kun je ook nog kijken op Pesinsight.

    Link: http://www.pesinsight.com
     
  2. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is wel een cool spel, speel het altijd tegen een live-buddy, maar toch balen van de lag... Als deel 5 uitkomt haal ik hem gelijk :D Alleen zo onterecht van dat zware nadeel hebben als client...
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb nooit echt last van lag. Alleen als ik join dan merk ik wel een enige vorm van slowdown. Het reageert dan allemaal net iets langzamer, maar het is niet dat het beeld helemaal gaat stotteren.
    Als ik host dan heb ik helemaal nergens last van, dan speelt het gewoon zoals in de Single Player! :cool:
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is dus ook gewoon onderdeel van lag, je moet eerder reageren, wat soms niet mogelijk is... als je host heb je nooit lag, dat is het stomme eraan. Dan is het ook echt net als singleplayer. Dat maakt de wedstrijd altijd net niet helemaal eerlijk. Maarja, ik heb er mee leren leven en mn wedstrijden aangepast ;)
     
  5. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ckers goed spel op live
     
  6. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker een zeer goed spel, maar zelf vind ik de herhalingen zó irritant |:-
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Van sommige mensen in mijn Friendlist hoor ik dat er ook gecheat word op PES 4, is dit waar, hebben jullie wel eens tegen cheaters gespeeld :confused:
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk dat ze met dat cheaten bedoelen, dat er mensen zijn die vroegtijdig de wedstrijd beïndigen. Voor de patch was dit nog mogelijk zonder dat je ranking eronder leed. Na de patch hebben ze dit verholpen door de tegenstander een 3-0 overwinning te geven. Anders zou ik niet weten hoe je in dit spel wil cheaten! :)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet het wel en heb het vaker meegemaakt. Als je een spel joined en je begint heb je een perfecte verbinding, en als je dan op voorsprong komt dan is het opeens ruk. Sommigen vinden het leuk om op hun PC te gaan downloaden zodat het onbespeelbaar is en jij dus quit of de wedstrijd verliest omdat het niet speelbaar is. Gelukkig komt het niet vaak voor maar het gebeurd wel.
     
  10. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dit kan in elk XBOX live! spel, waardoor de rankings maar weining voorstellen. Ook in de toekomst met de XBOX 2/Next zal het weinig voorstellen ben ik bang, cheaters zullen er altijd blijven.

    Neem samen met een vriend(of online kennis) een tweede account, dit kan dus ook een twee maanden trial kaart zijn die je telkens met een nieuw kaartje verlengd. Vervolgens join of host je een game en speel je met je goede account tegen het tweede account van je vriend/kennis die word gebruikt om te cheaten: Een winstpercentage van bijna 100% is hierdoor mogelijk. Als voorbeeld geef ik Pro Evolution Soccer: In games als deze en andere games waarin je wint als je tegenstander de wedstrijd verlaat, is het het makkelijkst want hier kan je dus oneindig veel winnen in een relatief korte tijd: Zorg dat je vriend/kennis de game meteen na het opstarten van het spel verlaat, en kijk toe hoe snel je statistieken toenemen terwijl je stijgt in de ranglijsten. Herhaal dit zo vaak je wilt! Vervolgens doe jij hetzelfde voor de ander, en is het een kwestie van overleggen wie er 1 of 2 in de ranglijsten mag zijn. Dit is dus ook mogelijk in games waarin je je winst niet krijgt als de ander dropt, je zult je wedstrijden dan wel helemaal moeten uitspelen.

    Dit zal dus altijd mogelijk blijven, tenzij Live in de toekomst (bijvoorbeeld met de XBOX 2/Next), aangeeft in de ranglijsten tegen wie je hebt gespeeld (de spellen zullen dit dan moeten ondersteunen). Er zullen vast andere manieren zijn, maar dit lijkt me een goede oplossing(mits het technisch haalbaar is). Natuurlijk blijft het dan nog steeds mogelijk, maar zullen mensen eerder weten wie er cheat, waardoor Microsoft stappen kan ondernemen. Het gevaar schuilt hem dan in het feit, dat je als cheater vervolgens kunt aangeven dat je speelt tegen een vriend die de game nog moet leren/minder goed is, waardoor Microsoft kansloos is in het nemen van maatregelen.

    Daarom mensen, speel voor de fun en vergeet de ranglijsten, tenzij je eerlijk speelt en wilt weten of je vooruit gaat en hoe je het doet tegenover anderen/vrienden, etc.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  11. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Forever ben het zo met je eens: speel voor de fun en vergeet die ranglijsten. Net als bij halo 2 worden je stats door cheaters verpest. :'-(
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Even een speltechnisch vraagje. Bij sommige steekpassen lijkt het of het mannetje de pass niet 'pakt'. Hij loopt dan langs de bal zonder het aan te nemen. Ik hoorde dat er een move is waardoor je de bal dan wél aanneemt? Hoe voer ik die uit?
     
  13. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd RTrigger + zwarte knopje in en loop gewoon naar de bal toe.
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Okee, prima. :p
     
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, heb een max drive gekocht en meteen een van de pesfan site de laatste option file gedownload...maar er zijn op andere sites nog meer option files..hoe zit dat ?
    kan ik meerdere option downloaden en op mn xbox knallen ?
    of moet ik de option file kiezen die ik het beste vind ?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  16. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
  17. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, heb de wolf versie net in gebruik, zal es kijken of het wat is
    (zag wel dat de shop nog niet ge-unlocked was)

    Verder waren de wedstrijden erg spannend en vermoeiend gisteravond !
    doen we snel nog es

    en ik ben uitjessss
     
  18. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu al een hele tijd met een vriend op zaterdagavond een paar spelletjes op de bank tegen elkaar.
    We kiezen dan nooit echt vaste teams, de ene keer met Barcelona, de andere keer met Vitesse of Ajax.
    Online hebben we nog nooit gespeeld, maar als we dat zouden gaan doen wat is dan een goed/leuk team om mee te spelen?
    Ik kan me voorstellen als iedereen met Brazilie gaat dat er dan niet veel aan is.
    Mijn vraag is dus, wat is 'not done' om mee te spelen , en welke teams zijn de meest gebruikte op live?
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De meeste mensen spelen met idd Brazilië en Real Madrid. Echt bijna iedereen die ik tegenkom die niet van het forum van PESlive zijn speelt daarmee.....

    Persoonlijk vind ik het irritant dat wanneer we teams gaan selecteren en ik heb nog niet met mijn ogen geknipperd of ze staan alweer op Brazilië! Vooral mensen die nog niet zo goed zijn en net begonnen zijn doen dat.

    De fout die ze maken is dat Brazil en Real Madrid aanvallend idd erg goed zijn, maar verdedigend heel slecht. Als ze dus spelen tegen doorgewinterde PES spelers dan worden ze gewoon afgeslacht. Als je heel goed bent en je speelt met Real dan kun je je tegenstander je wil opleggen en hem in de verdediging houden, dan kan het dus wel..... Als ik tegen gelijkwaardige spelers speel dan zou ik iig nooit Brazilië of Real Madrid nemen...

    Er zijn vele leuke teams om mee te spelen, ik weet niet wat je niveau is natuurlijk. Teams als ManU of Inter Milan zijn overall gewoon goede teams, waarmee je meestal wel goed uit de voeten komt..... Verder is het vooral een kwestie van uitproberen welke team(s) je lekker liggen...
     
  20. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Niveau is niet al te best, we gebruiken de zwarte knop nog veel te weinig.
    Denk dat A.C Milan wel een team voor mij is dan, gisteren ook een paar keer mee gespeeld en dat beviel uitstekend, tot de laatste minuut dan tegen Madrid en dan via de binnenkant van de paal de 4-5 tegenkrijgen :mad:
    Winnen maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als ik een prachtig doelpunt maak wil ik wel met 1-10 verliezen.
     

Deel Deze Pagina