1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[BIG Problem] Laptop maakt geen verbinding meer met draadloze router..

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RicoBoy, 1 feb 2005.

  1. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit dus zo... Normaal hadden we altijd een router die goed werkte en er zijn 2 pc's die via draadloze internet verbinding maken met de router, 1tje met een kabel en ook nog een laptop... Alles deed het altijd goed, tot vandaag...
    Nog steeds doen die 2 pc's het goed (met de draadloze verbinding) en degene met de kabel ook, maar de laptop maakt geen verbinding met het internet meer. Wel met de router, maar internet op? Ho maar... Ook heb ik al de kaart een par keer uit gezet en de router gereset, maar alles doet het gewoon perfect op die laptop na. Hij maakt zeg maar wel verbinding met de router, maar hij mag blijkbaar niet meer het internet op ofzoiets. Wie kan me helpen? Ik zit voor een raadsel...
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al een update voor je kaartje geprobeerd?
     
  3. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Helpt niets
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik begrijp dat de Notebook wel toegang heeft tot de setup van de router ?!?!?
     
  5. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... wel de PC met de kabel. Want het probleem is juist dat ik verbinding met de Router heb, met dus niet de Standaard Getaway kan vinden, dus ook niet mijn router in kan komen met de laptop.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn de volgende wireless instellingen goed.
    1- ESSID Broadcasting.
    2- Staat de uitzend kanaal wel goed.
    3- MAC filtering settings.
    4- IP filtering settings.
    5- Encryption.
     
  7. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan :) Maar nog steeds niet ;S Alles stond trouwens nog goed... niets veranderd in die tijd... Heb alleen voor het laatst World of Warcraft Beta gespeeld op de laptop... en de dag erna kan hij gene verbinding met internet maken :confused: vreemd...
     
  8. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, probeer 's een route add voor de Gateway in een Dosbox.
    kijk of 't dan wel werkt .... Staan de IP-adressen statisch of dynamisch ingesteld?

    Als de router de IP-adressen uitdeelt, probeer dan 's ipconfig/release en dan /renew. tjek ook even ipconfig/all.
     
  9. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgelost :) Haqd gewoon heel de laptop gerecovered met de recovery disc. Thank you Vaio!! (dat is dus merk van sony :p)
     
  10. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar start --> uitvoeren --> command --> ipconfig. Dan komt er een schermpje met al je ip info, maar ook je standaard gateway. Zo had het ook gekunt.
     

Deel Deze Pagina