1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door x-daan-x, 18 jan 2005.

  1. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

    ik heb even een vraag aan de computerfreaks

    ik heb gisteren een nieuwe computer gekocht met: 3.2 GHZ en 2x 512 MB Ram enz...
    en ik start de computer op en maak 4 nieuwe gebruikers aan.
    ik druk even later op de knop opnieuw opstarten en de computer reageerde heel sloom met opstarten. hoe kan dit ??

    PLEASE WIE KAN MIJ HELPEN
     
  2. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    meerdere gebruikers vreet best veel van je geheugen....
     
  3. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral als je daar ook nog 's gelijktijdig mee ingelogd bent idd.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als ik jou was zou ik gewoon 1 gebruiker nemen want wat heeft het voor een zin ze kunnen zoiezo wel bij jij spullen als ze de zouk functie gebruiken....
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Met 2x 512 MB aan RAM mag het niet zo'n probleem zijn dat je PC overdreven langzaam wordt. Was het eenmalig, had je op dat moment al nieuwe software geïnstalleerd, nieuwe hardware toegevoegd e.d.? Of was hij echt splinternieuw, met XP geïnstalleerd en ging het direct fout?
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dit ligt inderdaad niet aan die vier gebruikers...

    dat moet ie makkelijk trekken... ik heb nog een 2,5 ghz met 256mb ram staan en 3 gebruikers... geen probleem... (das dus men oude comp)


    maar wat heb je inderdaad allemaal geinstalleerd en wat is jouw begrip van traag....
     
  7. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips ! ik heb het bij 1 gebruiker gehouden en de computer terug in de fabrieks instellingen gezet. nu doet hij het perfect :D !!

    maar ik heb nog een vraagje :p
    ik had far cry geinstalleerd en ik begin de campain. waneer de balk van de campain is geladen en dan krijg ik een bericht: er is een systeem fout ontstaan windows heeft het opgelost en dan moet ik de computer opnieuw opstarten.

    hoe kan dit ???
    ik ben een sukkel op het gebied van pc's
    please help me
    alvast bedankt !!
     
  8. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie legaal???
     
  9. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahzeker!
     
  10. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Moeilijk te zeggen waar dat door komt. Zou je even bij het support gedeelte van de far cry website (zal er toch wel zijn?) kijken of dit een known issue is. Meestal is dit namelijk te herleiden tot een driver issue van bijv. je videokaart of een patch van het spel.
     
  11. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je dan precies zien welke video kaart je precies hebt?
    op de doos ofzo?
     
  12. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt t helemaal door ;)
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Het staat ook op de VideoCard zelf, maar als je niks van PC's afweet, zou ik de kast maar niet openen. Ik had bij NFSU2 op CD-rom een programmaatje bijzitten,waar ik alle systeem-info kon zien, over Videokaart, geluidskaart, processor, etc.

    Misschien dat iemand meer weet van zo'n programma en daarmee kun je het wel checken ja. Bovendien staat het ook ergens op de doos of in het boekje ofzo, dat lijkt me wel, maar dat weet ik niet, wij krijgen nooit PC's in dozen:'-(
     
  14. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechtermuisklik op "Deze Computer" -> "Eigenschappen" -> "Hardware" -> "Apparaatbeheer" -> "Beeldschermadapters"
     
  15. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik ga het even Proberen!
     
  16. Casperge

    Casperge Guest

    IK heb zoiets al eerder gehad met een game,moet je gewoon naar de meest gestelde vragen gaan en daar dus kijken wat je moet doen als de goede info er staat.Ik heb ook een keer een patch moeten downen omdat er dus sprake was van een bug in die game met mijn systeemopstelling,lang geleden,ik denk dat het simcity was ofzo
     
  17. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen nog even een vraag:

    als de laadbalk bij far cry helemaal vol is dan krijg ik het bericht:
    er is een systeemfout ontstaan. om de computer weer op volle functionaliteit te laten draaien dient u de computer opnieuw op te starten.
    dit krijg ik de hele tijd.
    is het mischien mogelijk dat ik een andere driver moet installeren?
    zoja hoe moet dat???
    ik heb een Radeon.

    PLEASE HELP ME!

    mvg daan O-)
     
  18. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je de 1.3 patch al gedownload van Far Cry? dit lijkt me het eerste om te proberen. Via deze link kun je hem rechtstreeks downloaden.
    Let op: deze download is 74 Mb!!

    Als dit het niet oplost, download dan de laatste drivers voor je videokaart.
    Voor die Ati Catalyst video drivers moet trouwens wel eerst .NET version 1.1 Framework van Microsoft geïnstalleerd worden (als dat niet al is gebeurt op jouw systeem). Die vind je hier (Nederlandse versie. Als je de engelstalige versie van Windows XP geïnstalleerd hebt, moet je halverwege die pagina de taal even wijzigen via dat dropdown menuutje)
    Let op: deze download is 23 Mb!!

    De video drivers vind je vervolgens hier:
    hier
    Let op: deze download is 28 Mb!!


    Als het spel dan nog niet naar behoren werkt dan kun je de stappen van het volgende Microsoft artikel even nalopen aangezien dit ook nog de oorzaak zou kunnen zijn: http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=191660

    Als het dan nog niet werkt...sjah...dan heb je een probleem ben ik bang en zou ik wachten op de xbox versie ;)

    Succes
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  19. x-daan-x

    x-daan-x xbox gamer

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Thank you !!
     
  20. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zou trouwens fijn zijn als je laat weten of je probleem inmiddels opgelost is en zo ja, hoe precies. Als mensen met een zelfde type probleem dan zoeken kan dit erg behulpzaam zijn in plaats van dat iedereen wederom dezelfde suggesties gaat doen.
     

Deel Deze Pagina