1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] creditcard

Discussie in 'Games' gestart door VELOX_2, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VELOX_2

    VELOX_2 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Shit, ik heb dus 12 mnd xbox live maar ik kan er geen gebruik van maken omdat ik dus geen cc heb :'-( Nu heb ik gehoort dat er binnen kort of ergens in dit jaar een ander manier van betaling ook mogelijk word wie weet of dat klopt :eek:
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  2. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig is er nog geen andere manier in de EU om te betalen voor XBox Life ....
    Ik weet wel dat een aantal banken zijn om iets nieuws te ontwikkelen, maar of dat dat ooit gebruikt gaat worden voor XBL, ik weet 't niet.

    Zoeken is misschien ook 'n optie, er zijn genoeg van dit soort vragen gesteld hier.

    En in ieder geval welkom op 't forum :D
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waarsschijnlijk pas met de komst van Xbox 2 ..
     
  4. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig kun je je 12 mnd starterkitje altijd nog gebruiken :D
    er zit geen ten minste houdbaarheid datum op :)
    hebben je ouders ook geen CC ?
     
  5. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je daar een bron voor Fardo?? Ik wil namelijk zelf ook nog steeds XBL, en ben op zich bereid om een CC te nemen, maar alle info is welkom :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee geen bron ... maar er zijn wel geruchten .... maar goed eerst moet MS officieel dingen gaan zeggen
     
  7. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    argghh ... The pain .... The Horror .... Why does this waiting take so long :D ... naja .. anders ga ik binnenkort maar 's een CC aan vragen, heb nu al zoveel XBL games dat ik ook online wil gaan ... XBC is een leuk alternatief, maar het missen van downloadable content is wel jammer.
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Over de nieuwe mogelijkheden om te betalen met Xbox Live, zijn al heel veel threads.
    Deze thread is geen toevoeging tot alle andere threads. De [search]Zoekfunctie[/search] staat voor je klaar om de threads te vinden :)

    Dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina