De Xbox 2, wie schaft hem aan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 15 sep 2004.

  1. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga eerst kijken welke console beter is. Als de xbox 2 de beste is koop ik die. Als de ps3 beter is koop ik die. De opvolger van de Gamecube is geen optie voor mij omdat ik de games niet leuk vind en omdat er nauwelijks wat nieuws op uitkomt. Alleen maar weer een nieuwe versie van mario en al die andere crap.

    Ik schaf de console niet gelijk aan...want heb niet zo'n zin om 600 a 700 euro voor zo'n ding neer te tellen. Dus ik wacht denk ik een half jaar of een jaar ermee.
     
  2. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker halen, wacht alleen nog lekker een paar maandjes tot ie in prijs is gezakt.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ik weet het nog niet... misschien koop ik hem direkt ... misschien niet ... Misschien koop ik een PS3 :eek: .... Maar ik kijk de spreekwoordelijke kat uit de boom ... Als ik echt onder de indruk ben dan koop ik hem meteen ... maar als ik eerlijk ben.

    Als ik kijk naar het spel aanbod zou ik eigenlijk pas nu een xbox komen, omdat nu eindelijk de spellen uitkomen die ik leuk vind
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ga hem zeker halen alleen niet op de release vanwege de prijs(ik ben namelijk geen miljonair als je dat dacht :+)
     
  5. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ik hem denk ik zeker halen, ik wil nu al zeker the elders scrolls 3: Oblivion en halo3 lijkt me ook weer helemaal top worden. En tegen die tijd is alles bekend over welke games er komen op de xbox 2 dus ik ben alvast verkocht. Het is alleen wel de prijs die ik afwacht. 200 lijkt mij een mooie prijs maar 400 is mij toch echt te veel.
     
  6. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als ik mijn huidige xbox spellen ook op de 2e doos kan spelen zal ik het zeker overwegen om hem bij de zoon 300/250 te kopen

    weet iemand of het mogenlijk is ?
     
  7. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan 2 aspecten(ja duur woord),

    1 de startprijs, je kunt wel zeggen dat je wacht op de prijsdaling maar het is nog niet eens bekend wat hij op het begin kost ik koop hem tot 300 euro of meer als ik dat om dat moment heb!

    2 backwardscompitable, dit spreekt voor zich

    en misschien nog 3, mijn live abo loopt tog mei steeds, komt xbox januari 2006 uit koop ik hem waarschijnlijk in mei, dan is hij ook wel gedaald denk ik!

    1 ding is wel zeker, ik koop hem wel, over gaan op een ps is geen optie voor mij, niet omdat ik een fanboy ben en zeg dat ps sucks maar gewoon omdat ik nu al een keuze heb gemaakt voor mijn xbox zoals andere gamers voor hun ps!

    greetz wooly
     
  8. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem denk ik wel ;)
    Maar ik w8 eerst totdat er wat van de prijs af is en er een bundel is verschenen ofzo.
    Maar we zullen wel zien wat MS er allemaal in gooit en welke spellen er staan te w88 bij de release.
    Laat hem eerst maar eens uitkomen ;)
     
  9. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem niet.. De xbox van nu kan wat mij betreft goed zat meekomen en ik zie het niet gebeuren dat de xbox2 zoveel meer waarde heeft, komende jaren heb ik aan deze xbox wel genoeg, pas als ie echt verouderd is overweeg ik pas de aanschaf van een nieuwe console.. en dan kijk ik dan wel wat er op de markt is.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgende generatie koop ik waarschijnlijk Xbox 2 en PS3, tenzij me eentje bij voorbaat natuurlijk al niet bevalt qua games, hardware oid.

    Natuurlijk zijn de launch games van groot belang, of Live gewoon vanaf de start beschikbaar is (ik neem aan van wel) en wat de prijs is. Dat ik hem koop staat bijna vast, maar dan moet het nog wel een beetje redelijke prijs zijn. Hopelijk heeft Microsoft haar lesje geleerd na de release van de Xbox.

    Backwards compatibility is voor mij niet van groot belang, al zou het wel leuk zijn als een extratje. En het zou leuk zijn om Halo 2 nog steeds te kunnen spelen op de Xbox 2, anders vrees ik dat de levensduur van het spel wel erg word ingekort (hey, ik speel nu nog steeds Halo).

    Verder zou een aankondiging van een Bungie game die mij erg aanspreekt (een [nieuwe] FPS bijv.) me ook over de streep kunnen halen (op de lange termijn), maar dit beschouw ik dan ook maar als een extratje.
     
  11. bas vdm

    bas vdm Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt aan de prijs van de spellen voor mij. Ik heb gehoord dat de spellen wel eens het dubbele van de huidige spellen kunnen gaan kosten. In dat geval is er geen haar op mijn hoofd die er over denkt om hem te kopen
     
  12. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de xbox over 2 jaar tog echt wel zwaar verouderd de grafische chip kan nu nog net aan mee komen :{ ....dus tegen de tijd dat de next-gen's er zijn dan is de xbox bejaard :+

    Maar ik haal waarschijnlijk (ff de Ps3 aan kijken) de xbox 2 kopen M$ timmert stevig aan de weg met nieuwe franchises goeie sequels dus het zit hopelijk wel goed...(nu nog ff gta exclusief binnen halen :9 )
     
  13. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eik voor wat ik persoonlijk verouderd vind, het ziet er goed genoeg uit wat mij betreft, ik hoef niet perse photo-realistic beelden, als ik maar kan zien wat iets voor moet stellen :)
     
  14. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ik 'm dit keer direct met de launch gaan aanschaffen. Heb momenteel nog een hele stapel spellen liggen waar ik nog aan moet beginnen; Ninja Gaiden, Sudeki, Chronicles of Riddick, Fable (zometeen), Splinter Cell3 (binnenkort), Halo2(binnenkort).

    Als ik tegen de tijd van de launch door m'n spellen heen ben en ze hebben interessante titels dan zou het zomaar kunnen gebeuren dat ik 'm alsnog direct aanschaf, maar het is een beetje afwachten. Zijn er uberhaupt al titels bekend die op de XBox2 gaan komen?
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de huidige generatie vind ik de Xbox de beste, daarom is mijn keus hierop gevallen. Bij de volgende generatie heeft iedere console evenveel kans. Ik wil de leukste console met de beste online mogelijkheden tegen een voor mij aantrekkelijke prijs. Waarbij de online mogelijkheden het belangrijkste criterium is.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laat de console war maar weer beginnen. Na een jaar kan je zowel de ps3 als de xbox 2 kopen voor de prijs waar je bij de launch maar 1v/d consoles kan kopen :)
     
  17. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de xbox 2 zeker kopen, maar daarnaast ook een ps3. Ik koop ze pas als ze ongeveer een jaar uit zijn, dan zijn er tenminste wat meer spellen voor te vinden.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb me nog totaal niet verdiept in die nieuwe apparaatjes. Niet dat er zo ontzettend veel echt nuttige info is, maar ik heb me er ook uberhaupt nog niet in geinteresseerd. Niet nodig ook, want zijn nog meer dan genoeg titels die nog komen moeten op de huidige generatie. Welke console het de volgende keer wordt weet ik dus nog niet. Het zou niet al te onlogisch zijn als het weer een Xbox wordt, maar het mooie is dus dat ik dan dán weer helemaal opnieuw mag kiezen. In principe wil ik ze gewoon weer allemaal even objectief bekijken om vervolgens de volgende te kiezen.

    Hoewel ik geen idee heb van mijn situatie tegen die tijd, kom nu al bijna niet meer aan gamen toe, laat staan over een paar jaar...
     
  19. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet zeggen dat de keuze tussen PS3 en Xbox 2 nog best lastig zal zijn, maar als Xbox 2 qua launchgames net zo sterk is als ze waren met de Xbox (1) en de PS3 launchgames net zo zijn als de PS2 launchgames is de keuze wel heel snel gemaakt, Xbox maakte toen veel indruk op mij. Ik denk toch dat de grote strategie van MS mij wat meer trekt en daarom eerder voor de Xbox 2 zal gaan als ik twijfel. Ben benieuwd hoe de PS3 mij gaat overtuigen, maar ik denk dat de Xbox toch veel developers (denk aan XNA) gaat binnenhalen en nu een directe strijd met Sony aan kan gaan.

    Ik koop hem trouwens zeker niet meteen, omdat ik beide consoles wil bekijken en wacht op de grote prijsdalingen. Als de games gelijk goed zijn en de prijs €300,- ongeveer is koop ik hem wel, zoals ik dat ook met m'n 1e Xbox heb gedaan.
     
  20. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game ook bijna niet meer, maarja, als halo 3 uitkomt, zal ik me genoodzaakt voelen een xbox 2 aan te schaffen.
     

Deel Deze Pagina