1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Atari 'seks' spel..Wie helpt?

Discussie in 'Games' gestart door ullievangobbel, 15 sep 2004.

  1. ullievangobbel

    ullievangobbel Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even hulp nodig.

    Ik zit al weken m'n hersenen te breken over een spel dat ik heeeeeel vroeger bij een klasgenoot speelde op zijn Atari 2600.

    Kort gezegd: er lagen twee mensen op elkaar (nou ja, mensen: het was meer een verzameling blokjes).

    Doel van het spel was de joystick zo snel mogelijk naar links en rechts te bewegen zodat de seks 'bevredigend' kon worden afgerond...... :D

    Wie weet hoe dat spel heet?
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Verplaatst naar overige consoles en pc gaming.
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ken wel het spel "Yab Yum" maar dat was niet op de 2600 volgens mij?
     
  4. ullievangobbel

    ullievangobbel Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    X-man, dat spookt de hele tijd door m'n hoofd. Maar ik weet het toch niet zeker...
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    heeft eens keer in de pu gestaan dit spel, bij die sex-futere volgens mij...klein stukje werd dat ergens genoemd, zal wel eens ff kijken of ik het zo snel kan vinden

    X-man word genoemd (in een doolhoof met een mannetje lopen en als je door een bepaald deurtje heen gaat moet je sex hebben dmv je joystick op een neer te bewegen) en die is op de Atari2600, word ook nog Striker genoemd maar die was op de Commedore64 en dat was ook je joystick op een neer bewegen, verder kan ik nix vinden. Succes ermee dus! ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2004
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL :D Ja, dat spel ken ik nog... volgensmij heb ik hem ook nog op de C64 gehad, maar ik kan ook niet op de naam komen.

    *gaat eens diep graven
     
  7. marcdewolf

    marcdewolf Retro&Xbox-gamer

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    (zie mijn retroclub in mijn signature voor meer info!!) :9

    ***********************************************

    Xman voor Atari2600


    Sorry, kids, X-Man is not for you. This game has nothing to do with Wolverine, Cyclops, Storm or any of the other X-Men. Rather, it is an adults-only affair (so to speak) in which you try to score points by scoring with a sexy blonde.



    The introductory mode introduces the players in this virtual (though most certainly not virginal) game of mazes and making love. A naked blonde runs across the screen from the door on the right to the door on the left. In hot pursuit is X-Man, a "macho stud" who is obviously in a state of arousal (is that a joystick in your pocket, or are you just happy to see me?) Next in line are three enemies: Crab, Scissors and Teeth. OUCH!

    Once the game begins, you take on the role of X-Man, a guy who never met a sprite-based chick he didn't like. While one of the aforementioned mood-killers runs after you, you must run through a maze to the colored door in the center. If you can make it to your goal within the 99-second time limit, you will get to enter the boudoir of the vivacious blonde and take her as your own in a graphic display of sexual intercourse.



    Although you are supposedly a macho stud, the game only gives you thirty seconds to reach climax by making love to the woman. You do this by jerking your joystick (the one on your Atari 2600!) back and forth as fast as you can. The higher the sexual excitement (as indicated by a meter at the bottom of the screen), the more bonus points you get.

    After you bag the babe, you continue on to another maze and another. The game ends only when all of your "X-Men" have been caught by attackers. If you are stud enough to keep the game going, you will periodically be treated to a 30-second sex scene that plays automatically.

    X-Man is a one-player game. If only there were a two-player simultaneous mode...
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Idee!! Van deze game een vervolg maken en als launch titel op de Xbox 2 O-) _O_
    Ik denk dat dit dan de best lopende console "voor volwassene" gaat worden *)
     
  9. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Pixel-humpen in een buttonbash frenzy.. wowzers :')
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het spel was ook verkrijgbaar voor de Commodore 6 _O_
    Mijn collega was er ook helemaal verslaafd aan.

    Als we nu nog over games praten , begint hij weer over die ene game.
     
  11. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    DUH!!!!! het was SEX GAMES ...... helemaal lam gespeeld!!!!! ( zo heette ie iig op de 64;)
     
  12. ullievangobbel

    ullievangobbel Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt jongens, ik weet nu zeker dat ik x-man bedoel.....

    Het was inderdaad een soort flauw pacman, waarin je werd achterna gezeten door scharen en krabben. Deurtje door en dan maar raggen......op je joystick ;-)
     
  13. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat spel op de xbox 2 zou komen zou het helemaal raggen zijn. :D maar dan op iets anders.
     
  14. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    hahaha, die plaatjes zijn echt geweldig! heb heel iets gemist zo te zien ;)
     
  16. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Rofl, wat een game 8)
     
  17. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig! Het was nog flauwer dan Happelaar voor de Videopac 2000, maar het gesjor met die logge Atari-stick was een avontuur opzich.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Volges mij heb heb ik die Rom wel, heb laatst iets van 500 Roms gedownload :D
    En et was maar 5MB kan je zien hoe klein die spellen toen waren wat ze nu wel niet innemen :eek:
     

Deel Deze Pagina