[PC] De Sims 2

Discussie in 'Games' gestart door Bill Gates 1986, 15 sep 2004.

  1. Wat vinden jullie van de Sims 2?

    Graag reacties!



    Edit: beetje kort maar tegenwoordig wordt alles gesloten. Zonde van de tijd :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2004
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Die komt toch pas morgen uit?
     
  3. elroy123

    elroy123 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  4. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    P2p, ik heb hem niet gedownload, maar wat vrienden wel. Ze vermaken zich wel goed.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb em gisteren al in de winkel zien liggen hoor. Bij Musicstore lag ie voor 59,95 euro_Origineel hoesje en doosje (geen nep dus) 4 cds.
    Ik dacht eigenlijk ook dat ie morgen pas uit zou komen.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Laatst stond bij GCshop verschijnt op 16-09-2004 das morgen, maar als sommige het al gezien hebben kan best. Was bij Burnout 3 ook, daar had ik hem ook een dag voor de release
     
  7. Kan je eigenlijk online spelen? Of moet ik daar 3 uitbreidingen voor kopen van €60 euro?
     
  8. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij de Dixons hier in Assen hadden ze hem vandaag al ! Maar ik hoef hem niet..dus heb ik de demo gevraagd. Zo ff installeren + screenshots plaatsen :)

    OMG NOEMEN ZE DAT EEN DEMO |:- |:-
    Gewoon wat filmpjes + screenshots en wat interviews met de producers...geeneens playable :confused: |:- :mad: :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Liep gisteren in de stad en bij de FRS lag ie al voor 59.99 euro.
    Is niet te hopen dat dit een nieuwe trend gaat worden bij pc games!
    Maar die zogenaamde demo cd is idd crap.
    Bij Futurezone in Rotterdam is ie trouwens 49.99 euro.
     
  10. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Echt erg is dat ja...vroeger betaalde je wat was het eigenlijk 90 gulden ofzo...nu al bij meerdere nieuwe games €60 !
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Vroeger was alles beter ;)
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is simpelweg te duur. Je bent gewoon maf om voor een PC game 60 eur te betalen. Voor een spelcomputer is het al erg duur, maar voor een pc. Hierdoor krijgen mensen meer neigingen om het spel via andere wegen te krijgen in plaats van te kopen.
    The Sims was ook gewoon uitgemolken tot er geen cent meer uit kwam. Ik heb al van iemand gehoord dat je je wangen en alls van je gezicht kan veranderen. Over een paar dagen heb ik em ook en zal ik even een verslagje doen, en kijken of ik em na een week nog speel.
     
  13. Ze vragen gewoon om downloaden!! Ik ga egt geen 130 gulden betalen als ik het gratis kan krijgen!!

    Voordat ik allemaal mods op me dak heb: Ik ben geen voorstander van downloaden maar ook niet van hoge prijzen.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Idd, vroegah...
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Velen winkels verkopen hem voor €59,99. De adviesprijs is echter nog steeds €49,99. Zelfde verhaal met Doom3, stelletje criminelen.

    Maargoed, ik ga morgen even langs Futurezone :).
    Ik post mijn bevindingen wel even als ik hem heb.
     
  16. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom hebben we het over DE SIMS 2??? een vet spel howr daar nie van ma komt alleen op de PC tog kutzooi
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom staat ie ook in Overige Consoles en PC Gaming. En je hebt toch ook een pc ? Anders zou je niet kunnen posten :)
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ten eerste: in dit subforum is het normaal om over PC games te praten :)
    Ten tweede: Kun je alsjeblieft wat aan je taalgebruik doen? We krijgen allemaal Nederlands op school, daar heb je ongetwijfeld wat van opgestoken en dus weet jij net als ik dat 'howr' en 'nie' en 'tog' niet zo gespeld worden :) Hou het een beetje in de gaten a.u.b. Hetzelfde geldt voor het smijten met andermans vleeswaren.

    Oh, en dit topic gaat niet over hoe duur PC spellen tegenwoordig wel niet zijn en een discussie over het wel of niet downloaden van deze game is al helemaal niet toegestaan hier. Laten we het weer over The Sims 2 hebben :)



    On-topic: Op de een of andere manier lijkt dit spel me net als deel 1 ook weer ontzettend verslavend. Volgens mij hebben ze genoeg nieuwe spelelementen toegevoegd om het boeiend te houden, plus daarbij de verbeterde 3D graphics. Binnenkort toch maar eens uitproberen.... maar als ik eraan begin weet ik zeker dat ik binnen no time 'hooked' ben... :eek: :)
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    vandaag voor het eerst echt goed ff de sims gespeeld :9

    zat gelijk zonder geld haha
    en geen eten dus werd het snachts een pizza bestellen :+

    vind het een leuk spel :9
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hè ! Mijn zusje had het besteld bij GcShop, en had hem gister al in huis ! Maar verder is het spel gewoon wat het altijd al had moeten zijn ! Dit keer niet aleen nieuwe meubels ..... maar gewoon een heel nieuwe game !
     

Deel Deze Pagina