1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden er ook stats bij gehouden van hoever je kinderen schopt? :cool:
     
  2. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kinderen krijgen zat er voor een hele lange tijd in, nu niet meer jammer genoeg.
     
  3. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    fable = preordered
    morgen = 14 september
    place = U.S.A.
    me = almost happiest man in the world
    almost? ja, morgen cross country meeting. dus pas rond 8 uur thuis.

    achja dan wachten we nog maar een dagje langer he. wat is 1 dag nou op 2 jaar? :p
     
  4. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ie uit is kunnen we hier op de site wel gaan bijhouden hoever iemand bijv. een kip geschopt heeft enzo, MET picture :p Zoiets lijkt me wel kicken. :)
     
  5. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, opzich wel grappig idee...
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ff een vraagje, hoe zit het met de graphics, met welk spel kan je de graphics vergelijken, sudeki? en de camera view, first person of third person? maakt eigenlijk niks uit want ik ga de game zowieso halen hehe
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    woah, meer dan 1525 posts alweer... :eek:

    Het wordt hoog tijd voor een tweede deel van deze thread. En daar heb ik jullie hulp bij nodig!
    Zoals bij vele vervolgdelen van populaire threads is de first post van zo'n thread erg belangrijk. Deze bevat algemene info over de game, wat screenshots, links naar belangrijke websites, previews en reviews, en links naar andere relevante forumthreads.

    Mijn vraag aan jullie:
    Wie heeft er tijd en zin om zo'n first post te maken voor deel 2 van de Fable thread?


    Ziehier een paar voorbeelden:
    Halo 2: Geruchten en feiten deel 5
    Rainbox Six 3 [Deel 2]
    Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

    Wie zo'n thread wil opstarten, stuur mij dan een pm met een opzetje, dan krijg je van mij toestemming om een tweede deel aan te maken.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien ik de game nog niet gespeeld heb, kan ik je niet vertellen hoe deze er daadwerkelijk uit zien. Wel kan ik je vertellen dat je het spel vanuit third person view speelt.
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    keej thnx
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt ook situaties wanneer het camerabeeld overschakelt naar First person, bijvoorbeeld bij het boogschieten, maar voor de rest loop je het hele spel door in 3rd person.
     
  11. Lamborghini

    Lamborghini Guest

    [plaatje]http://www.ic-games.co.uk/images/screenshots/2077/screenshots/3.jpg[/plaatje]

    Een foto zegt meer dan 1000 woorden......
     
  12. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, ik wil het wel proberen.
    Maar ik denk niet dat ik de aangewezen man ben.;)
    Of toch wel? _O_
     
  13. wiepie

    wiepie Guest

    Zelf heb ik hem nog niet gespeeld, maar ik koop het spel toch blindelings. Heb hem al gepre-ordered bij de FRS (Samen met Fifa 2005 en Halo 2). Heb gister wel de review van IGN gelezen. Stonden echt veel dingen in die mij toch wel aanspraken. Vooral de interactie met NPC's lijkt me erg leuk.

    Jammer dat er toch nog vrij veel negatieve dingen werden gezegt over het spel. Een voorbeeld is dat hij eigenlijk maar zo kort is, iets van 30 missies en dan had je het gehad. Ook werd er verteld dat er niet echt een erg leuk en interessant verhaal inzat. Maar gelukkig werd er ook verteld dat je als hardcore fable liefhebber nog genoeg kon onderzoeken in Albion.

    Heb trouwens nog een idee. Er wordt wel de hele tijd gesproken over kippen wegtrappen en daar een wedstrijd van. Maar waarom geen wedstrijd wie de meeste vrouwen kan krijgen????
     
  14. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een leuk ideetje voor een wedstrijd....

    Hoever trap je het hoofd van je onthoofde vijand weg 8)
     
  15. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    of hoever schop je een kippetje:p _O_

    van bijna alles worden stats bijgehouden :9

    _O_
     
  16. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Das een high-res render.. geen ingame 'foto'. Maar ik ga ervan dat het er niettemin puik uitziet.
     
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    wil wel een poging wagen om een mooie openingspost te maken. zal het laten weten als ie af is..
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    AJAXman heeft een fabelachtig mooie opening gemaakt voor het 2e deel van deze thread. Deze gaat dan ook dicht, we gaan met z'n allen verder in het tweede deel:

    Fable Topic [Deel 2]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina