Geirriteerde Members....

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door dDirk, 13 jan 2004.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje sarcasme hier en daar moet kunnen hoor. Altijd dat serieuze gedoe is ook niks.
     
  2. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Met domme topics krijg je domme reacties, en als je niet serieus kan doen dan heb je hier niets te zoeken.
     
  3. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool::{
     
  4. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Ik maak je af hoor
     
  5. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude.. chill man.
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zullen we deze monoloog hierbij laten? Danku :)
     
  7. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe hoe bedoel je gespleten persoonlijkheid.... hahahh
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Droog :+
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind ook dat er steeds meer mensen op dit forum komen die de boel aan het verzieken zijn. Die allemaal threads openen om mensen uitteschelden etc.

    De echt gezelligheid van dit forum gaat zo wel wat naar beneden, de mods doen hun uiterste best om de threads in de gaten te houden en te sluiten waar nodig. Maar als ze dan de dader bannen, is er paar minuten later weer een nieuw iemand die de zaak zit te verzieken.

    Dit valt me met name de laatste weken op. Maar goed, zolang de gezellige mensen maar in de meerderheid blijven, vind ik alles best! :cool:
     
  10. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach die infantiele grapjassen hou je toch, mij kan het persoonlijk niet veel boeien zolang het maar niet te gek wordt.
     
  11. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er wel mee eens dat het wat luchtiger kan hier. Je wordt snel afgekat of je krijgt een lomp antwoord op een serieuze vraag. Veel mensen gaan hier er geloof k van uit dat iedereen op dit forum over alls op de hoogte is. Als iemand met een niet zon diep gaande vraag komt wordt deze gelijk uitgejouwd.

    (ouwe lul mode) t was hier vroeger een stuk gezelliger
    Ik mis mensen zoals kseen :mad:
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tja ben het wel grotendeels met je eens. Alleen merk ik zelf ook wel eens dat ik een antwoordt ergens geef of een thread b.v. moet sluiten en dat mijn reply lomp overkomt.
    Niet dat dat zo bedoelt was.
    Tuurlijk is het niet de bedoeling dat members of wie dan ook afgekat wordt. Nadeel soms alleen is dat er wel eens een vraag gesteld wordt die al ettele malen gesteld is waardoor mensen een beetje geirriteerd reageren. (moet ik wel bij zeggen dat ik vind dat het eigenlijk het werk van een mod is om op dergelijke threads te reageren.
    Iemand die nieuw is heeft niets aan reply's van "dat is al gevraagd" of "ga zoeken" e.d., gebruik dan de meld dit bericht bij een mod knop)
    Goed? nee tuurlijk niet. En ik denk ook dat als iedereen een beetje op let wat ie zegt dat het ook veel minder voor komt.
    En als iemand vind dat ik kortaf gereageerd heb op hem/haar moet hij/zij het ook gewoon tegen me zeggen.
     
  13. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat de mods zich aangesproken voelen hoor, ik doelde meer op de member zelf. De mods doen gewoon hun werk en dat doen ze prima. De members bepalen tenslotte de sfeer.
     
  14. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    De mods bepalen in hoeverre de members sfeer mogen maken :cool:

    Maar dat zit hier wel in orde hoor ;)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vond het vroeger ook gezelliger dan nu, je krijgt nu veel sneller de reply van Wannabe mod ofzo, terwijl je iemand wijst op de zoekfunctie of iets dergelijks!
     
  16. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Idd, al zeg je nog maar gebruik de zoekfunctie vervolg, hier de link van wat je zoekt.Dan help je niet, nee je bent een wannnabe mod :{
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh ik vatte het ook zeker niet op als een aanval op mij of andere mods.
    Wou er alleen mee aangeven dat het soms kan gebeuren dat iemand bot reageert zonder het zo bedoelt te hebben.
    Wil overigens niet zeggen dat dat niet iets zou zijn wat zou moeten veranderen.
    Vandaar ook dat ik aangaf dat ik liever heb dat iemand die "meld dit bericht bij een mod" optie gebruikt dan zelf gaat posten dat het fout is of iet dergelijks als er weer eens een veelgestelde vraag gesteld wordt.
    En als members iets posten en eerst nadenken van "hoe zou ik dat opvatten als ik dat als antwoordt kreeg" zou dat misschien ook al een boel ergenis vermijden.
    Anyway dit forum maken we met zijn allen, en niemand wordt er beter van als er mensen afgekat worden. Dus gewoon het gezellig met z'n alle houden.

    Vriendjes? ;)
     
  18. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0

    vriendjes _0/
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik kan me daar wel in vinden als iemand dit zegt (ik zeg het zelf nooit O-) ), omdat je het heel kortaf zegt.

    Je geeft gewoon een bevel, gebruik in het vervolg de zoekfunctie en hier is wat je zoekt.

    Wat op mij overkomt, dat je wordt afgekat en hier heb je je rommel die je zoekt...

    Terwijl als je het wat aardiger brengt zul je echt geen last hebben van dit soort replies. Zeg gewoon: ik denk dat dit is wat je zoekt en dat je dat hebt gevonden met de zoekfunctie en dat diegene dat in het vervolg misschien ook zou kunnen doen. En dan zet je er een smilie achter om het nog wat vriendelijker te laten overkomen. En ik bedoel deze :) ipv deze :{ , die ik ook vaak zie.
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wat zijn starmembers? En moeten die hun eigen ster eerst verliezen om een ster te krijgenm op het forum?
     

Deel Deze Pagina