1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EBay

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Antagon, 27 aug 2004.

  1. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Is EbAy nou betrouwbaar of niet want ik hoor van veel mensen: "EBay man dat is vet tof gaaf kicken en allles gaat daar goed enzo" Maar ik hoor ook mensen van: "EBay man die heeft mij genaaid enzo" Want die mensen die daar vekopen zijn allemaal gewoon een paar bedriegers.
    En ik weet ook niet wat ik van die feedback moet denken.
    HELP MIJ

    p.s. ik vraag dit omdat ik een basgitaar wil aanschaffen en daar is het uiteraard goekoper.
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al jaren actief op eBay en heb daar al meer dan 300 succesvolle deals achter de rug. Als je iets van iemand koopt moet je eerst de feedback van die persoon lezen. Deze staat achter zijn gebruikersnaam aangegeven met een cijfer (plus evt. een ster). Hoe hoger dit getal, hoe meer (succesvolle) deals deze persoon heeft gemaakt. Een perfect systeem en stukke beter dan bij de concurrenten marktplaats en 2ehands (waar zeer veel oplichters actief zijn!).

    Ik hoop dat je wat aan deze info hebt? Ik vind eBay zeer betrouwbaar.
     
  3. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks

    Kijk dat had ik nodig maar ik zal wat meer positieve reacties wel fijn vinden
     
  4. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop zo nu en dan wel ieens iets via ebay en het is altijd opgestuurd. de feed-back is meestal redelijk betrouwbaar. marktplaats is overigens ook betrouwbaar. ik heb daar het afgelopen jaar tientallen nes en snes spellen gekocht en ik ben nog nooit opgelicht.
     
  5. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Een vriend van mij koopt wel eens van ebay en hij heeft nog nooit last gehad van dat ie genaait werdt.
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    al iets van 12 dingen gekocht, en nu altijd goedgegaan..
    het feedback systeem is subliem
     
  7. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop en verkoop ook via ebay (niet meer zo veel) en alles ging goed! Vooral de grootschalige aanbieders zijn goed te vertrouwen.
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Alleen van mensen kopen met goede feedback.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mensen met goede feed-back zijn wel te vertrouwen. Deal niet zo veel op ebay, maar wat ik daar gekocht heb is altijd aangekomen. Op marktplaats zitten veel meer oplichters (ben er helaas genaaid :'-(), maar als je bijv. ergens afspreekt met de verkoper kan er ook weinig mis gaan.
     
  10. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    1 keertje wat gekocht ging goed :)

    Die gast had wel heel veel feedback,en daar kijk ik wel naar.
     
  11. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks

    mooi nou dan doe ik het maar gewoon

    bedankt jongens _O_
     

Deel Deze Pagina