1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ultimate Halo 2 Info

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rovak, 19 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat het zoiets is: iedereen 1 leven, laatste die overblijft wint. Lijkt me vet, de twee die op het laatst overblijven in een plasma sword gevecht :D
     
  2. Rovak

    Rovak Guest

    ik bedoel eigelijk (van wat ik heb gehoord) je kunt dan met 4 man splitscreen en je hebt zeg maar een blood gulch map en 1 basis en je krijgt elke keer waves van grunts en eiltes en wraiths en dan gewoon proberen te overleven en na elke wave komt een nog grotere wave en daarna weer en weer net zolang totdat je dood bent
     
  3. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker veel informatie. Op een foto zie je hieronder classified staan. Weet iemand al wat het is....

    [​IMG]
     
  4. Rovak

    Rovak Guest

    hmm, mss is da alleen maar in de beta, nog niet voltooide dingen ofzo of dingen die nog nie in het openbaar vertoond mogen worden. denk da het password protected is
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    uuuh....misschien de demo's?
     
  6. Trossarms

    Trossarms Guest

    had je niks te doen of zo
     
  7. Rovak

    Rovak Guest

    gewoon een bijdrage aan de halo community ;)
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt Rovak, hier hebben we wel wat aan. Maar is er nou ook al wat bekend over de bots in multiplayer. Of zit dat er gewoon niet in. Dat zou ik wel jammer vinden. Maar verder hele goed info.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  9. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker mooie info! En vet filmpje!
     
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt vet Rovak, Classified is misschien wel van de LE?
     
  11. Rovak

    Rovak Guest

    ik weet nog niks over bots behalve dan mss in de survival mode maar zodra ik hier mee over weet dan zal ik dit zeker posten
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit soort filmpjes zijn zooo vet, als ook maar iemand meer van dit soort beelden heeft post het! Die kikizo filmpjes zijn ook ingame, maar die kent iedereen wel denk.
     
  13. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    survival zou helemaal de bomb zijn
     
  14. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker veel info, ook lekker dicht bij elkaar, als je iets moet weten zoek je het gewoon ff in deze thread op
     
  16. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    @ROVAK that`s it, keep the spirit alive!!!!!

    Perfecte info petje af. _O_

    Wat moeten ze ( BUNGIE/MS) nu nog tegen ons zeggen op 24 aug?

    Kom nou niet meer met 1 of ander flut artikel heren!
     
  17. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    QUOTE VAN ROVAKS-VERHAAL:

    There has also been mention to a new creature, inferred to be the size of a Tyrannosaur in the Weekly Updates ( I did a couple of small changes to the weapon/damage code to handle a bad guy too nuts for the existing systems. Nuts in the sense that he has CENSORED where death comes out of and two separate CENSORED. Oh yeah and he's big and mean, kind of like a Tyrannosaurus / John Butkus' odyssey of animation continues, as he explains, "Okay, this week I’ve been bouncing between three characters…Hunter, Marine, and CENSORED. I think the CENSORED will be a lot of fun because he’s like this big CENSORED on a stick, so he’s very top-heavy and CENSORED) and even mentioned in the pre-E3 2004 Game Informer article on having the ability to turn over a Warthog.


    MANTICORE (ILB) anyone?
     
  18. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Wees blij dat hij de tijd neemt voor jou en anderen. Dat jij het nou niet doet oke, maar hou het dan bij jezelf. Ik denk dat dit eerder in de grote Halo-Topic past. Maar oke.. Goeie info en veel tijd ingestoken..! Nice! :)



    Precies ik heb m ook al als achtergrond! :D
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    MANTICORE (ILB) anyone?[/QUOTE]

    Vertel hier eens wat meer over, ILOVEBEES toch? Maar als dat 'beest' een warthog omver kan gooien moet het wel heel sterk zijn :p

    Die wallpaper (paar dagen oud al) heeft iedere fan uiteraard op zijn bureaubladje
     
  20. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha.. jij ook?
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina