1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    ow dat wist ik niet, sorry :)
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm naja als ik een Ipod Mini bestel dan wil ik hem van de week binnen hebben. :) Anders bestel ik wel een gewone Ipod bij Dixons dan heb ik hem als het goed is binnen 2 dagen binnen.. 8)

    /edit met die studentenkorting bestel ik dus gewoon een 4g Ipod 20 GB bij apple.nl :) Vnvnd ff fixen.

    /edit2 Done :)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, heb maandagavond geld overgemaakt, en dinsdag was mijn status van bestelling: "open". En als ik de vooruitzichten moet geloven krijg ik hem op of voor de 24e. Wat duurt dat allemaal lang zeg.
    Heb jij de mini al binnen Xbox Addict?
     
  4. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m op 6 augustus de iPod 20G besteld en vandaag (12 augustus voor de luie mensen) binnen gekregen. Ik kreeg op 11 augustus een leveringsbericht:) dus das wel redelijk rap.
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Op apple.nl ?
     
  6. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    jup...

    Ik heb trouwens ff een klein vraagje. Hoe kan ik blijv een film op m'n iPod zetten? graag even een duidelijk antwoord want ik kom er niet helemaal uit.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan toch gewoon via verkenner ook je iPod op, dan kan je toch via dáár een film ergens in een van die mapjes zetten.
     
  8. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat alleen notities agenda en calender
    mmm er staat in een fout aangevings venster dat mn F:\ naar een locatie verwijst die niet toegankelijk is (?)
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik wou net de 40 gig bestellen
    apple.nl
    maar het bestel formulier is vaag
    Het accepteerd mn postcode niet :/
     
  10. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0

    daar had ik eerst ook wat problemen mee. je moet het op een specifieke manier doen anders pakt ie m niet. gewoon je postcode op deze manier doen 2162 ce, dus spatie ertussen en kleine letters. als het goed is moet ie 't dan doen.
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ok zal het nog eens proberen
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe heb je betaald? En wanneer heb je betaald?
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk met de CreditCard. Dat gaat het snelste.
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb em netbesteld en dankje het was idd 8608 cp en niets anders ( wel erg onduidelijk aan gegeven)

    Ik heb betaald met mn CC om dat ik noggeen geld heb :D eind van de maand pas weer, en mn CC neemt het van begin volgende maand er pas vanaf
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  15. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij uitleggen waarom zoveel mensen voor de ipod mini gaan.terwijl je de 20 gig versie in verhouding (prijs grote schijf) goedkoper kan krijgen.de 20 gig versie doet ook langer met zn accu.
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vertel het je:) voor de meeste mensen is 4GB meer dan genoeg! ik zelf zal ongeveer maar 2gb gebruiken dus perfect! Hij is veel geld goedkoper als de 20gb versie en nu komt het wat voor mij het belangrijkste is ;) Hij is kleiner! :cool: _O_ Dat was het?:)
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    en lichter (toch?)

    heb nu een weekje mun (grote) ipod, en ik vind hem vrij zwaar. zeker als je vergelijkt met de lichtere telefoon van tegenwoordig die je ook in je zak hebt. nu loop je met zo'n kolos tegen je been aan. maar het is wel een prachtig apparaat. moet alleen kijken hoe ik kan zorgen dat t beeldscherm niet bekrast raakt, zitten er al een paar op:mad:
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hebben ze er geen beeldscherm beschermer voor? (zo'n houder tas geval ding maakt hem namelijk lelijker en dikker lijkt me :confused:) Want ik heb een enorme hekel aan krassen op beeldschermen!
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je kunt er zo'n hoesje bijkopen(belachelijk hoge prijs)
    en daarvan wordt ie dikker en nog lomper.


    koopt iedereen nu via apple.nl voor de korting? wanyt als je geen korting kan krijgen kun je btr bij dixons bestellen. ligt ie de volgende dag op de deurmat:)
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem bij apple bestelt idd voor de korting. Anders moest ik nog een maand wachten voordat ik hem kon bestellen 8)
    Maar ik heb het geld maandag met rabobank internet bankieren overgemaakt, maar ik heb hem nog steeds niet binnen :mad:
    Ik ben dan ook een ontzettend ongeduldig type op dat gebied. :)
     

Deel Deze Pagina