1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engelse Krant wil UT2004, GTA3, Doom 3 en meer verbieden !!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tco, 1 aug 2004.

  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik hoop dat ze ALLE spellen verbieden. Elk spel is een instrument van de duivel. Het zet aan tot de lagere lusten en dwingt je te vertoeven op xbox-fora





    :D
     
  2. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    stelletje hypocriete idioten.. een regering die samen met hun grote vriend bush n oorlog beginnen omdat een leider van een land hen niet aanstaat en zogenaamd massavernietegingswapens heeft waar ze de hele aarde mee gaan uitroeien. Weet ik hoe veel soldaten ze daar heen sturen en hoe veel doden er vallen. en dan zeggen dat als iemand iemand anders molt omdat ie hem niet aanstaat (net zoals die fuckin regering duz) dat het aan een spelletje ligt.....fuck off man, ga spelen
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    kinderen moeten weer fijn mario, pikmin, en andere vrolijke spellen gaan spelen
     
  4. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Jeej! Nog een lobby genoot! We gaan een anti-gamer regering installeren. Het leger in paraatheid brengen (alle soldaten en officieren die gamen tegen de muur zetten) en deporteren maar. De kans voor een gamevrij land.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Drugs drugs drugs drugs !!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)

    whaaa boem... oh oh ik schoot iemand neer.... ehm ehm .... twaren de games pappie en mammie.... :'-(
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ja ik had dit pas gezien op rtl nieuws. Daar zeiden ze dat de jongen vermoord werd net als in die game met een hamer en een mes, maar dat is al vaker gebeurd. Opeens omdat het kan in een game komt het door die game..
    Yeah Right, |:-
    wat een bullshit, die jongen die hem vermoorde was gewoon al niet geestelijk helemaal 100 als je dat doet. Het zit in de mens om excuses te vinden voor die moord. In de film Texas Chainsaw Messacre word men vermoord met een kettingzaag of iets dergelijks, opeens zie je ook iedereen elkaar uitmoorden met een kettingzaag. :confused:
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.491
    ^^

    ja, en dan gaan ze rondlopen met zo'n masker gemaakt van menselijk overblijfsel, lol
     
  8. haassie666

    haassie666 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt niet de schuld van de games dat een jongen zo wordt... Hij zal et al wel in zich gehad hebben en je creatieve ik oproepen en inspiratie opdoen uit een spel als manhunt..... tja de regering support creativiteit altijd toch??
    zouden ze nu ook moeten doen :cool:
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik word hier zo moe van. De media zegt constant dat games ervan de schuld zijn. En een boel mensen nemen dat klakkeloos aan. Wat weet de media ervan?? Onze mening wordt gewoon (weer eens) compleet genegeerd. Games verbieden is onzin! En als de regering weer eens onzinnig bezig is, kunnen ze net zo goed slechte ouders verbieden, of alcohol en drugs. Dat zijn de echte aanzetters. Een normaal opgevoed kind doet zulke dingen niet, punt uit.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Blame the parents :).
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Het probleem is de media zegt zoveel, men kan gemakkelijk de schuld elders leggen wanneer men er zelf zorg voor draagt.
    Lees elke krant die je wilt , en je zal zien dat ze allemaal probreren om alles in 1 hokje te stoppen, om zo elke schuld die ze zelf veroorzaakt hebben uit te wissen.
     
  12. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, blame canada! :D
     
  13. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3


    Hij vermoorde 'em om z'n schulden terug te betalen??
    Rare schulden....of was het een roofmoord??
     
  14. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar gaat het niet om. De jongen was beinvloed door games, ik heb het altijd al gezegd, games zijn een put des verderfs. Uitroeien zullen we jullie... Mwuahaha!
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja hoor ,je zegt het maar....
    Wij gamers zullen ons wel gaan aanmelden in dachau , zitten we met zijn allen lekker bijeen achter de draad en hebben we alleen nog linkkabeltjes nodig om te kunnen verder gamen.
     
  16. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo, daar gaat het niet om....dat vind ik veel verontrustender dan het feit dat hij games heeft gespeeld of aan de drugs zit.....

    En mensen die games willen verbieden zijn er altijd geweest, en zullen wss ook altijd blijven.
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd... het is ook altijd zo geweest dat als er ook maar iets gebeurd met iemand die shooters enzo speelt, er meteen weer wordt gewezen naar de shooters en dat ze verboden moeten worden. De media zou zich eens een keer gaan verdiepen in de games zelf... kunnen ze ook een keer de kick voelen :)
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies gewoon ff MGS laten spelen :cool:.
     
  19. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het gaat nu om games. Dat grijp ik aan. Mijn beleid zal de wereld veranderen en ik zal jullie brainwashen naar brave kinderen. Het staat geschreven... Drugs, daar gaat het nu niet om. Dat komt ook ooit nog wel. Wacht ik weet het, drugsgebruik word aangemoedigd door games.
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    kst george , rap terug naar amerika.
     

Deel Deze Pagina