1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Divinity II: Ego Draconis / Dragon Knight Saga

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 nov 2010.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb er ook zo eentje :) Net kreeg ik nog te horen "he, batmannetje!"
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Is dat niet een teken dat...? :+
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgens mij doen jullie stiekum ook aan cosplay. :+
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Manga is aan mij niet besteed, dus helaas Zif ... :)
     
  5. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    He beste gamers, Dragon Commander is NIET Divinity III !!!!
    DC is Larian's Project D en zal eerder uitkomen dan Divinity III (hun 'project E' ).
    DC is ook geen echte RPG, maar een mengeling van Strategy/RPg én Action !
    Vanaf het moment dat ze zéker weten dat DC ook op de Xbox zal uitkomen (dat is NU nog niet geheel zeker te zeggen - vernomen van een teammember van Larian!), wil ik hier op Xboxworld er een topic van maken, maar voralsnog ben ik genoodzaakt af te wachten.

    Bazenvrouw ? Wat bedoel je daarmee Yellow ? ;)
    Dat wil ik wel eens weten, is dat een term uit Nederland (ik ben Belg) ?

    Wat er over project E al bekend is is dat het zeer waarschijnlijk een game gaat worden met isometric view, allé, zoals Diablo III zal worden. Meer weet ik er ook niet over , of toch iets : in D III zouden we Damian kopje kleiner kunnen maken, maar is dat dit het einde betekenen zal van het Divinity Universum, ik weet het echt niet. :p
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gewoon dat ze zo makkelijk schikt in dingen, meer niet. ;)
     
  7. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan toch JOU oordeel, of je maakt een grap ? ;)
    Een bazenvrouw ? Zo is mijn vriendin niet ! Is ook goed zo, hoeft niet zo te zijn !
    En trouwens, terwijl ik DKS speel draait de wasmachine en als die klaar is hang ik de was op en ik kan zelfs strijken en doe dat ook vaak, wat zeg je daarvan :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als ik een vriendin zou hebben neemt ze me me maar zoals ik ben en anders wieberen.

    Zo zal ik haar ook nemen, althans de minder fysieke kant van een relatie.
    Wat komt er nu...? :cool:

    Goed, ben blij dat ze er in elk geval niet moeilijk over doet als je gamed. Ik zou in elk geval wel los van een game zo met haar een avond kunnen stappen. Zou een game binnen 5 minuten afgesloten hebben.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Uhmmm ontopic maar weer? Gaat nergens over dit.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee inderdaad, maar moet af en toe kunnen. ;)
     
  11. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Vraagje... Na het spelen van de demo, dit spel besteld op Ebay voor een heel fijn prijsje. :)
    Moet ik, als ik het volledige spel ga spelen, helemaal overnieuw beginnen, of kan ik net zoals Torchlight gewoon verder spelen met de save file van de demo? (aangezien je in demo ook kunt saven)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voor zover ik weet moet je gewoon overnieuw hoor, tenzij de demo save stop na de intro. Anders moet je er niet op rekenen. ;)

    Btw: Zo erg zou dat ook helemaal niet zijn, toffe game. :thumbs:
     
  13. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, toffe game ! ;)
    zo tof zelfs dat ik er niet aan kan weerstaan en wederom aan het herspelen ben ... ben nu net level 28 .
    Dit keer speel ik met een vrouwelijke held en dit vind ik veel fijner spelen (het oog wil ook wat) ... en heb gekozen om enkel skillpunten te investeren in Priest Skills (Lockpick en Stun Arrows (2 punten max) zijn daar een uitzondering op) en dat lukt heel goed .

    Ik moet zeggen dat zo'n Priest playthrough heel erg tof is !
    Meer relaxed battles , zelfs op nightmare mode ;) Maar dat komt ook omdat je als Priest skills hebt zoals Charm, Blind, Fear, Hide in Shadows, Summon Ghost, Undead or Demon, enz ... meeste van die skills helpen enorm om meer relaxed te kunnen spelen ... en met Charm kan je echt wel een eigen "legertje" opzetten tegen ... .
    Ik heb nog maar zelden enkele potions nodig gehad en met Master Herbalist op 5/5 kan ik massa's potions maken en verkopen en zo kon ik erg snel mijn 3 runners (Tom, Dick & Harry) volledig upgraden (kost alles samen 42 000 gold) .

    Ik blijf verknocht aan de Divinity games, ongelooflijk hoe die een aantrekkingskracht hebben op mij :p !
     
  14. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog gamers die Divnity II regelmatig (of af en toe) spelen ?

    Ik moet telkens tot de ontdekking komen dat de Divnity games me blijven aantrekken en ik deze blijf spelen !

    Er is iets in deze games van Larian Studios dat maakt dat ik er verslingerd aan ben én blijf ! :p
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, maar ben ook wel benieuwd of er nog iets voor de consoles komt. Beide games zijn PC als ik het goed zag. DKS op de 360 is echt gruwelijk vet.
     
  17. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik HOOP echt dat Dragon Commander ook op de Xbox uitkomen zal !

    Voorlopig alleen PC, klopt, maar die van Larian Studios hebben echter nog NIET uitgesloten dat er ook een console versie komt of niet . Geen nee en geen ja, dus alles ligt nog open.
    Ik volg alles op de voet (over Dragon Commander én Divinity- Original Sin, deze laatst vernoemde rpg verwacht ik echter helemaal niet op console) op hun forum en van zogauw ik iets verneem over al of niet console (Xbox en/of PS) versie laat ik het zeker op dit forum weten ;)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heel mooi, want ik heb DKS er express nog niet weer bijgepakt. Ik vond die eerste wereld zo vet, maar die fucking !@#$%^&. :mad:
    Moet hem dus nog steeds afmaken, maar ben al verder dan het origineel.
     

Deel Deze Pagina