1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

  1. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik hoop dat daar snel een oplossing voor komt met een update.
    Het is toch nooit anders geweest op de 360? Gewoon menu's van de xbox in het Nederlands, locale apart in te stellen zodat je op elk moment de store had die je maar wilde, en games die Nederlands ondersteunden konden gewoon in het Nederlands danwel Engels ingesteld worden.

    Trouwens over dat racestuurtje. Ik heb er vroeger eentje gehad die je kon vastzetten aan je bureau, maar ik speel nu vooral gewoon op de bank. Hoe moet ik dat voor me zien als ik bijvoorbeeld stuur + pedalen wil hebben, is daar nog meer equipment voor nodig?

    Als je locale op us/gb staat krijg je denk ik ook de us/gb store te zien, plus dat je console dan in het Engels is. Maar je kan gewoon aanschaffen in de US store en daarna switchen naar NL lijkt me, alleen zijn daar dus wat problemen mee zo te horen qua vertalingen in games en moet je volgens mij ook je billing adres amerikaans instellen om in die store te kunnen kopen. Of je koopt hem in de NL store en switcht daarna terug naar US als je die rare vertalingen niet wil, maar US store is sowieso goedkoper.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2014
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je kunt bijvoorbeeld wel DLC kopen in de Nederlandse store als je local op NL staat, vervolgens als je switcht naar US of waar dan ook, werkt je DLC content gewoon. Vooralsnog welliswaar, het is echt een grote fout van Microsoft om je te forceren tot 1 taal.
     
  3. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hopelijk krijgen ze dit veel te horen bij MS en maken ze er een update voor. Dat je je console op bv NL kunt zetten en je games gewoon in het Engels kunt spelen. Lijkt me geen slechte stap :D Want games in het NL is gewoon een No Go 8)
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je moet vooral feedback naar Microsoft sturen, hoe meer mensen dit doen hoe sneller dit de aandacht krijgt.
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dit weekeind Forza Motorsport 5 gratis te spelen op Xbox One voor 48 uur.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Na 10% kon ik Forza al spelen maar als ik een race wil spelen krijg ik de volgende melding:" Installing content. You are free to continue playing while the installation completes." Vervolgens is de installatie klaar en kan ik de race voltooien. Na afloop wil ik logische wijs de volgende track starten, dan krijg ik weer dezelfde melding. Komt dit puur omdat Forza nog niet 100% geïnstalleerd is op mijn X1?
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm die melding kreeg ik niet toen ik de game destijds installeerde. Maar zal wel een nieuwe melding zijn die er na de launch aan is toegevoegd.
     
  9. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben zelf nog niet overgestapt tot het digitaal downloaden van games op de Xbox One. Geef nog steeds voorkeur aan het fysieke schijfje. Daarom mijn vraag. Misschien andere die de game pas sinds vandaag hebben?
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Heb je al gekeken hoe ver de installatie totaal is? Als ie inderdaad nog onder de 100% zit dan komt het gewoon daardoor.
     
  11. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    31% maar wel ready to start.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik weet eigenlijk niet op welke manier de game wordt geïnstalleerd. Misschien dat hij echt track voor track doet, of hij bouwt elke track gelijktijdig op. In dat geval is de waarschuwing logisch omdat er dan elementen van een baan kunnen ontbreken. Maar ja ik heb geen idee. :p Heeft hoe dan ook met de install te maken. Als het er na 100% nog steeds is wordt het raar.
     
    XLNC vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen FM5 voelt wel meer "sim" aan dan FM 4 (waarvan ik wel maar een 30min denk ik een demo van gespeeld heb) en de eerdere FM delen. Maar merk ook de "sim" racers op console het niet meer voor mij doet nu ik al jaren op de PC echt simrace met stuur etc. "Sim" racen met een controller is niet meer my cup of tea.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2014
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar met controller pak je het wel sneller op om even 'snel' een race te doen. Heb mijn Fanatec verkocht aangezien deze toch niets doet met de Xbox One en op de PC deed ik er ook vrij weinig meer mee.. blijft zonde. Was heerlijk stuur.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat ik meer arcade racers leuker vind met een controller. Ben wel benieuwd naar de Forza Horizon 2 demo 16 september.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Heerlijk spel blijft het!

    [​IMG]
     
  17. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Al een uur of 6 aan het downloaden maar het schiet niet op. 34% en ik kan geen enkele nieuwe track spelen. Tegen de tijd dat Forza volledig is geïnstalleerd is de deadline al verstreken.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zal wel druk zijn op de server. Als die mensen downloaden de game tegelijk natuurlijk.
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    bij 10% kun je de challange "P1 through Prague" spelen, daarna is het wachten. I weet niet of er dan langzaam tracks speelbaar worden of dat je bij 100% pas kan spelen, ik dacht het eerste.....
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Eerste 5 races nu gehad en het is toch wel een prima spel. De laatste Forza die ik heb gespeeld was deel 3 en dit voelt nog steeds goed. Het 'arcade' lijkt mij iets leuker dan circuits en daarom staat Forza Horizon al op mijn verlanglijstje. Kan ik me mooi nog even mee vermaken tot de Halo Collectie uitkomt.
     

Deel Deze Pagina