1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ron, onze held _0_ mijn indruk was idd dat heat 2 minder problematisch was als 1, al waren er nog steeds wel enkele slowmotionfastforward momentjes.
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat is een mooie voor de Dikke van Dale, of Scrabble 'slowmotionfastforward' xD
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Leuke avond gehad. Tijd lang met Pim kunnen battelen in heat 1. Heat 2 had er meer in gezeten, alhoewel ik met 2x 9e niet ontevreden kan zijn gelet op het bezettingsveld én het feit dat de Lambo niet de snelste was op deze baan.

    Ennieweej, filmpje. 2 open vraagjes, dus geen klacht.

    http://gameclipscontent-d2002.xboxl..._=1409696234_8dc3262dda276f5ca617f2dc08723c59

    Clip 1: ik word vóór start/finish door 2 coureurs ingehaald (alpha en .....etro gok ik?). Reden ze vooran nou niet door, want ik meende dat de voorsten al gestart waren, dus gas erop. Remmen! Want men was toch nog niet gestart. 2 man komt me voorbij, die ook remmen, maar daarna gewoon doorrijden. Per saldo maakte het weinig uit, want volgens mij ben ik voor beiden geeindigd in heat 1

    Clip 2:
    Na bocht 1 lijkt het alsof iced een onterechte correctie naar links maakt. Hij tikt mij aan, ik spin en val terug naar plek 4..... Ook hier geldt dat ik iced kort daarna inhaal, maar ik reed 6e ofzo.

    Met name clippie 1 wil ik graag weten wat nu wel en niet is toegestaan. 2e clip is alleen bedoeld om attent te blijven, zeker in de eerste paar bochten.

    Cheers!
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Clip 1: Je mag op het gas als de eerste over de lijn is, echter mag je pas inhalen als jezelf over de lijn bent. De inhalers mogen in dit geval dus niet in halen. Aan de andere kant is het wel je taak om het veld compact te houden en je had een redelijke afstand met de gene voor je.

    Clip 2: Kan niet echt opmaken hoe scherp er gestuurd werd eigenlijk. Een klein stuur tikje ziet er uit als vol sturen bij sommigen.


    Zelf redelijke races gereden. Helaas na beide pitstops veel kleine foutjes gemaakt en niet helemaal de snelheid eruit kunnen halen. En jammer van heat 2 lap 4. Daar neem ik morgen wel een kijkje naar maar zag er uit als foutje dat door het gras vergroot werd.
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Check. Vanwege de lagspikes hieldik dus bewust wat ruimte ;)
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja de lag maakte heel de races een beetje vreemd. Jammer dat er altijd wel wat moet zijn de laatste tijd qua lag.
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb de 1e 4 rondjes gepakt van mijn twitch stream van heat 2.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2014
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik had t heerlijk rustig achterin en kon hierdoor mijn tijd in deze merc op deze track naar 2.11.8/9 zetten...

    Die lagspikes waren heel vervelend..
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    =(Mooi om ff weer wat te zien, kon op twitch gisteravond niks vinden, maar had ook niet op Cold gezocht.......mis het racen wel hoor, maar verwacht op zijn vroegst in oktober de x1 te hebben, nadat tijdens mijn vakantie mijn spaarcentjes door mijn auto zijn opgesnoept. Gisteren zelf nog ff eenzaam fm4 gereden, is wel melodramatisch daar in je eentje rijden.
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik kan wel merken dat mijn I-netsnelheid is toegenomen met de overstap van Telfort naar Ziggo. Kan nu wel vloeiend streamen tijdens het racen, alleen hoop ik dat de kwaliteit nog wel iets verbeterd als de servers weer normaal draaien.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hopelijk kan je in oktober aansluiten Pieke, want een cup zonder onze Loeki is niet compleet natuurlijk ;)
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Binnenkort dus weer:
    "Je weet wat je moet doen, hé :) "
     
    f1freaky en Flavourlicious vinden dit leuk.
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hahaha,,, ik mis het racen wel een klein beetje....
    Ik bestel hem vandaag en dan kan ik hem vrijdag ophalen bij de mediamarkt (waarschijnlijk)
    Ben benieuwd hoe Forza 5 mij afgaat...


    Wil ik hem bestellen met kinect,,,,,niet meer leverbaar:'-(:'-(:'-(

    Wie weet nog een paar website waar je hem met kinect en 2 games kan bestellen?
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2014
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Het wordt waarschijnlijk nog ff zonder kinect spelen.
    Hij staat nu klaar bij bol.com om te bestellen, maar heb in ieder geval fifa 15 en forza 5 erbij.
    Vind het alleen apart dat er staat: Verkoop en levering door: Audio Video Van Gils B.V.

    Moet ik dit vertrouwen of niet?
    Who helps me :):)
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon doen, Bol.com werkt geloof ik soms met externe leveranciers, maar onder de voorwaarden en garantie van Bol.com lijkt me, anders ff de klantenservice bellen als je twijfelt.
     
  17. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb nog een MyCom preOrder staan in Utrecht hoog Catherijne. ls je in de buurt woont mag je em kostenloos overnemen. Weet ff niet of deze editie incl games is.

    Ontopic:

    Super leuke avond ondanks de Lag stoten. Blijf er wel mega van balen dat we elkaar nog steeds niet goed horen. Dat moeten ze echt een keer oplossen.
    Ben benieuwd naar de eerste uitslagen :)
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Woon zelf in de hoeksche waard (bij Rotterdam)
    Ik ga straks ff winkels langs om te kijken of ik ze daar kan pre orderen
     
  19. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Inderdaad kom maar op met die uitslagen :)
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zie volgende pagina voor de resultaten!
     

Deel Deze Pagina