1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zegt niks natuurlijk. Genoeg is van het OS. Dat hadden we op release ook en toen hadden we een kleine patch. :)
     
  2. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Nog maar 300 GB over?
    Kan je bijna meteen een externe HDD er aan hangen :p
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    OS is 200 GB? Jeuzus o_O
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    362gb heb je echt.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, maar ik was trouwens toch wel aardige tijd bezig met updaten toen ik m'n console kreeg. Update na update en eentje duurde vrij lang.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waarschijnlijk is die 500GB ook niet echt 500GB, maar eerder iets van 470GB ofzo (ivm 1024 <> 1000).
    Maar dan nog is 300GB overhouden wel weinig voor een next-gen. Een aantal games on demand downloaden en hij zit rap vol, zeker met de nodige saves / apps en vooral DLCs.

    Merk met m'n 360 al dat ik regelmatig game installaties en DLCs van games die ik niet of nauwelijks meer speel moet verwijderen. Is dan weliswaar stuk kleinere schijf (120GB dacht ik), maar toch. Met de next-gen zie ik het wel gebeuren dat ook ik steeds meer gebruik ga maken van GoD en dan is het wel fijn om een grotere schijf te hebben. Je kan games verwijderen en weer opnieuw downloaden. Maar als dan wat maten langskomen en even een oudere game willen spelen die je niet fysiek hebt, wordt het eerst flink wachten tot ie weer binnen is.

    Zou me ook niets verbazen als er over een jaar een pricedrop is van 100 euro en er een 1TB HDD in zit.
    Weet eigenlijk niet wat er in de PS4 zit en hoe de groottes van de installaties zich verhouden tot de One games? Meende me van de PS3 te herinneren dat die installaties toen echt ziek groot waren (en in het begin vervelend genoeg verplicht). Kon je een uur wachten voor je kon spelen...

    PS: Je zou verwachten dat ze het update systeem zo kunnen maken dat je alleen de meest recente update downloadt, of 1 allesomvattende, ipv update na update na update.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei is het 362 :)
    En die update is ook gewoon steeds de laatste volgens mij. :)

    Moet zeggen heb nu iets van 10 games erop staan en hij zegt 33% used.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel heel kwalijk dat ze het een 500GB hdd noemen dan eigenlijk, wanneer het niet eens fucking 400GB is. Maar ja.....

    Zijn dit allemaal vrij grote games Hybrid of ook XBLA?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is niet echt een verassing. Dat is bij alles zo eigenlijk.
    Mijn games zijn 50/50 qua grote titels en Games with Gold titels.
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Volgens mij kan je nu al je console op nederland zetten zodat je de nederlandse store hebt. Ik lees dat in een tweet van een gameking
     
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Nope. De locale van de console is (gek genoeg) ook voor preview members nog niet op Nederland in te stellen. Wel op landen als Hong Kong, India of Tsjechië.

    Je kan de Nederlandse store tot nu toe alleen bereiken via de smartglass app.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    https://pbs.twimg.com/media/BwjSyMUIYAE4ANX.jpg:large

    Kijk deze foto maar. Is van Gameking Dennis. Hij heeft het daarstraks getweet
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoorde van een vriend dat hij prijzen als 70 zag...tja...not surprised, maar fuck off. US marketplace gewoon.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, die kosten hier 70 euro digitaal.
     
  15. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik heb mijn console dus wel op Nederland staan en ook de store is (zei het beperkt) beschikbaar.
    Niet alle titels zijn al aanwezig, maar diverse uitbreidingen voor Titanfall, Forza Motorsport en Black Flag zijn al te koop en te downloaden..

    Ik heb in Augustus in de beta gezeten en kon vanaf de laatste beta update (degene voor de officiële September update) de console op Nederlands zetten.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraag:

    Ik krijg zoals velen a.s. vrijdag de Xbox One. Nu heb ik het nieuws de afgelopen maanden niet heel goed gevolgd en als ik hier de laatste paar pagina's teruglees begint bij mij de verwarring een beetje toe te slaan. Ik lees iets over games die Nederlands gesproken zijn wanneer je een Nederlands account registreert. Klopt dat? Wat moet ik doen als ik dit niet wil? Een UK/US account registreren? Maar dan kan ik weer niet in de Nederlandse Store als ik het goed begrijp? Wat is het verschil tussen de UK/US store en de NL store?

    Kan iemand mij aub uitleggen hoe dit precies zit, als het niet te veel moeite is? Of mij misschien wijzen op een site waar ik dit allemaal terug kan lezen? Ik wil gewoon gamen a.s. vrijdag en me niet druk hoeven maken dat ik per ongeluk iets verkeerd instel en daar vervolgens niet meer van afkom. Waarom maakt Microsoft het ons (mij?) zo moeilijk!?

    Bedankt alvast!
     
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ok. Nou als preview member ben ik volgens mijn Xbox op dit moment up to date. En ik kan het niet kiezen. Dan zal dat wel snel kunnen. Maar goed met de compleet over de top prijzen die ze gaan vragen op de Nederlandse Marketplace, ga ik hem toch niet op Nederland instellen.

    Ik heb 16 spellen. Zes spellen zijn kleiner dan 3 GB. Zes spellen zijn groter dan 20 GB. (Ghosts, BF 4 en Forza zijn zelfs over de 40 GB)

    66% used. Eigenlijk red ik het makkelijk met alleen deze harde schijf, want wanneer ik echt in de problemen kom kan ik makkelijk wat spellen wissen die ik toch al tijden niet speel. Maar goed gemak dient de mens, dus ik zal aan het eind van het jaar wel een harde schijf kopen.
     
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Je account regio heeft niks te maken met de console taal.
    De taal (en store) die je console gebruikt kun je los instellen van je account.

    Je kan dus kiezen voor een locatie waar Engels of Nederlands gesproken wordt (of duits, frans enz enz).
    Afhankelijk van je keuze kom je in de MS store terecht. Kies je USA als locatie, kom je in de US store, kies je NL, dan kom je vanzelfsprekend in de NL store terecht.
     
  19. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Xandorra vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had ook nog een 1TB harde schijfje erbij liggen :p
    Daarnaast nog een PS4, dus ik verspreid mijn kansen een beetje op die manier.
    Voorlopig hoef ik helemaal niks te verwijderen iig
     

Deel Deze Pagina