1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Misschien vanwege landen waar meer dan één taal wordt gesproken. Anders weet ik het ook niet.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik begrijp even iets niet. Je hebt drie verschillende taal opties op de Xbox One:

    (Met mijn huidige opties)
    - Language (English)
    - Location (Ireland)
    - Spoken language (English - United States)

    Waarom koppelen ze de Microsoft Store taal aan je Spoken language en niet aan Location?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Koop je het toch en ga je dan terug naar US?
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Als dat blijft werken oké maar het is zo belachelijk.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Om 0:00 kunnen we Warframe downloaden btw. F2P game. Was al op de PC en PS4.

     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ga ik zo te zien ook wel even doen. Beetje Ninja Gaiden achtige gameplay.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    My bad 02:00 onze tijd.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel leuke game, maar volgens mij heeeel veel grinden als je gratis wilt spelen. Ik had er na een paar uur geen zin meer in
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Current usage blijft toch wel handig onder de bandwith usage optie. Toch handig om te zien met welke speed je download.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Even een vraagje voor vrijdag alvast, om zoveel mogelijk gedonder te voorkomen.

    Ik heb aan mijn 360 een statisch IP gegeven en deze in de DMZ host gezet van de modem-router in 1. Hierdoor hoef ik helemaal geen ports meer open te zetten en staat de NAT altijd open. Als ik nou dit IP verander naar iets anders op de 360 en het IP van DMZ host in de Xbox One settings zet, dan moet er sowieso al geen conflict meer kunnen komen toch?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Warframe is wel oke. Niet super ofzo. Vind de controls niet fijn werken. Kan de goede sensitivity niet vinden en is de game niet super geoptimaliseerd.
    Soms veel framedrops. Had gehoopt dat ze dat gefixed hadden want de PC versie had daar al last van in het begin. Maar ja F2P he.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh ik bedoelde die zwarte bluetooth earpiece, die is een stuk nieuwer ook geloof ik. Beter krijgen we echt zoiets gauw, want ik weet gewoon dat ik me ga ergeren aan dat kabeltje steeds. Maar goed..het zal wel wennen.

    Dat zou echt shit zijn. De US prijzen zijn echt chill. Maar als dat wel zou gebeuren....hopelijk krijgen we geen onzin dat de games die gekocht zijn op de US marketplace ineens niet meer werken. Maar dat kan niet, mensen werden praktisch gedwongen daar games te kopen toen zij een X1 importeerden.
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Denk dat het niet zo snel dicht wordt gegooid. 99% van de Nederlandse xbox ones die op xbl worden aangesloten komende maanden zullen gewoon op NL ingesteld worden. Alleen de mensen die wat meer moeite doen en wat meer inlezen op internet en fora zullen de microsoft regeltjes ontwijken. Zoals hier op Xbw.

    @BigKabuto
    Ik had altijd nat problemen op mijn 360. Mijn one pakte echter zonder problemen een goede verbinding met een open Nat :thumbs:
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Moest je de ports wel open zetten voor X1 of staat alles automatic?
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Kan iemand mij uitleggen hoe het nou met dat EA Access zit? Ik heb mn paypal gewoon op mn normale adres, moet ik dan wachten tot vrijdag? Want ik kan wel al de taal en locale op Nederland zetten (maar dit wil ik gewoon UK houden)..
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Paypal werkt niet. Zal straks alleen werken in de NL store, maar nu icm US of UK store dus niet. Daarnaast kun je EA Access ook niet betalen met eventueel tegoed op je account. Enige oplossing is dus een creditcard aan je account koppelen en daarmee betalen voor EA Access. Zo heb ik het iig gedaan en dat werkt prima.
     
  18. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Oke, maar een creditcard heb ik niet.. En ik wil vrijdag toch gewoon EA Access kunnen nemen.. Als ik mn taal en locale wel op NL zet, dan kan ik het vrijdag wel gewoon met paypal kopen?
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee dat kan niet. Ea acces is niet beschikbaar in Nederland. Je kunt een 3v voucher kopen en daarmee ea acces aanschaffen. Dit heb ik ook gedaan en werkt. Voor de handleiding zie paar pagina terug.

    @BigKabuto
    Automatisch. Ik heb niets in hoeven stellen
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft het wel over vrijdag he. Dan is de xbox ook officieel hier te koop en kan die gewoon paypal gebruiken op de Nederlandse store.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina