1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Gamedumper bedankt. Ik kreeg de game net binnen.... 2 keer :) Dus als iemand interesse heeft haha!
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Stuur maar op hoor. :+ Of wou je er nog wat voor terug? ;)
     
  3. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Haha niets voor niets in deze wereld!:+
     
  4. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de 360? hoeveel wil je ervoor hebben? PM me maar :)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb wel interesse, maar het is vanuit de uitgever van het spel niet helemaal duidelijk of wij (Xboxworld) een promo ontvangt. Dus als ik dat nou weet, laat ik aan jou weten of ik het spel over wil nemen. ;) Heb sowieso nog een berg games te ruil liggen.
     
  6. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik maak wel even een draadje in de bazaar aan anders gaan we in dit topic het doel voorbij.

    @ Willem; is prima ben nog wel op zoek naar een aantal :)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met alle respect voor degene die moeilijker spelen, maar deze game is in het begin toch echt verschrikkelijk veel makkelijker gemaakt.

    Voorbeelden:

    Je krijgt niet 1, maar 3 skill points bij het stijgen in levelen.
    Status points zijn nu ook maar liefst 12.

    Ik weet nog niet of dit in latere levels anders zal zijn, maar je kunt nu wel een overpowered char maken, zoveel is wel duidelijk.
     
  8. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... soms hou ik er ook van om een RPG zo gemakkelijk als mogelijk te spelen, vooral als ik een RPG een allereerste keer speel. Daarna de moeilijkheidsgraad opvoeren vind ik leuker dan meteen op het moeilijkste beginnen :+

    Ik vond de final battle in Ego Draconis lastiger dan al de andere battles, maar zeker niet onmogelijk! ;)
    De remastered versie (de DKS) zou ook de Flying Fortresses serieus verbeterd hebben en nieuwe dingen erbij ook ... Ook algehele herziening van "loot" e.d. meer ... dus TOCH wel de moeite waard vind ik om binnenkort allemaal uit te proberen :D
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zou het wel doen, begin steeds meer dingen te ontdekken die gewoon verbeterd zijn.

    Deze game hadden ze gewoon veel eerder moeten uitbrengen en het origineel moeten laten zitten.

    Had je met het overgebleven geld een flinke reclame campagne kunnen doen ofzo.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jammer dat het zo veel makkelijker is geworden. Was ik al bang voor. Rebalancing heet dat dan :eek: Gelukkig heb ik de oude versie al gespeeld. Het moeilijke begin was juist lekker ...
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu ben je bij je eerste keer levelen gelijk al level 4. Komt nog bij dat je ook iets minder XP voor een volgend level hoeft te halen en de NPC's zijn ook sneller dood. Heb net een hele Horde level 5 gasten gedood terwijl ik 7 was. Ik speel dan wel casual, maar als je het moeilijker wil hebben moet je het nu echt hoger zetten.

    Ik vind het wel best zo.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Speel jij op easy? Op normal krijg ik er namelijk maar 1 extra skillpoint en bij de status points 4 upgrades. Geen verandering dus.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik kan me niet herinneren dat ik een moeilijkheidsgraad heb gekozen :x

    Eens ff checken dan, en voortaan niet meer zo snel door die menu's heen jassem :p
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    @BK: Die schokkende NPC's zijn nog steeds wel aanwezig, ze zijn inderdaad wat houterig.
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    kun je wel verder met flames of vengeance met je oude save ??

    kon mezelf niet bedwingen, heb hem ook maar gehaald.... zoveel games, zo weinig tijd :D
     
  16. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Game stond bij mij automatisch ingesteld op normal, je krijgt hier geen keuze voor als je de game start. Wel is het in het in-game menu aan te passen dmv een moeilijkheidsbar.

    @ allstyles: Ja, je kunt met je Ego Draconis save doorstarten in Flames of Vengeance.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, ik zag net dat ie bij mij ook standaard op normal staat.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand reviews of gameplay videos kunnen vinden?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Casual ja, maar dat was in het origineel al een stuk pittiger.

    Kan je vertellen dat ik nu al naar de Maxos Temple kan en letterlijk en figuurlijk nog maar drie potions heb gebruikt. ;)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je moet ook niet op easy spelen, haalt de uitdaging compleet weg ;)
     

Deel Deze Pagina