1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik zou verwachten dat we een wat oudere, bekende baan zouden laten vervallen, juist omdat die ring GP pas is toegevoegd
     
  2. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    ja maar je kan geen picture toevoegen als bijlage, dus je moet m ergens neerzetten.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm. photobucket.com is een fijne site om plaatjes te plaatsen. :)

    Maar het voordeel van deze oplossing is dat je eigenlijk geen een track laat vallen omdat je er 2 samenvoegt.
     
  4. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Nou nogmaals:

    [​IMG]

    Veel later kon het niet, maar toch hier zijn we dan :) tot vanavond.

    Oh nummer bij Etro was er gisteren niet omdat de site net op dat moment down was.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nice. :) Als jullie nog een teamsfoto kunnen maken met alle 3 de auto's in 1 foto kan dat ook in de openings post. :)


    Briefing voor vanavond:

    [​IMG]


    En ik wens alle Viper coureurs veel succes toe vanavond:

     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Guys,
    Vraagje...
    Ik sta op het punt om de xbox one te bestellen. Maar zit te twijfelen om hem wel of zonder kinect te nemen...
    Wat vinden jullie van de kinect en heb je hem vaak nodig etc.?

    Wie kan mij helpen met kiezen?:):):)
     
  7. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik zeg met...

    Vooral handig om iig tijdens het gamen de extra menu's op te roepen.

    En om snel filmpjes op te nemen onmisbaar.

    De kinect sensoren worden ook vaak los aangeboden. Dus misschien kijken of je die los kan kopen en eventueel voordeliger uit ben.


     
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Wat Novacaine zegt. Ik zou hem niet willen missen, al is het maar voor m'n kids.
    Maar of je hem in de toekomst nog echt nodig hebt buiten de games om betwijfel ik, smartglass neemt al veel functies over zoals snel iets opnemen ( wel lastig tijdens een race)
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vind de mijne ook erg handig. En dan eigenlijk met name (uitsluitend?) vanwege de voicecommands.

    'Xbox on' blijft toch iets Star Wars achtigs houden <3
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Die van mij zit nog steeds in de doos, en mis het niet echt. Wel leuk om voice commands te roepen en voor opnames handig, maar al dat geroep tijdens de race is ook niet altijd prettig ;)
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Gebruiken jullie dan ook headtracking?
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    En op de valreep ook mijn presentatie.

    Coureur Alpha NL heeft voor deze cup geen team of sponsor weten te strikken, dus hij komt als privateer aan de start. De keuze is gevallen op de Porsche voor deelname aan deze cup, ook vanwege het beperkte budget door het ontbreken van een sponsor. Toch hoopt Alpha NL hoge ogen te kunnen gooien in het AM-klassement, dat in deze cup apart wordt bijgehouden, naast een totaal- en teamklassement. In de Clio-cup bereikte Alpha eenmaal het podium, maar na een periode van afwezigheid is het seizoen voor de Nederlandse coureur pas net weer begonnen, waardoor de verwachtingen wat lager liggen. Alpha NL rijdt als vanouds met nummer 19.

    De auto:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    In het krappe budget was nog ruimte over voor een Tourbus die Alpha en zijn personeel van circuit naar circuit zullen vervoeren en die eveneens als uitvalsbasis tijdens de raceweekenden zal dienen:

    [​IMG]
     
    lawaai vindt dit leuk.
  13. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Leuk geraced, beetje jammer dat ik als bowlingbal fungeerde in heat 2, verkeerde keuze toen ik een uitwijk actie maakte... gras op en zo tegen de mensen in de bocht gegleden. Excuus voor degene die er veel last van gehad hebben.
    Verder heat 1 en 2 op plek 7 geindigd. Kwalificatie was niet zo best... 8e geloof ik...
     
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Was een leuke avond, heren.
    De eerste race zelf een aantal fouten gemaakt, helaas. Gelukkig kon ik in de laatste ronde nog een plekje pakken. Eerder zag ik al Aragnite met een sierlijke spin bezwijken onder mijn druk nadat een van de duivelse curbs hem greep.
    Tweede race ging beter en wist ik, als een van de weinigen schijnbaar:p:lol:, schadeloos te finishen. Daarnaast ook nauwelijks persoonlijke fouten gemaakt.

    Edit: oh, die gĂȘnante spin in de opwarmronde van de tweede heat vergeet ik voor het gemak maar even...|:-O-)

    Edit2: was het alweer vergeten, maar kreeg tikkie in tweede heat. Maar verder ging t wel goed :)
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...eets&vid=036c5036-30a5-4584-bbb3-480fced7f90e
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
    lawaai vindt dit leuk.
  15. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Heren was weer een leuke avond,
    Volgens mij weinig incidenten.

    Lawaai bowling avond is op woensdag ;)

    Morgen even wat filmpjes in elkaar flansen.

    Ehhh nee.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Uitstekend vermaakt, met mooie (team)resultaten!
    Race 1 vooraan gestart en vooraan gefinisht. Race 2 was een beetje problematisch. Wat kleine tikjes achterop zorgden voor een boel schade en een lastig te besturen auto. Vroeg gepit met veel achterstand, daarna keihard gehotlapt, en uiteindelijk na de pitreeks net voor Coldzero als eerste de baan op gekomen. Spannend tot het einde en nog net voor Coldzero als 1e gefinisht :)

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Leuke races gehad ondanks de lagstoten, hopelijk gaat dat nog wel beter worden. Bij vorige cups hebben we daar toch niet zoveel last van gehad.

    In heat 2 schuif ik in de eerste bocht op naar plaats 1 en die weet ik vast te houden tot halverwege ronde 4. Coldzero komt dan netjes voorbij en ik ben in duel met Denvan als Lawaai als een kamikaze erin komt vliegen, meteen 9 plekken kwijt, dat was wel jammer, anders had ik misschien een betere uitslag kunnen rijden.

    Silverstone is ook een leuke track!
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe kan ik uploaden naar xboxclips?
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmm teruggekeken wat er in die bewuste ronde gebeurde (was daar toen zelf niet aanwezig). Beetje ongelukkig.. Loyall moet relatief (maar niet extreem) vroeg remmen, om in ieder geval niet in contact te komen met zijn voorgangers (de gevaren van het harmonica-effect meerekenend) en zoals ik het zie was Lawaai een beetje verrast door het behoorlijk vroege (vroeger dan wanneer iemand hotlapt) remmen. Er wordt geremd, ontweken, maar afketsend op loyall gaat hij stuurloos een groepje auto's in.. Ellende zou meer te overzien zijn geweest als lawaai niet de bocht rechtsaf had ingestuurd, maar de bocht juist links voorbij was gereden. Maar op zo'n moment heb je eigenlijk geen fatsoenlijke tijd om te reageren..

    Een zure :mad:

    Als cadeautje wat foto's!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    En..
    een rondje 2:06.7 :) (start op 00:30)
    http://www.xboxclips.com/video.php?uid=2533274849780677&gamertag=Azt B Tender&vid=1e5674b2-7ead-4de8-8ea2-11154c7d0684

    Gewoon met 'xbox record that' of 'xbox go to gamedvr' voicecommand je video oplsaan. Je hoeft hem daarna nergens meer naar up te loaden. Paar minuutjes wachten en hij staat dan op xboxclips.com. (wel in je account settings instellen dat 'iedereen' je video kan zien, dus niet alleen friends.
     
  20. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Helaas niet mee kunnen rijden :'-(
    Slechte kwali gehad met 1 cleane ronde en op de een na laatste plek moeten starten, na de start wel bijna meteen 2 plekken gepakt door 2 spinnende auto's (weet zo ff niet wie er spinde).
    Toen sloeg het noodlot toe.
    We merkte het al, veel lag spikes. Er moest dus ergens in Nederland weer wat aan de hand zijn met een serverpark, en ja hoor, telefoon. Lambo langs de kant en de Transporter aangetrapt om het euvel op te sporen. (Werk gaat voor het plezier natuurlijk...... Helaas)
    Ik hoop dat het resultaat heeft gehad en de lagspikes in heat 2 minder waren.
    Gelukkig mogen we de 2(?) slechtste resultaten weg strepen en gaan we volgende week voor een maximaal resultaat.
     
    lawaai en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina