1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik!
    Ik heb al een keer Barca verslagen met City (ook ook een topteam). Ook een keer met Excelsior gespeeld :lol: 2-2!
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet veel gespeeld maar tegen Barca en Real heb ik met Bayern en Tottenham gespeeld.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.815
    Seabass mag Ronaldo echt niet volgens mij, voorgaande jaren had je altijd Messi als coverart maar zag je hem ook in de games echt overal. Wallpapers van Messi, Messi die je overal ziet in de CL enzovoort. Nu zie je Ronaldo gelukkig nergens, alleen als of hij nodig moet schijten op de cover. 8)

    Bayern speelt trouwens net zoals in de demo echt heerlijk. Speelde eerst met Roma online, zijn wel sterk maar aanvallend komt er niet veel uit. Bayern is daar toch een stuk beter in, Robben is zo geniaal in de game. Rent precies als in het echt met zijn handjes en bewegingen. 8)
     
  4. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens!
    Wie ik echt heerlijk vind spelen is Sneijder (doh :) ) en Afellay.. mijn hemel, die jongen speelt heerlijk!
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mij PES 2012 besteld. Voor die 38,95 euro kon ik het niet laten. Daarmee Fifa voelt elke jaar vind ik persoonlijk weer meer aan van het zelfde. Terwijl ik nu de Demo van Pes 2012 had gespeeld en het leuker vond en ook de goals steeds anders overkomen.

    Terwijl fifa lijkt het steeds de meer de zelfde goals. De animaties zijn mss deel minder talrijk. Maar ik vind ze wel verfrissend overkomen. En waar het omdraait is de gameplay. Oke weinig licenties. Maar je past gewoon alles naar u zin aan! Een beetje de forza Motorsport maar dan van de voetbal zeker? *)

    Hopelijk wel die bug's snel opgelost.
     
  6. Orthidox

    Orthidox Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog antwoord weet op mijn vraag hoe ik voorkom dat de AI mijn eigen spelers wisselt? Zojuist haalt wordt ineens Sightorsson gewisseld voor Ebecilio?!? Heel irritant.

    En hoe doe ik over de grond op doel schieten? Als ik 'm nog maar even indruk vliegt die bal al hoog. Sowieso vind ik het lastig om schot te matigen, soms is balkje helemaal vol komt er pisschot en andersom dus ook... Ben echter geen PES speler (eerste PES in 5 jaar weer eens) dus misschien moet ik dat nog oefenen ofzo.
     
  7. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal toch echt bij je strategie staan --> onderaan een icoontje aanklikken dat de geassisteerde instellingen op 'non assisted' moeten staan. Daar ergens!

    Wat betreft schieten: ik houd omlaag ingedrukt, dat werkt volgens mij.
     
  8. Orthidox

    Orthidox Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, heb het gevonden :) . Rest mij nog de vraag hoe ik aanvallender / verdedigender ga spelen tijdens de wesdtrijd? Volgs bestursingshandleiding moet ik L2 + pijltjestoetsen daarvoor gebruiken maar dan gebeurd niks, ook niet als ik met select werk (PS:cool:.

    Heb champions league gespeeld met ajax maar sommige uitslagen slaan nergens op :p . Na 6 wedstrijd heeft messi er al 11 inliggen! Uitslagen als 4-3 zijn eerder regel dan uitzondering, beetje jammer voor het realisme...
     
  9. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, maar die uitslagen zie ik veel meer. Ik vind het niet storend.
    Verdedigen doe je het beste met RT + X ingesdrukt houden. Als je dan een move wilt maken, laat je RT los (toch mannen?).

    Probeer dat eens..!
     
  10. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    mensen ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat ze de Runbug er in laten zitten. Dat kan gewoon bijna niet. Ik hoop alleen wel dat het echt morgen gebeurd!!!
     
  11. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    De runbug verschilt per tv en zelfs per xbox. Dus niet te hard paniek zaaien ;-)

    Ik denk dat een oplossing komt, maar ga niet in paniek raken als die er morgen niet is. Nergens voor nodig!
    Ik heb last van deze run bug, maar er is nog geen sprake van paniek!
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat de runbug er wèl uitghaald wordt omdat ze er mee bezig zijn in het ontwikkel-team.
    Een andere vraag is of dat al op de release-datum zal zijn. Zal met de moeilijkheidsgraad van het probleem te maken hebben.
    Ook naar de MLO wordt gekeken, in ieder geval omdat het fout is dat allebei de spelers een disconnect-percentage krijgen i.p.v. alleen de disconnector.

    Verder las ik dat sommigen een PES-toernooi willen en die ga ik ook houden ( zoals gebruikelijk op Digitaalgras ) maar ik wacht wel twee weken.
    Dat is om twee redenen:
    1. Iedereen krijgt de tijd om te wennen aan al die nieuwe dingen zoals het verdedigen.
    2. Ik hoop dat in de tussentijd de patch is verschenen.

    Ik zie ook regelmatig dezelfde vragen opduiken over de sprintbug:
    Deze kan je off-line ontlopen door TWEE controllers te hebben aangesloten.
    Tijdens het laden van het spel druk je op <start> van de TWEEDE controller, waarna je hiermee zonder de bug offline kan spelen.
    Voor het geval dat het niet helemaal bekend is: De sprintbug is er NIET online, ook niet als je alleen met controller 1 speelt.

    Verder heb ik de community Digitaalgras geopend om daar de toernooien te spelen.
    Daar kan je ook je andere potjes spelen tegen mede-community spelers.
    Voordeel is dat je dan kan afspreken niet steeds met Barcelona of Real Madrid te spelen.
    Voor een paswoord van de community moet je mij even een PM sturen ( hier in dit forum of op Digitaalgras ).
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    En wil je in die community? PM Han dan voor de inloggegevens.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klopt, dat zet ik er nog even bij :)
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Denk help je ff een Handje... :cool:

    Kan jij als boss van die communitie ook mensen eruit kicken??
     
  16. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ook geen paniek zaaien.. maar echt leuk is het niet. Zeker niet als je bedenkt dat er in de ps3 demo geen spoor van iets dergerlijks te vinden is.

    Zeker als je er online geen last van hebt (zo las ik hier) dan speel ik BAL en ML wel later als alles gefixed is.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet ik niet, maar er zijn veel opties dus ik denk het wel.

    Ik zal die post van daarnet later nog wel herhalen, want het nadeel van dit topic is dat het steeds uit beeld raakt.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  18. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een lastige footie geworden hoor.
    Ik ben blij dat ik in de ML de volgende resultaten heb geboekt.
    4 x winst, 1 x gelijk, 1 x verlies
    CL voorronde, uit tegen Arsenal 3-3, thuis 1-0 gewonnen.
     
  19. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. We zullen zien wat er gebeurd :)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Misschien ook een tip om het in de startpost te verwerken. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina