[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb die cheat alleen maar "gebeld" zeg maar, maar niet geactiveerd....dus dan zou ik dus niet opnieuw hoeven te beginnen????
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  5. shonosuke

    shonosuke Guest

    Heb em net gehaalt al hoewel ik de demo niet echt intresant vond
    Maar ik heb gehoort dat de fullgame veel leuker is met de side activities en autos ombouwen(Ik weiger om het word "pimpen" te gebruiken)
     
  6. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer als je elk veroverd gebied maar 1x hoeft te verdedigen, het spel duurt langer als die andere lijpo's gewoon weer kunnen aanvallen enz.
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter één keer dan meerdere keren. Soms stoor ik me aan die telefoontjes waarin gezegd wordt dat je gebied aangevallen wordt, terwijl ik net met iets bezig was.
     
  8. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man echt irri ben je net helemaal naar boven gereden krijg je een telefoontje dat het vliegveld weer word aangevallen, moet je weer helemaal terug
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wie kan me helpen met die *** missie van Los Carnales "what goes up"
    dat je angelo tegen moet houden bij het vliegtuig en het vliegtuig moet neerknallen:mad:
    ik word al kapot geschoten door allemaal RPG gasten voordat ik 1 vinger kan uitsteken
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon die RPG gasten neerschieten. :)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    lekker gewoon, ik schoot met RPG op zo'n gast is ie nog niet dood :confused:.
    heb er na 6 keer proberen 1 van die RPG gasten gekilled :mad:
     
  12. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    keep trying ;) gewoon met je ak iedereen op de daken neerknallen ;)
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em vandaag gekocht en heb echt ongelovelijk veel zin om hem te spelen! :D

    (kon hem niet eerder kopen ivm introductie van mijn studie)
     
  14. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst die paar auto's die achter je aan komen met je RPG kapot knallen. Dan met je AK die kereltjes met RGP's neerschieten. Goed kijken waar ze staan. Bij diegene op het dak staan ook olievaten. Schiet daarop en de boel ontploft. Eenmaal bij het vliegtuig gekomen paar keer raak schieten met je RPG.
     
  15. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die missie met de RPG gasten is inderdaad erg frustrerend, mede omdat degene die de auto bestuurd als een MONGOOL rijdt. Ik heb de missie gisteren gehaald. Als je begint komen er 2 of 3 auto's achter je aan. Die knal je neer met je RPG. Dan kom je de bocht door en zie je in de verte twee opleggers staan, daar staat 1 mannetje op de grond met een RPG. Die schiet je neer met je AK47.

    Dan ga je weer de bocht om en als er een auto achter je aankomt knal je die nog snel neer met je RPG. In de verte zie je op twee containers weer een mannetje met een RPG. Hij staat naast een paar olievaten die ontploffen als je er op schiet. Je moet goed mikken en op tijd zijn want wanneer je bij de eerste zeg maar "sprong" komt schiet hij op je.

    Je rijdt nu rechtsom die containers waar dat mannetje op staat (of stond als je het goed hebt gedaan ;)). Daarna ga je rechtdoor naar de volgende sprong. Op het dak van het gebouw waar je naartoe rijdt staat rechts in de hoek weer een mannetje met een RPG. Die staat ook weer naast olievaten dus daarop richten met je AK47.

    Hierna wordt het wat onduidelijker omdat bij mij die eikel die de auto bestuurd niet altijd hetzelfde reed. Als je rechtdoor gaat over het dak dan kom je daarna nog een mannetje op de grond tegen en dan ben je er bijna. Er staan er nog twee ergens in de verte op het dak maar die miste mij vaak.

    Het enige wat je nu nog moet doen is snel die auto's kapot schieten die je nog achtervolgen maar wees niet zo stom (als ik) om dit te doen met een RPG terwijl ze naast je rijden want je blaast ook jezelf op. Gewoon snel de bestuurder met de AK47 neerhalen, switchen naar RPG en het vliegtuig met 3 raketten raken.

    Het is echt frustrerend maar te doen. Ik had hem al een keer gehaald toen ik mijzelf neerschoot. Daarna heb ik het nog 5 keer geprobeerd en gehaald :)

    Suc6
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    bedankt allemaal is uiteindelijk gelukt :D heb nu wel een ziek mooie crib en groot vergeleken met die van de saints

    maar heb weer een probleem :9
    ik heb dat nu gehaald en vanaf die missie rijd bijna iedereen (alle auto's op de weg) hard maar ook echt hard gewoon. en ze ontwijken nu ook:confused:
    niet dat dit zo erg is maar wel nu ik Insurance Fraud aan het doen ben en die auto's moet raken :mad:

    heeft iemand anders dit ook en is dit op te lossen
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij insurance fraud horen ze hard te rijden. Als gekken eigenlijk ;)

    En als je dat doet dan ontwijken ze je ook. Hoort zo. Als dit buiten Insurance Fraud ook gebeurt heb je probleempje ;)
     
  18. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er zin om nu een potje co-op te spelen over Live ?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oke bedankt ;)
     
  20. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Archiefment nodig? of gewoon voor de lol.
    Ik wil wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina