PDA

Volledige versie bekijken : Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Pagina's : 1 2 3 4 [5]

Melbuuln
16 augustus 2010, 16:26
ja das gewoon opletten wat je doet toch, in 2 jaar dat ik C&B gebruikt nog nooit mee gemaakt. maar ja heb ook nog nooit meegemaakt dat mijn bank op 0 stond:)

Dan is het meestal nog geen probleem , ik mag -€907,56 staan bij de Rabo ;)
Het is wel gek dat aankopen (Apple , TomTom) meestal na een dag al van mijn rekening wordt geboekt en de andere aankopen (€0,79) vaak na 1 week.

Benny
16 augustus 2010, 16:58
Als er €0,79 van de rekening gehaald moet worden en de bank blokkeert dat verhoogd C&B de kosten met € 25
Lukt de afschrijving daarna weer niet komt er weer €25 bij en dat wordt de App van €0,79 wel heel duur.

Je kan natuurlijk ook eerst een paar euro storten op de C&B account.

Ik heb het een jaar of 2 een keer meegemaakt en dat was inderdaad een heel gezeik.. was wel minder dan 25 euro toen wat ik extra moest betalen..

ja dat had ik ook, helpdesk zei dat het gratis was en alleen in de winkel kon, ik kom in de winkel en kon mooi betalen._O-

Vriend van me hoefde echt niks te betalen, was binnen 1 minuut die winkel weer uit...

Taab
16 augustus 2010, 18:55
Borderlinx heeft net mijn iPhone 4 verstuurd. Morgen heb ik dat monsterapparaat ook eindelijk. Eerste wat ik ga aanschaffen is iMovie denk ik.

Ik heb anderhalf jaar een 3G gehad en afgelopen 2 dagen kon ik de 3GS van mijn vader even lenen. Ik was vergeten hoe het was om een normaal functionerende telefoon te hebben! Als ik op een knopje druk dan gebeurt er gewoon onmiddellijk iets. Ik zweer je dat ik tranen van geluk had toen ik net een sms verstuurde. Wat een soepelheid.

Fucking Apple. "Just when I thought I was out, they pulled me back in..."

Steel Dogg
16 augustus 2010, 19:12
Tja, dat de iPhone 3G niet gemaakt is voor iOS4 is wel duidelijk :P . Zelfs nog trager dan de iPod Touch 2G... (Alhoewel dat niet traag is.. werkt allemaal gewoon prima hier :) ).

Melbuuln
16 augustus 2010, 19:20
Ik was vergeten hoe het was om een normaal functionerende telefoon te hebben! Als ik op een knopje druk dan gebeurt er gewoon onmiddellijk iets. Ik zweer je dat ik tranen van geluk had toen ik net een sms verstuurde. Wat een soepelheid."

Daarom is de jailbreak van de 3.1.3 ook de beste oplossing.
Multitasking werkt perfect op mijn 3G zonder dat ik op snelheid hoeft in te leveren.
Kan eindelijk naar online radio luisteren en tegelijk interneten , mailen en smsen.

Nog 6 weekjes en dan ik mijn huidige abonnement verlengen bij T-Mobile.

ryan23
16 augustus 2010, 20:14
yes morgen mijn iPhone 4! :D

net mail gehad van AMP "Tijdvak: tussen 09:35 en 12:35 uur"

Steel Dogg
16 augustus 2010, 20:17
Daarom is de jailbreak van de 3.1.3 ook de beste oplossing.
Multitasking werkt perfect op mijn 3G zonder dat ik op snelheid hoeft in te leveren.
Kan eindelijk naar online radio luisteren en tegelijk interneten , mailen en smsen.

Nog 6 weekjes en dan ik mijn huidige abonnement verlengen bij T-Mobile.

Hmmm, is alleen met de iPhone 3G zo denk ik. :) Met de 3GS en iPod Touch 2G/3G kun je gewoon 4.0 jailbreaken en dan multitasken zonder snelheidsverlies hoor. :)

Alleen Wallpapers vraagt veel geheugen en snelheid, maar als je die gewoon uitschakelt zijn er geen problemen. Jailbreak _O_

Melbuuln
16 augustus 2010, 20:21
Alleen Wallpapers vraagt veel geheugen en snelheid, maar als je die gewoon uitschakelt zijn er geen problemen. Jailbreak _O_

Ik heb die functies nu ook onder 3.1.3 aanstaan en heb helemaal geen problemen.

Steel Dogg
16 augustus 2010, 21:01
Ja maar op een gegeven moment kom je ook niet meer vooruit onder 3.x Alle apps krijgen iOS4 Updates en er zijn zelfs een paar apps (ING, Marktplaats) die problemen vertonen door nieuwere updates.

Maar goed, je zit wel op een iPhone 3G, en in dat geval zou ik het idd bij 3.1.3 Jailbreak laten. :)

Xenn0X
17 augustus 2010, 07:48
apple gebeld om mijn order om te boeken van 32gb 3g naar 64 gb 3g.
twijfelde al maar voor het prijs verschil 2x meer geheugen kan nooit kwaad, zal misschien niet alles gebruiken maar beter genoeg geheugen dan te weinig. mijn 32gb 3gs heeft ook nog maar 4 gb vrij:)

Rivanov
17 augustus 2010, 07:58
M'n iPhone 4 16GB zit nog maar amper vol! :+

Xenn0X
17 augustus 2010, 09:37
M'n iPhone 4 16GB zit nog maar amper vol! :+

ik heb een 110 gb mp3 collectie:)
moet nu al te selectief doen.. word tijd voor 64gb iphone.*)

Dan is het meestal nog geen probleem , ik mag -€907,56 staan bij de Rabo ;)
Het is wel gek dat aankopen (Apple , TomTom) meestal na een dag al van mijn rekening wordt geboekt en de andere aankopen (€0,79) vaak na 1 week.

same here. navigon vorige week gekocht voor 45 en was dezelfde dag nog afgeschreven.
en van de week pas de add on voor traffic van 10 euro. denk dat als het boven een bepaald bedrag is dat C&B gelijk cashed.

Rivanov
17 augustus 2010, 09:52
Ik zet geen muziek op m'n iPhone. :)
Daar heb ik m'n iPod touch voor.

Xenn0X
17 augustus 2010, 10:14

tja waarom met 2 dingen slepen als iphone een ipod touch is met bel functie:)
heb ook ipod touch 1gen gehad in 2008 maar toen verkocht omdat ik de iphone 2g met 16 gb in de states had gehaald.
puur voor muziek zou ik dan eerder kijken naar een classic met 160gb.
storage boven beauty dan.:]

Jerreby
17 augustus 2010, 10:16
Damn zeg, dat wachten duurt lang :+. Nog maximaal 3 weken voordat ik mijn iPhone 4 krijg :'|.

Xenn0X
17 augustus 2010, 10:22
Damn zeg, dat wachten duurt lang :+. Nog maximaal 3 weken voordat ik mijn iPhone 4 krijg :'|.

wees blij dat het een 8 tot 10 meer is_O-

Melbuuln
17 augustus 2010, 10:25
Ja maar op een gegeven moment kom je ook niet meer vooruit onder 3.x Alle apps krijgen iOS4 Updates en er zijn zelfs een paar apps (ING, Marktplaats) die problemen vertonen door nieuwere updates.

Wilde net de NU update installleren maar die werkt alleen met iOS4 :(

wees blij dat het een 8 tot 10 meer is_O-

Kan pas vanaf 23 September mijn abonnement verlengen , zolang wil T-Mobile mijn iPhone4 bestelling niet in behandeling nemen.
Ze wilden het wel op 1 voorwaarde ik moest kiezen voor een vervroegde Renew , maar dan krijg ik Extra administratie erbij.

Xenn0X
17 augustus 2010, 10:47
Wilde net de NU update installleren maar die werkt alleen met iOS4 :(

Kan pas vanaf 23 September mijn abonnement verlengen , zolang wil T-Mobile mijn iPhone4 bestelling niet in behandeling nemen.
Ze wilden het wel op 1 voorwaarde ik moest kiezen voor een vervroegde Renew , maar dan krijg ik Extra administratie erbij.

ja je gaat toch niet 70 eu meer betalen als je nog 4 weekjes moet wachten.
tegen die tijd kunnen ze wel weer sneller leveren.

ik zag de nu update ook, alleen Ios4 compatible maar heb gelukkig wel 4.01

Rivanov
17 augustus 2010, 10:48
Mobiel internet T-Mobile blijft onbeperkt (http://www.onemorething.nl/2010/08/mobiel-internet-t-mobile-blijft-onbeperkt/)

Hulde aan T-Mobile! :)

Gerjan
17 augustus 2010, 10:57

Why? 8) Of luister je eigenlijk ook nooit muziek via je touch ofzo.

Rivanov
17 augustus 2010, 11:00
Omdat dat m'n accu teveel belast van m'n iPhone! :+
Wil dat graag gescheiden houden.

En ik hoef maar 5 minuten te fietsen naar m'n werk, dus heb nooit meer een iPod bij.

Xenn0X
17 augustus 2010, 11:42
Mobiel internet T-Mobile blijft onbeperkt (http://www.onemorething.nl/2010/08/mobiel-internet-t-mobile-blijft-onbeperkt/)

Hulde aan T-Mobile! :)

ja kunnen ze makkelijk doen, kijk maar eens op de dekkings kaart wat een gaten in dat netwerk zit op 3g. denk dat 40% geen 3g heeft.
mag nog steeds flink gesleuteld worden aan de dekking dan._O-
heb nog 15 maanden onbeperkt vodafone en dan gaat hij er uit.
daar naast heb ik nog een echte data abbo van vodafone waar ik onbeperkt op mag surfen als kost die wel 60 eu p.m

Baukehimself
17 augustus 2010, 11:57
Net ontvangen! :)

http://img683.imageshack.us/img683/3369/img0064sg.jpg

Rivanov
17 augustus 2010, 11:57
Heb hier volledig 3G bereik. Mij hoor je absoluut niet klagen over T-Mobile.

@Bauke: Wanneer was die van jouw verzonden? Verwacht de mijne ook eerdaags (12 augustus verzonden).

Baukehimself
17 augustus 2010, 12:02
Ik had een mailtje gekregen op 12 augustus dat hij verzonden was.
Die van jou zou dan ook wel vandaag of morgen binnenkomen. :)

Rivanov
17 augustus 2010, 12:04
Ah. Dan zijn ze tegelijk verzonden. Dan zal die van mij ook wel binnenkomen. Zit op m'n werk, dus weet het pas om 17:00.

Benny
17 augustus 2010, 12:30
Ik klaag ook niet (meer) over T-Mobile, zeker niet nu ik gister eens heb kunnen ervaren hoe Vodafone in een iPhone 4 is.. dat is ook niet geweldig. Wegvallende 3G en slechte snelheid terwijl met T-Mobile 4/5 streepjes 3G en snelheid van 230 kb/s..

Op 2 plekken had ik duidelijk beter bereik dan vriend van me met vodafone..

Xenn0X
17 augustus 2010, 12:50
Ik klaag ook niet (meer) over T-Mobile, zeker niet nu ik gister eens heb kunnen ervaren hoe Vodafone in een iPhone 4 is.. dat is ook niet geweldig. Wegvallende 3G en slechte snelheid terwijl met T-Mobile 4/5 streepjes 3G en snelheid van 230 kb/s..

Op 2 plekken had ik duidelijk beter bereik dan vriend van me met vodafone..

moet je niet bij mij thuis komen dan heb je 0 bereik binnen huis en buiten moet je de straat uit lopen voor bereik met tmobile. meeste vrienden van mij kunnen bij mij thuis niet bellen en allemaal tmob klanten.
met vodafone haal ik ruim 320 kb/s down op 3g.

hangt gewoon af welk gebied je zit. elke provider heeft wel gaten in netwerk zitten.
op dekkingskaart kan ik idd zien dat tmob issues heeft in mijn wijk met bereik. zou binnen 3 maanden gefixed worden maar dat zeiden ze vorig jaar al dus echt haast hebben ze niet:)

Rivanov
17 augustus 2010, 13:37
Kreeg zojuist een mail van m'n moeder dat er een pakketje uit Waalwijk is binnengekomen.
Dat moet dus m'n iPhone 4 Bumper zijn die via Syncreon is verstuurd.

Xenn0X
17 augustus 2010, 13:44
Kreeg zojuist een mail van m'n moeder dat er een pakketje uit Waalwijk is binnengekomen.
Dat moet dus m'n iPhone 4 Bumper zijn die via Syncreon is verstuurd.

lekker hoor, kan niet wachten tot mijn 64gb 3g binnen komt.
ben benieuwd hoe de vga werkt op een beamer. kan dan presentatie geven via keynote op beamer door middel van de ipad.
word weer paar dagen leuk spelen!
nog onbekend wanneer hij komt maar zou ergens volgende week zijn of die erna.

Gerjan
17 augustus 2010, 13:50
Wat helemaal leuk is, is om zo'n pocketbeamer (bijv. van 3M ofzo) te gebruiken. Dan heb je echt een compact geheel.

Xenn0X
17 augustus 2010, 14:01
Wat helemaal leuk is, is om zo'n pocketbeamer (bijv. van 3M ofzo) te gebruiken. Dan heb je echt een compact geheel.

true maar die zijn niet zo krachtig. heb een mini beamer van acer weegt geen ruk en kan wel HD beamen.

P1200
Lengte 20,6 cm
Breedte 26,9 cm
Hoogte 8,4 cm

liever kwaliteit, presentatie maakt of breekt een deal en dat kost je centen dan:)

Rivanov
17 augustus 2010, 16:20
Bumper binnen.

http://kttns.org/jjmma

AntraXxX
17 augustus 2010, 16:23
Maak eens wat foto's van de bumper om je iPhone, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Of laat je hem sealed? :+

Rivanov
17 augustus 2010, 16:24
Ja. Ga 'm niet om m'n iPhone doen. Las her en der dat je de iPhone beschadigd zodra je de bumper erop doet. Het schijnt vrij stug materiaal te zijn. Na september ga ik 'm op Marktplaats gooien. }:]

http://www.razorianfly.com/wp-content/uploads/DSCF1037-e.jpg

http://www.razorianfly.com/wp-content/uploads/razorianfly-watermark.jpg

Bron (http://www.razorianfly.com/2010/07/28/breaking-apple-bumper-damages-iphone-4-photos/)

Shin David
17 augustus 2010, 16:58
Vraagje nog even over die nieuwe regeling van Vodafone. Ik heb al verlengd, maar de nieuwe contracttermijn gaat pas eind september in. Zit ik dan al onder de nieuwe regeling? Zou wel fucked up zijn want als ik dat had geweten dan had ik misschien wel niet verlengd.

Rivanov
17 augustus 2010, 16:59
Is alleen van toepassing op nieuwe klanten geloof ik. Of wanneer je verlengd nadat ze met dat bericht naar buiten zijn gekomen.

Xenn0X
17 augustus 2010, 16:59
Vraagje nog even over die nieuwe regeling van Vodafone. Ik heb al verlengd, maar de nieuwe contracttermijn gaat pas eind september in. Zit ik dan al onder de nieuwe regeling? Zou wel fucked up zijn want als ik dat had geweten dan had ik misschien wel niet verlengd.

je hebt verlengd met de huidige voorwaarden dus je zit safe.

Shin David
17 augustus 2010, 17:01
Oke thanks. Vandaag zou bij mij btw de iPhone 4 binnen komen maar ik werd te laat wakker. Waarom komen ze hier toch altijd om 9 uur? 8) Nou ja, nog een dagje wachten dan.

Rivanov
17 augustus 2010, 17:01
Via AMP? Je hebt toch een afspraak gemaakt! :+

AntraXxX
17 augustus 2010, 17:07
Ja. Ga 'm niet om m'n iPhone doen. Las her en der dat je de iPhone beschadigd zodra je de bumper erop doet. Het schijnt vrij stug materiaal te zijn. Na september ga ik 'm op Marktplaats gooien. }:]

http://www.razorianfly.com/wp-content/uploads/DSCF1037-e.jpg

http://www.razorianfly.com/wp-content/uploads/razorianfly-watermark.jpg

Bron (http://www.razorianfly.com/2010/07/28/breaking-apple-bumper-damages-iphone-4-photos/)
Kwalijke zaak, maar hoe kan plastic hier nou voor zorgen?
En zijn die zwarte puntjes niet weg te poetsen?

Shin David
17 augustus 2010, 17:09
Volgensmij was het gewoon via TNT. Wat is dat AMP precies, nieuwe bezorgingsmethode of wat?

Rivanov
17 augustus 2010, 17:11
Waar heb je 'm besteld?

Benny
17 augustus 2010, 17:22
Kwalijke zaak, maar hoe kan plastic hier nou voor zorgen?
En zijn die zwarte puntjes niet weg te poetsen?

Volgens mij onzin.. heb mijn bumper al een maand ongeveer op mijn iPhone zitten en hij ziet er nog als nieuw uit..

En zo stug materiaal is het niet, haal hem regelmatig van m'n iPhone af, gaat gemakkelijk..

Ik ben blij met m'n bumper, zonder de bumper had ik nu waarschijnlijk een iPhone 4 met een zootje barsten in de voor of achterkant.. Liet hem 2 dagen terug lelijk vallen op straat maar de bumper heeft me gered :)

Cybermaxxx
17 augustus 2010, 17:31
Gratis screenprotector besteld voor iPhone4, eenmalige verzendkosten van 2,50 dollar. Nog meer mensen intresse? Om het een beetje exclusief te houden, stuur maar een PM.

Werkt het zelfde als met de iPad, gegarandeerd krasvrij:
eJf7tWLpgjo

Rivanov
17 augustus 2010, 17:36
Zojuist ook maar even besteld. Aantal dagen geleden berichtte iPhoneclub hier al over, maar toen lag de site constant plat. Nu heb ik 'm wel kunnen bestellen.

Benny
17 augustus 2010, 17:38
Ik doe met jullie mee

Rivanov
17 augustus 2010, 17:39
En hij maar denken dat hij iets exclusiefs had! :+

Cybermaxxx
17 augustus 2010, 17:40
Haha jullie hebben het ook over stealthguard.com?
Nja, 2000 gratis van die dingen is wel een goede marketingactie dacht ik zo.

Rivanov
17 augustus 2010, 17:42
Tuurlijk hebben wij het daar over. Paar dagen geleden hadden ze er maar voor de eerste 1000. Nu al 2000, dus ze hebben er nog genoeg.

Jerreby
17 augustus 2010, 17:44
Haha jullie hebben het ook over stealthguard.com?
Nja, 2000 gratis van die dingen is wel een goede marketingactie dacht ik zo.

Haha ja ik wist er wel van, maar toch bedankt! Ik las het namelijk op Iphoneclub.nl maar toen was heel die site overbelast dus wist vrijwel zeker dat ze al opwaren. Verder dus ook niet meer naar gekeken totdat jij er mee kwam ;).

Gelijk maar 2 besteld 'voor het geval dat'. De 2e was 2 dollar extra :thumbsup:.

Benny
17 augustus 2010, 17:47
Voor 2 euro en 29 centen een Apple iPhone 4 Full Body Protection besteld :)

Zag het ook al staan op iPhoneclub maar site was toen idd overbelast..

Cybermaxxx
17 augustus 2010, 18:01
nvm

SjaccoPopino
17 augustus 2010, 18:43
Thanks voor de tip! Ook meteen maar ff besteld! Weet nog niet zeker of ik m ga gebruiken, heb zoiets al eens voor mn iPod geprobeerd, maar ik krijg zo'n sticker er nooit mooi op :9!

EDIT: ze hebben die actie zeker heel snel in elkaar gezet ofzo? Of is het een niet-engelstalig bedrijf?
"To take advanatge of this offer update quanity in shopping cart"
:+

Daantjuhh14
17 augustus 2010, 18:59
Ik heb een vreemd probleem.

Mijn opa heeft een ipad en mail van Ziggo.

Nu zat ie op de webmail, en wou ie via de webmail op de ipad een bericht versturen.
Dit lukte niet, want als ie het adres en onderwerp had ingevuld, en daarna op het berichtveld klikte, gebeurde er niks..? Hij kon dus geen bericht typen.

Iemand die hier een oplossing voor heeft..?

Delphiki
17 augustus 2010, 19:05
Mail even toevoegen aan de mail app? Die webmail van ziggo zal wel iets gebruiken wat niet ondersteund word.

Melbuuln
17 augustus 2010, 19:12
Ik heb een vreemd probleem.

Mijn opa heeft een ipad en mail van Ziggo.

Nu zat ie op de webmail, en wou ie via de webmail op de ipad een bericht versturen.
Dit lukte niet, want als ie het adres en onderwerp had ingevuld, en daarna op het berichtveld klikte, gebeurde er niks..? Hij kon dus geen bericht typen.

Iemand die hier een oplossing voor heeft..?

Heb het zelfde probleem hier , kan ook niets intikken.

Zie dat de knoppenbalk ook niet helemaal goed is , heb 3 icoontjes in het berichtenveld staan.

Mijn Ziggo werkt op de iPhone/iPad ook heel slecht.

Daantjuhh14
17 augustus 2010, 19:20
Ok, dan ligt het probleem dus bij ziggo. Helaasch.

Bedankt voor de antwoorden..:D

Melbuuln
17 augustus 2010, 19:22
Ok, dan ligt het probleem dus bij ziggo. Helaasch.

Bedankt voor de antwoorden..:D

Ziggo maakt gebruik van Java en daar ligt net het probleem.

AntraXxX
17 augustus 2010, 20:41
Gratis screenprotector besteld voor iPhone4, eenmalige verzendkosten van 2,50 dollar. Nog meer mensen intresse? Om het een beetje exclusief te houden, stuur maar een PM.

eJf7tWLpgjo

Voor 2 euro en 29 centen een Apple iPhone 4 Full Body Protection besteld :)

Zag het ook al staan op iPhoneclub maar site was toen idd overbelast..
Hoe zien de zijkanten eruit?

Want ik heb een ZAGG Invisibleshield Full Body op m'n iPhone 4 zitten maar de zijkanten zien er best wel lelijk uit. Zoals hier bij deze review van ZAGG Invisibleshield vs. Bodyguardz protection:

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/07/bodyguardz-zijkant.jpg

http://www.iphoneclub.nl/81680/zagg-invisibleshield-versus-bodyguardz-voor-iphone-4-welke-is-beter-review/

Het zou mooier zijn als ze aan de zijkant voor een wat dikkere folie hadden gekozen die mooi rondom alle knopjes zit, zoals hier:

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/07/vinyl-sticker.jpg

http://www.iphoneclub.nl/79901/vinyl-iphone-4-sticker-van-laptat-nl-decoratief-maar-ook-nuttig/

Nick.Hoeven
17 augustus 2010, 20:42
Wat is de beste manier om het scherm van de Iphone en de Iphone zelf tegen krassen ed. te beschermen ? Is dat zo'n siliconen hoesje of zo'n hard plastic omhulsel.

Benny
17 augustus 2010, 20:53
Hoe zien de zijkanten eruit?

Want ik heb een ZAGG Invisibleshield Full Body op m'n iPhone 4 zitten maar de zijkanten zien er best wel lelijk uit. Zoals hier bij deze review van ZAGG Invisibleshield vs. Bodyguardz protection:

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/07/bodyguardz-zijkant.jpg

http://www.iphoneclub.nl/81680/zagg-invisibleshield-versus-bodyguardz-voor-iphone-4-welke-is-beter-review/

Het zou mooier zijn als ze aan de zijkant voor een wat dikkere folie hadden gekozen die mooi rondom alle knopjes zit, zoals hier:

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/07/vinyl-sticker.jpg

http://www.iphoneclub.nl/79901/vinyl-iphone-4-sticker-van-laptat-nl-decoratief-maar-ook-nuttig/

Ze noemen het Full Body maar op het plaatje zie ik alleen protectors voor de vóór -en achterkant staan, niet voor ze zijkanten.. zie wel wat ik krijg voor 2.29 euro :)

Ik heb laatst de InvisibleShield van mn iPhone gehaald, vond het maar lelijk en ze kwamen nooit echt goed vast te zitten bij mij.. zijkanten zijn ook lelijk idd maar maakte voor mij niet uit, gebruik toch een bumper..

AntraXxX
17 augustus 2010, 23:09
Apple Bumper is ook verzonden kreeg ik net te horen. In de mail staat dat de verwachte levertijd 5 werkdagen is, hoe snel kregen jullie hem werkelijk binnen?

Rivanov
18 augustus 2010, 06:23
Donderdag verzonden, gisteren (dinsdag) binnen.

Xenn0X
18 augustus 2010, 07:54
levertijden zijn aangepast op apple.nl

Verzenddatum: 5 werkdagen

hoop dat mijn 64gb 3g nu volgende week komt inplaats van die erna:)
nu alleen nog wachten op cutmysim tool. maandag besteld en betaald maar nog niet verzonden, komt uit nl dus had het al kunnen hebben maar staat dat het 1-10 dagen kan duren dus komt wel goed

Gerjan
18 augustus 2010, 10:18
Lijkt wel een levertijden topic dit... ;)

Die cutmysim tool is toch zo'n tang? Kan je de sim dan niet gewoon knippen?

Rivanov
18 augustus 2010, 10:22
Als je verkeerd knipt ben je de lul.
Maargoed, of zo'n cut-my-sim-tang altijd goed werkt weet ik ook niet.

Xenn0X
18 augustus 2010, 11:07
Als je verkeerd knipt ben je de lul.
Maargoed, of zo'n cut-my-sim-tang altijd goed werkt weet ik ook niet.

nog niet gelezen dat de cutmysim tang heeft gefaald. ben benieuwd als hij binnen komt. zal de eerste zijn die mis knipt met een tang;)
knipt in iedergeval kaars recht zo'n sim eruit inplaats van met de hand knippen altijd meer risico.

yeah hij is verzonden, zal het morgen of overmorgen wel laten weten of mijn sim het nog doet:) zitten 2 adapters bij voor micro naar gewoon formaat dus zal hem testen in normaal toestel want denk niet dat mijn 3g aaipad nog deze week komt.
als iemand hem wilt lenen als ik ermee klaar ben no problemo, stuur hem kosteloos naar je op mits je hem dan ook weer netjes terug stuurtO-)
en als je op de trusted lijst staat!

AntraXxX
18 augustus 2010, 15:36

eJf7tWLpgjo
Heb hem gisteren een pm gestuurt maar nog niks teruggekregen, dus dan vraag ik het maar aan jullie.
Waar te bestellen? :)

Rivanov
18 augustus 2010, 15:39
http://www.stealthguards.com/

Grave
18 augustus 2010, 15:46
Vanmorgen toch maar alvast een reservering gedaan op een iPhone 4 32GB.

Was of prepaid en dan mn 3G nog even houden of toch maar verlengen met een iPhone 4. Zien wel hoelang het gaat duren, ik ga maar uit van 6 weken wachten, net als mn 3G destijds.

Rivanov
18 augustus 2010, 15:47
Bij de T-Shop? Of online bij T-Mobile.

SjaccoPopino
18 augustus 2010, 15:49
Ik sta nou al 2,5 week bovenaan de wachtlijst voor een 32GB en vind het al lang duren...hoop niet dat ik nog 3,5 week moet wachten :{!

AntraXxX
18 augustus 2010, 15:50
Bedankt Rivanov. :)

Maar wat ik me altijd dan afvraag he, welke van die screenprotectors is de 'beste'? Want het zijn volgens mij gewoon allemaal zowat dezelfde toch? :9

ZAGG Invisibleshield en Bodyguardz zijn wel de meest bekende denk ik of niet?

Rivanov
18 augustus 2010, 15:53
Jep. Even kijken of ik 'm ga gebruiken. Als het scherm minder lekker werkt dan haal ik 'm er weer af. M'n 3G had ook totaal geen bescherming.

AntraXxX
18 augustus 2010, 15:57
Ik heb nu de ZAGG Invisibleshield erop zitten en ik merk echt totaal niet dat het scherm minder werkt ofzo, maar ik heb hem dan ook niet getest zonder protection omdat ik hem er meteen op had gedaan toen ik de beschermlaagjes van Apple zelf eraf had gehaald. :9

Maar vooral voor de achterkant vind ik het wel fijn, dat heeft in principe het meeste te verduren (ivm neerleggen etc) en ik zou het echt zonde vinden als dat spiegelende oppervlakte lelijk bekrast word.

Duke_Jay
18 augustus 2010, 15:57
Thanks Rivanov, ook maar even besteld. Kan de gok wel wagen voor 2.85 dollar.;)

AntraXxX
18 augustus 2010, 15:59
Bij 'State' hoef je toch niks in te vullen?

Duke_Jay
18 augustus 2010, 16:05
Bij 'State' hoef je toch niks in te vullen?
Ik heb gewoon checkout met paypal gedaan, alst goed is stuurt hij het nu gewoon naar mijn adres op die ik bij Paypal heb aangegeven, hoefde nergens nog extra me adres aan te geven op de site ofzo.

Grave
18 augustus 2010, 16:11
Bij de T-Shop? Of online bij T-Mobile.

T-shop zelf. Denk dat je online nog wel langer kan wachten, denk niet dat er een hele lange lijst is in Lwarden.

Rivanov
18 augustus 2010, 16:14
32GB is wel extreem slecht leverbaar. Dus die duurt sowieso langer dan de 16GB.

AapVader
18 augustus 2010, 16:35
Als het goed is ben ik dit weekend bezitter van een iPhone 4 16gb. Mijn 3GS 16 gb gaat dan in de verkoop, bij interesse mag je me een pm sturen en zal ik foto's sturen om de staat van het toestel te laten zien.

Shin David
18 augustus 2010, 17:08
Vraag me af of je nog een beetje van je 3G af kan komen. Heb nu de 4(echt een topding btw), heb dus niets meer aan mijn 3G en ben wel benieuwd wat je er nog voor kan vangen.

AntraXxX
18 augustus 2010, 17:18
3GS. ;)

Grave
18 augustus 2010, 18:26
32GB is wel extreem slecht leverbaar. Dus die duurt sowieso langer dan de 16GB.

Dat misschien wel, maar hoorde dat de lijst met mensen die een 16Gb willen hebben veel langer is dan de lijst voor 32GB, dus weet niet wie dan langer moet wachten, iemand die een 16GB wil en op een hele lange lijst komt, of iemand die een 32GB wil die minder geleverd wordt en die op een kortere lijst komt.

Heb ook geen haast, ding komt wel. Verwacht 6 weken wachttijd, mocht ie eerder komen ist mooi en anders ook prima 3)

Vraag me af of je nog een beetje van je 3G af kan komen. Heb nu de 4(echt een topding btw), heb dus niets meer aan mijn 3G en ben wel benieuwd wat je er nog voor kan vangen.

Moet geen probleem zijn om em te verkopen, als ik het forum van Iphoneclub zie, wordt er altijd wel 200 voor geboden, ook al zit ie vol met krassen.

Mooie exemplaren van mensen die zuinig met hun iPhone zijn geweest vangen tussen de 240/280 euro ervoor. Maar dan moet ie ook wel krasloos zijn met nog alles erbij.

Ga em ook wel verkopen als ik de iPhone 4 heb, ben er altijd zuinig mee geweest, zit geen krasje op met alles er bij, verwacht er zowieso wel 250 euro nog voor te krijgen. Ziet er nog als nieuw uit, geen simlock erop, alle accessoires er nog bij en nooit gebruikt, dock erbij, doosje etc, zo goed als nieuw, moet dus geen probleem zijn.

ryan23
19 augustus 2010, 03:55
Ik heb al sinds 12uur nacht geen 3G of Edge meer op mijn iPhone4.. Heb gewoon een t-mobile i150 abbo.. Meer mensen hier last van?

Ik kan nu dus niet meer op internet ermee, maar nog wel bellen :~

edit// ik heb weer 3G en internet werkt weer, waarschijnlijk een storing bij t-mobile ofzo..

Rivanov
19 augustus 2010, 06:28
Normaal slaap je rond dat tijdstip! :+
Of je had nachtdienst?

Xenn0X
19 augustus 2010, 08:01
apple site word weer ge-update, wat krijgen we nu weer erbij:)

Rivanov
19 augustus 2010, 08:10
Is gewoon online hoor. Zal vanochtend gewoon wat onderhoud zijn geweest.

Doelie
19 augustus 2010, 14:32
Heb nu 2 weekjes een iPad 32GB 3G en ben er echt heel tevreden mee! Vooral Angry Birds HD is vet.

Heb op het moment de nieuwe Blackberry Bold maar wil toch langzaam weer richting iPhones gaan (Had de 1st gen en 3G). Enige wat me tegenhoud is het ontbreken van ping, ik ping namelijk zo ziekelijk veel omdat al mijn vrienden ook een bb hebben.

Maargoed dat zou het wel echt compleet maken. Blackbook - iPad - iPhone 4 3)
Alleen even kijken of ik op lange termijn me blackbook kan vervangen voor een 15 inch pro al hoewel mijn blackbook echt nog meesterlijk draait. Vaak nog sneller dan nieuwe windows laptops

Melbuuln
19 augustus 2010, 14:39
Ik heb al sinds 12uur nacht geen 3G of Edge meer op mijn iPhone4.. Heb gewoon een t-mobile i150 abbo.. Meer mensen hier last van?

Ik kan nu dus niet meer op internet ermee, maar nog wel bellen :~

edit// ik heb weer 3G en internet werkt weer, waarschijnlijk een storing bij t-mobile ofzo..

Ik had gisteren onderweg veel problemen met het gprs/3G ontvangst :(
Toen ik rond 14:15 bij een klant weg reed werkte alles weer normaal.

Volgens het display van de iPhone had ik maximaal 3G ontvangst.

Daantjuhh14
19 augustus 2010, 14:39
Download dan whattsapp.? Werkt ook tussen blackberry-->iphone;)

AntraXxX
19 augustus 2010, 14:49
Download dan whattsapp.? Werkt ook tussen blackberry-->iphone;)
Ja maar dat werkt toch niet met ping?
Dus dan zou iedereen van m'n vrienden die een BB incl Ping heeft, ook Whatsapp moeten downloaden?

Rivanov
19 augustus 2010, 14:53
Whatsapp is géniaal! Werkt met iPhone, BlackBerry en Android.

AntraXxX
19 augustus 2010, 14:56
Maar om het icm BlackBerry te gebruiken, moet degene die een BlackBerry heeft toch ook Whatsapp downloaden?

Rivanov
19 augustus 2010, 15:01
Ja, iedereen moet dan Whatsapp hebben. Maar dat is gewoon voor iedereen een musthave.
Je kunt ook video en foto's verzenden. :)

Doelie
19 augustus 2010, 15:12
Probleem is dat dus iedereen een blackberry heeft (50-60 man), dus niemand gebruikt whatsapp 3) En om iedereen zo ver te krijgen om weleens naar whatsapp te kijken is dus een hele opgave

Maar ach ben gevoelig voor nieuwe producten van Apple, dus die nieuwe iPhone zou er binnenkort heus wel komen :+

Rivanov
19 augustus 2010, 15:14
Nieuwe vrienden zoeken met een iPhone. 3)

AntraXxX
19 augustus 2010, 15:16
Probleem is dat dus iedereen een blackberry heeft (50-60 man), dus niemand gebruikt whatsapp 3) En om iedereen zo ver te krijgen om weleens naar whatsapp te kijken is dus een hele opgave

Maar ach ben gevoelig voor nieuwe producten van Apple, dus die nieuwe iPhone zou er binnenkort heus wel komen :+
Kijk dat probleem heb ik dus ook. :(

Rivanov
19 augustus 2010, 15:22
Ik heb één vriend met een BlackBerry en die heeft gewoon netjes Whatsapp geïnstalleerd. :+
En de rest heeft gewoon een iPhone! (zoals het hoort..)

Pimmy
19 augustus 2010, 15:36
Zo. Ik heb nu ook een iPad 32gb 3G. Ben nog beetje aan het uitproberen allemaal maar tot zover ben ik erg enthousiast. Erg leuk apparaat en zeker het gat in m'n zojuist ontvangen salaris waard. De meest std aps heb ik nu geïnstalleerd maar het is even kijken welke specifieke Apps er op moeten komen en welke accesoires ik nog bij de pad wil. Ik hoor al dat whats app er nu op gaat haha.

Daantjuhh14
19 augustus 2010, 15:38
Whats app is iphone:)

Rivanov
19 augustus 2010, 15:39
Kan ook op iPad. Gaat namelijk gewoon via je dataverbinding.

AntraXxX
19 augustus 2010, 15:52
Kun je eigenlijk ook een codeslot op je Berichten of Foto's zetten ipv het beginscherm?

Rivanov
19 augustus 2010, 15:54
Met een jailbreak kan alles.

Daantjuhh14
19 augustus 2010, 15:56
Oehoee, welke app..?

Rivanov
19 augustus 2010, 15:57
Mag hier niet besproken worden. Ga maar naar www.iphoneclub.nl

Jerreby
19 augustus 2010, 16:18
Hoezo dan niet gelijk Pinchat! 2? Werkt ook voor iPhone/BB/Andriod, is gratis, en je kan er ook video's/foto's/berichtjes etc. mee versturen.

Steel Dogg
19 augustus 2010, 16:24
Ja maar moet iedereen die geinstalleerd hebben? (Dus ook degenen die het ontvangen, zoals de BB gebruikers) :)

SjaccoPopino
19 augustus 2010, 17:01
Net telefoontje gehad van de BelCompany, mn iPhone 4 32GB is binnen :D! Dalijk meteen ophalen! Maar als ik mn nummer van Vodafone wil houden hè, dan kan mn abonnement zeker pas over een maand ingaan en kan ik nou nog niks ermee doen toch?

Grave
19 augustus 2010, 17:04
Voor de mensen met een iPad en wel van een spelletje houden. Nova nu tijdelijk 79 cent, was iets van 5 euro, dus wees er snel bij :thumbsup:

SjaccoPopino
19 augustus 2010, 17:13
iPhone versie niet afgeprijsd? En iemand die weet hoe t zit met mijn vraag omtrend een nieuw abonnement van de vorige pagina?

Benny
19 augustus 2010, 17:52
Kan ook op iPad. Gaat namelijk gewoon via je dataverbinding.

Op mijn WiFi-only iPad werkte Whatsapp niet.. gaf iets aan van : "This device is not compatible" o.i.d

Zal het zo eens op mijn 3G iPad proberen..

Mag hier niet besproken worden. Ga maar naar www.iphoneclub.nl

We mogen hier ook geen cydia apps bespreken ? Op iPhoneclub mag je gewoon over cydia apps praten maar niet over gekraakte .IPA's.

edit: shit waarom nou weer 2 berichten achter elkaar :p

Melbuuln
19 augustus 2010, 17:55
Mag hier niet besproken worden.

Wat mag niet :~

Praten over jailbreak is sinds de uitspraak in de VS hier ook toegestaan ;)

Er mag niet gesproken over het omzeilen van beveiligingen van Films , Games , E-books , Software.

Benny
19 augustus 2010, 17:58
In dat geval wil ik wel ff antwoord geven

Kun je eigenlijk ook een codeslot op je Berichten of Foto's zetten ipv het beginscherm?

Dan moet je Locktopus hebben uit cydia.. ken je codeslot zetten op elke app die je maar wilt. Erg handig, gebruik het sinds kort :)

Daantjuhh14
19 augustus 2010, 18:06
Bedankt:D

Rivanov
19 augustus 2010, 18:10
Voor de mensen met een iPad en wel van een spelletje houden. Nova nu tijdelijk 79 cent, was iets van 5 euro, dus wees er snel bij :thumbsup:
Heb ik al gepost aantal dagen geleden in het App Store topic. ::+

Doelie
19 augustus 2010, 19:12
Ben ik langzaam doof aan het worden of is het maximum geluid van de iPad flink terug geschroefd. Heb net even de iPod functie gebruikt in combinatie met mijn beats by dre koptelefoon en merkte toch op dat het volume op max niet bepaald hard is.

Als ik op mijn oude iPod touch het volume icm de koptelefoon op max zet weet ik zeker dat ik binnen 10 min doof ben

iRoy
19 augustus 2010, 19:24
Maar om het icm BlackBerry te gebruiken, moet degene die een BlackBerry heeft toch ook Whatsapp downloaden?

Ze gaan PingChat2 (zo heet het nu geloof ik) binnenkort updaten zodat het ook tussen iPhone en BB werkt. Of die update moet er al zijn, daar heb ik niet meer naar gekeken. Het stond iig wel in de planning!

Rivanov
19 augustus 2010, 19:33
Dat werkt geloof ik al.

Steel Dogg
19 augustus 2010, 19:33
Dus dan hoef je alleen de PIN van de BB te hebben? :D

Rivanov
19 augustus 2010, 19:36
Jup. En PingChat 2 is ook gratis.

Steel Dogg
19 augustus 2010, 19:41
_O_ . Wanneer komt die shit uit? :D

Gerjan
19 augustus 2010, 19:42
Iemand ervaring met de Relax abonnementen van T-mobile?

Melbuuln
19 augustus 2010, 19:46
Ben ik langzaam doof aan het worden of is het maximum geluid van de iPad flink terug geschroefd.

Ik vind de volume van de iPad ook behoorlijk laag.
Net even een testje gedaan en heb een MP3 op zowel de Nano (1G) , iPhone 3G en iPad gezet.
Moet de volume van iPad kan niet tippen aan die van de Nano.

Iemand ervaring met de Relax abonnementen van T-mobile?

Voor bellen en smsen is Relax perfect , maar wil je ook interneten dan is de i-abonnement nog steeds de beste keus.

Gerjan
19 augustus 2010, 20:00
Ohja verrek, dat komt er los bij. :( Staat er eerst lekker:

Relax 35 + internet
€ 28,95 p/m

Blijkt onderdaan dat er dan nog €9,95 bij komt. En het is nog slomer ook.

Melbuuln
19 augustus 2010, 20:07

Relax 35 + internet
€ 28,95 p/m

Dat was mij de reden om toch een i-abonnement te nemen.
Het i-abonnement heeft ook zijn nadelen , het beltegoed en smsjes kan je maximaal maar 1 maand meenemen.
Bij Relax is dit weer onbeperkt houdbaar.

SjaccoPopino
19 augustus 2010, 20:24
Ik heb m eindelijk in bezit :D!!! Heb toch maar voor een i-300 abbo gekozen dat nu meteen in gaat, had echt geen zin om nog een maand te moeten wachten voor ik m kon gaan gebruiken :+! Nou maar eens aan de slag ermee :)!

BBE TheOne
19 augustus 2010, 20:40
Yo...

Heb die iphone 4 besteld, kon nog niet maar moet 60 euro betalen omdat ik 16 dagen vroeger mijn abbo heb verlengd kon niet wachten.... Maar er zit 3 tot 4 weken levertijd op ik heb de 16 gig besteld.... Maar ze zouden een bevestigingsmail sturen maar nog niet gedaan... Is het altijd zo traag bij tmobile?? En ik krijg er een gratis microsim bij voor mijn nieuwe iPhone, maar ik wil die oude 3G gebruiken voor mijn werk maar moet ik dan een duo sim bestellen?

Xenn0X
19 augustus 2010, 20:57
mijn vrouwtje heeft van mij destijds een blackberry gekregen, 1ste wat erop kwam was whatsapp:)

SjaccoPopino
19 augustus 2010, 21:40
Mijn iPhone is echt splinternieuw, gezien m'n serienummer

Week 30 2010!

Hij is van vorige week! 3)

Display is even groot maar door het Retina display is het vele malen scherper. Echt prachtig!
Syncen ging gewoon moeiteloos, as usual. Backup van m'n 3G gemaakt. iPhone 4 activeren en de backup terugzetten. Daarna apps syncen en hij is weer helemaal in de oude staat zoals ik de 3G achterliet. :)

@daanhockey1:

Kun je zien aan je serienummer.

aabccdddeef

aa = Factory and Machine ID
b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)
f = size (S=16GB, T=32GB)

Sweet! Mijne is ook gloednieuw, week 32 3)!

Heb m net toch maar wel ge-upgrade naar 4.02, jailbreaken ga ik voorlopig toch nog niet doen ;)! Is wel ff wennen zo'n nieuwe telefoon en heb nooit eerder een iPhone gehad, dus moet echt nog veel ontdekken en uitvinden, maar hij is wel echt erg tof :D!!

Daantjuhh14
19 augustus 2010, 21:46
Die van mij komt uit week 29:) heb hem 30 juli opgehaald:)

Rivanov
19 augustus 2010, 21:50
Die staat allang in de App Store.

AntraXxX
19 augustus 2010, 21:51
Die van mij komt uit week 29:) heb hem 30 juli opgehaald:)
Hetzelfde hier.

Rivanov
19 augustus 2010, 21:59

Relax 35 + internet
€ 28,95 p/m

Gewoon i-abonnement nemen! Best value for money.

Xenn0X
20 augustus 2010, 08:14
dope, heb net app gekocht voor ipad, kan nu wireless direct printen vanaf ipad. super!
Print Magic HD (http://itunes.apple.com/nl/app/print-magic-hd/id366918599?mt=8), kost 5,99 euri.

je kant eerst met hun test tool kijken of je printer compatible is.
als je de test pagina kan printen werkt de app ook:)
Printer Test for Print Magic (http://itunes.apple.com/nl/app/printer-test-for-print-magic/id344309352?mt=8), is iphone app maar werkt ook op ipad om te testen.

werkt hier met HP 6310 netwerk alles in een en een hp 2600N netwerk kleuren laser.

Rivanov
20 augustus 2010, 08:19
Moet het een WiFi enabled printer zijn? Of mag het ook een printer zijn die in het netwerk is opgenomen. Ik heb thuis namelijk de All-in-one aan de AirPort Extreme hangen.

Xenn0X
20 augustus 2010, 08:21
Moet het een WiFi enabled printer zijn? Of mag het ook een printer zijn die in het netwerk is opgenomen. Ik heb thuis namelijk de All-in-one aan de AirPort Extreme hangen.

dan moet het ook werken, die printers die ik heb gaan via cat6 naar wireless router. dus zijn zelf niet wifi.
sterker nog de 6310 gaat van cat6 > powerline adapter > stroom netwerk > powerline adapter > cat6 en dan pas router. die werkt ook perfect.

probeer het eerst met de test tool, als ie de printer herkent en test pagina met plaatje komt eruit dan werkt de app ook\o/

Rivanov
20 augustus 2010, 08:29
Heb het niet zo nodig! :+

Xenn0X
20 augustus 2010, 08:34
Heb het niet zo nodig! :+

heb al paar dingen geprint zoals mails.
denk dat ik maar een fax app voor ipad ga maken.
faxen sturen en ontvangen vanaf je ipad:)
faxpad.

maar zie al dat er wat appies voor zijn :P

Jerreby
20 augustus 2010, 09:56

Nee zo werkt het niet, mensen met BB moeten die app ook gewoon downloaden. Heb inmiddels al mijn vrienden met een BB die app al laten downloaden, en het werkt prima :thumbsup:.

Gkid
20 augustus 2010, 10:02
Ik heb het gevoel dat mijn automatische helderheid niet werkt. Als ik mijn instellingen op zn felst zet gaat die daarna echt niet lager, ook al branden mn ogen weg :+.

Xenn0X
20 augustus 2010, 10:58
net voor 600 eu een zo goed als nieuwe 32gb 3g gekocht in de buurt:)
inc belkin sleev. ding is helemaal mint en voor die 100 minder wel interessant dan.
kan iig even spelen met 3g en dan gaat hij door naar mijn schoonvader.
mijn 64gb 3g is onderweg, maandag geleverd.

alleen de cut my sim laat op zich wachten.. zou vandaag moeten komen en denk anders maandag:(

AntraXxX
20 augustus 2010, 11:11
M'n iPhone 4 bumper is ook binnen, kreeg dinsdag mailtje en nu binnen. Gaat nog best wel snel dan.

Pimmy
20 augustus 2010, 14:31
Op jacht geweest naar iPad accesoires. Helaas enkel de ori Apple hoes kunnen scoren. Ben ik overigens erg tevreden mee. Mooie bescherming voor on tha road.

Nu nog op zoek naar een keyboard met docking en de connectivity kit. Die zijn wat lastiger te vinden. Iemand nog suggesties waar die te vinden zijn?

Rivanov
20 augustus 2010, 14:32
Gewoon online bestellen.

Xenn0X
20 augustus 2010, 18:05
idd bestellen bij apple zelf gaat nu het snelst

Gerjan
20 augustus 2010, 18:10
Hmm op mijn nieuwe werk ontwikkelen ze ook voor de iPad (en iPhone) dus ze hebben hem daar ook liggen. Toch wel een grappig ding en ik zit er nu ook aan te denken om er één te halen om me er wat meer in te verdiepen. Ik moet er tenslotte apps voor gaan verzinnen. :9

Voor ±€350 zou ik er zo één halen, maar de prijs is nu wat te hoog.

Xenn0X
20 augustus 2010, 20:11
Hmm op mijn nieuwe werk ontwikkelen ze ook voor de iPad (en iPhone) dus ze hebben hem daar ook liggen. Toch wel een grappig ding en ik zit er nu ook aan te denken om er één te halen om me er wat meer in te verdiepen. Ik moet er tenslotte apps voor gaan verzinnen. :9

Voor ±€350 zou ik er zo één halen, maar de prijs is nu wat te hoog.

450 kun je 2e hands wel een 16 gb wifi krijgen. lager ben ik bang van niet:)

Melbuuln
20 augustus 2010, 20:24
Op jacht geweest naar iPad accesoires. Helaas enkel de ori Apple hoes kunnen scoren. Ben ik overigens erg tevreden mee. Mooie bescherming voor on tha road.

Nu nog op zoek naar een keyboard met docking en de connectivity kit. Die zijn wat lastiger te vinden. Iemand nog suggesties waar die te vinden zijn?

Bij de MM (Hengelo) hadden ze nu ook de Camera Connection Kit (CCK).

Zelf gebruik ik de iPad Dock samen met de Bluetooth Toetsenbord.

Delphiki
20 augustus 2010, 20:28
450 kun je 2e hands wel een 16 gb wifi krijgen. lager ben ik bang van niet:)

voor 400 euro kun je volgens mij wel een 16GB door iemand in de US naar je op laten sturen?

Wij hebben een zusterbedrijf in de US en zij hebben ons al een aantal gestuurd, die waren volgens mij echt niet duurder dan €400

al staat de dollar wel weer wat hoger nu dan een paar maanden geleden

Xenn0X
20 augustus 2010, 21:13
voor 400 euro kun je volgens mij wel een 16GB door iemand in de US naar je op laten sturen?

Wij hebben een zusterbedrijf in de US en zij hebben ons al een aantal gestuurd, die waren volgens mij echt niet duurder dan €400

al staat de dollar wel weer wat hoger nu dan een paar maanden geleden

ja dat kan ook maar liever een NL versie dan US toch. al maakt het voor de garantie niet veel uit:thumbsup:

Delphiki
20 augustus 2010, 21:17
Is er iets anders aan de NL versie dan?

Xenn0X
20 augustus 2010, 21:33
Is er iets anders aan de NL versie dan?
ja de duckhead_O-

Delphiki
20 augustus 2010, 21:36
hmm das waar, en Apple kennende kost een nederlandse versie daarvan ook zo weer 3 tientjes :+

Rivanov
21 augustus 2010, 06:59
Mijn iPad 64GB WiFi US werkt gewoon super hoor.
Duckhead heb je voor 2euro bij www.dealextreme.com
En ik heb gewoon de duckhead van de iPhone 3G lader overgezet op de iPad lader. De iPhone 4 heeft nu toch weer een nieuwe oplader. :)

Furies
21 augustus 2010, 10:05
Gisteren even met de iPhone 4 van een vriend gespeeld. Was nogal teleurgesteld. Ben blij dat ik op de volgende moet wachten.

Onder zijn OS4 startte veel applicaties langzamer op dan op mijn 3GS onder 3.1.3. Wat testjes gedaan. Erg apart.

Rivanov
21 augustus 2010, 13:49
FaceTime werkt geniaal! Gewoon m'n iPhone in z'n dock zetten zodat ik 'm niet vast hoeft te houden. En grátis bellen maar! 3)

Benny
21 augustus 2010, 14:29
Klopt, zelfs op 3G werkt het hier uitstekend :)

Rivanov
21 augustus 2010, 14:30
Je draait nog 4.0.1 dus? :+
Met jailbreak is het inderdaad ook via 3G mogelijk.

Benny
21 augustus 2010, 15:30
Je draait nog 4.0.1 dus? :+
Met jailbreak is het inderdaad ook via 3G mogelijk.

Ja 4.0.1 nog, jailbreak is voor mij best wel belangrijk.. 4.0.2 bied ook geen voordelen.

Gebruik 3G Unrestrictor voor FaceTime over 3G en ook youtube e.d. in high quality over 3G :)

ryan23
21 augustus 2010, 15:40
Iemand al de app 'Knocking Vid' geprobeerd? Het is zegmaar Facetime maar dan werkt het maar aan een kant. Dus een iemand kan het beeld zien en de andere verzend het beeld.

Werkt super over 3G, zat gisteren op de snelweg bij iemand in de auto en mijn vriendin was thuis, ontving het op haar iPod touch perfect :9

Rivanov
21 augustus 2010, 19:23
Ja dat gebruik ik ook. Werkt er goed.
Iemand bellen over FaceTime is ook erg cool! 3)

AntraXxX
22 augustus 2010, 01:09
Ik heb ff een probleem met m'n iPhone 4:

Als ik m'n iPhone aansluit op m'n (Windows) pc dan kan ik dus ook de Internal Storage map openen waar ik mijn foto's en video's van op mijn iPhone kan bekijken he.

Maar deze foto's zijn allemaal 90° naar links gedraaid en ik kan ze in deze map ook niet draaien. Dus zal ik ze moeten verplaatsen naar een andere map (Mijn Documenten bijvoorbeeld) om ze te kunnen draaien.
Nou geen probleem denk je, maar in de iPhone map zijn ook foto's waarvan je het symbool niet kunt zien zoals hier bij IMG 229 (als ik er op klik krijg ik ze wel gewoon te zien):

http://farm5.static.flickr.com/4099/4914688480_3df76870c3_b.jpg

En als ik deze naar een andere map verplaats om ze te draaien (waarna Windows het plaatje altijd meteen goed opslaat) krijg ik dit voor m'n snuffert:

http://farm5.static.flickr.com/4134/4914110935_dc9dbfdf98_b.jpg

Met de melding Deze afbeelding kan niet worden opgeslagen vanwege een probleem met de bestandseigenschappen van de afbeelding

Met de rest van de afbeeldingen, dus degene waarbij je het symbool wel kan zien, krijg ik deze vreemde melding niet en kan ik hem dus gewoon draaien en opslaan.

Hoe in hemelsnaam komt dit? :~

Rivanov
22 augustus 2010, 11:43
Dat is wel apart. Kan je er helaas niet bij helpen want je weet hoe ik denk over Windows. :+
Heb daar dus ook geen ervaring mee, sorry.

AnubisNefer
22 augustus 2010, 11:45
Gisteren even met de iPhone 4 van een vriend gespeeld. Was nogal teleurgesteld. Ben blij dat ik op de volgende moet wachten.

Onder zijn OS4 startte veel applicaties langzamer op dan op mijn 3GS onder 3.1.3. Wat testjes gedaan. Erg apart.

Ik ben zelf niet teleurgesteld over de iPhone 4 , maar ik laat deze versie wel even passeren.

Ik wacht wel op de iPhone 4g / 4gs.

Gerjan
22 augustus 2010, 12:26

Als ik m'n iPhone aansluit op m'n (Windows) pc dan kan ik dus ook de Internal Storage map openen waar ik mijn foto's en video's van op mijn iPhone kan bekijken he.

Maar deze foto's zijn allemaal 90° naar links gedraaid en ik kan ze in deze map ook niet draaien. Dus zal ik ze moeten verplaatsen naar een andere map (Mijn Documenten bijvoorbeeld) om ze te kunnen draaien.
Nou geen probleem denk je, maar in de iPhone map zijn ook foto's waarvan je het symbool niet kunt zien zoals hier bij IMG 229 (als ik er op klik krijg ik ze wel gewoon te zien):

En als ik deze naar een andere map verplaats om ze te draaien (waarna Windows het plaatje altijd meteen goed opslaat) krijg ik dit voor m'n snuffert:

Met de melding

Met de rest van de afbeeldingen, dus degene waarbij je het symbool wel kan zien, krijg ik deze vreemde melding niet en kan ik hem dus gewoon draaien en opslaan.

Over die geroteerde foto's, dat schijnt een bug in de exif info (dus iOS 4) van de foto's te zijn waardoor er niet goed wordt doorgegeven dat de foto's bijvoorbeeld liggend getoond moet worden.

Andere probleem:
Heel vreemd, die zogenaamde malware is dit:

Microsoft Security Bulletin MS04-028
Buffer Overrun in JPEG Processing (GDI+) Could Allow Code Execution (833987)

Dat is echter al in 2004 opgelost en zou alleen kunnen zitten in Windows XP en Office 2003..

http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms04-028.mspx

//edit, draai dit even om te kijken of je mogelijk besmet bent door dat gedoe: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=71CD9E74-7142-4780-83E5-CE54401DA1D1&displaylang=en

Bron:
http://www.f-secure.com/v-descs/ms04-028.shtml

Dat ligt dus niet aan je iPhone, maar aan je image viewer.

AntraXxX
22 augustus 2010, 12:42
Over die geroteerde foto's, dat schijnt een bug in de exif info (dus iOS 4) van de foto's te zijn waardoor er niet goed wordt doorgegeven dat de foto's bijvoorbeeld liggend getoond moet worden.
Andere probleem:
Heel vreemd, die zogenaamde malware is dit:

Microsoft Security Bulletin MS04-028
Buffer Overrun in JPEG Processing (GDI+) Could Allow Code Execution (833987)

Dat is echter al in 2004 opgelost en zou alleen kunnen zitten in Windows XP en Office 2003..

http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms04-028.mspx

//edit, draai dit even om te kijken of je mogelijk besmet bent door dat gedoe: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=71CD9E74-7142-4780-83E5-CE54401DA1D1&displaylang=en

Bron:
http://www.f-secure.com/v-descs/ms04-028.shtml

Dat ligt dus niet aan je iPhone, maar aan je image viewer.
Dat dikgedrukte zou dus nog gefixed moeten worden door een update van Apple zelf?

En ik heb datgene gedownload en ik kreeg de melding
The software tool did not detect any Microsoft Office, Microsoft Picture It!, or Microsoft .NET Framework software on your computer that is vulnerable to the GDI+ Graphics Component security vulnerability.

Dus dit zou toch moeten betekenen dat er eigenlijk niets mis is met Microsoft Office etc he? :)

Heel vreemd idd, want ik dacht eerst al wtf wat heb ik nu weer met virussen ofzo te maken. Maar ben blij dat het in ieder geval niet aan mijn iPhone zelf ligt.

Hardstikke bedankt voor je hulp alvast! :)

Dusky Demon NL
22 augustus 2010, 13:13
Kun je een iPad ook als stand alone computer gebruiken zeg maar? Want mijn opa zag het wel zitten. :+ Want een gewone computer vond ie niks, omdat ie dan de hele tijd aan een bureau moest zitten, een laptop vond ie al beter, zodat ie ook aan de keukentafel kan zitten, maar toen ik over de iPad vertelde die je vanuit je luie stoel kan bedienen, was ie nog enthousiaster. :p Je hoeft hem toch niet voor elke scheet te syncen of wel?

Xenn0X
22 augustus 2010, 13:38

Met de melding

het komt omdat je niet mag schrijven. je iphone onder windows is je foto map alleen lezen. dus als je ze kopieert van je iphone naar je pc mag het wel.
je mag ook geen foto's van je pc naar je iphone kopieren. probeer dat maar eens.

Taab
22 augustus 2010, 14:05
Via iTunes kan dat heel makkelijk, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.

Gerjan
22 augustus 2010, 20:23
iPad plaatjes kijken blijft leuk.. :+ Erg verleidelijk.

Rivanov
22 augustus 2010, 21:20
Overkopen? :+

Gerjan
22 augustus 2010, 21:27
Hoeveel :9

//edit nvm geen 3g.

Rivanov
22 augustus 2010, 21:29
Een bedrag dat jij toch nooit wilt betalen voor mijn iPad 64GB WiFi. Want daarvoor kun je 'm ook nieuw halen! 8)
Gelukkig is m'n hoogstwaarschijnlijk schoonpa wel zo gek.

Gerjan
22 augustus 2010, 21:32
Hehe ik had net op ebay geboden op een 64gb 3g. Mijn max bod was 545pond. Hele tijd eerste gestaan @ 525 pond, uiteindelijk verloren met 555pond (€680) in de laatste seconde.

Ben eigenlijk wel blij dat ik niet gewonnen heb.. :9 Seller had niet echt heel veel feedback.

Doelie
22 augustus 2010, 22:54
Ga waarschijnlijk binnenkort met 3 vrienden naar Parijs om iPhones te halen! We zijn nu bezig met de plannen. Hopelijk kunnen we een goedkoop hostel vinden voor een weekeindje Parijs. Bier en iPhones haha

Rivanov
23 augustus 2010, 06:25
Je kunt ook gewoon in één dag op en neer! :+

Rivanov
23 augustus 2010, 08:30
Wel opletten dat je 'm in de Apple Store koopt. En niet bij Orange want dan heb je een carrier lock! :+

Xenn0X
23 augustus 2010, 09:10
whoop vandaag komt mjin apple bestelling. ipad 3g 64 gb en hoop extra accessoires:)

Rivanov
23 augustus 2010, 09:15
Nice! Al zal de nieuwigheid natuurlijk minder zijn aangezien je de iPad al gewend bent! :+

Xenn0X
23 augustus 2010, 10:07
Nice! Al zal de nieuwigheid natuurlijk minder zijn aangezien je de iPad al gewend bent! :+

jazeker maar ben wel benieuwd naar de camera kit en de vga out.
3g is niet zo spannend als plus punt maar gewoon verrekte handig.

Doelie
23 augustus 2010, 11:12
Je kunt ook gewoon in één dag op en neer! :+

We willen ook nog even wat van Parijs zien natuurlijk, haha.

Best lullig trouwens als we daar straks zijn en ze hebben geen iPhones meer op voorraad 8)

Xenn0X
23 augustus 2010, 12:02
de goodies zijn binnen. even spelen met de vga out op een beamer.
komt uit de doos al met laatste firmware dus no jailbreak voorlopig...

being-xboxed
23 augustus 2010, 14:11
Ik heb mijn iphone nu ook kunnen activeren! Het was op de een of andere manier toch geen simlockvrije, hoewel ie uit de apple store in Frankrijk kwam. Maargoed, nu is ie wel simlockvrij.

Heb alleen in een week tijd nog geen tijd gevonden om te reageren. Elke minuut ging op aan die iPhone :)

Wat een heerlijk apparaat, en ook zo lekker tijd dodend!

Xenn0X
23 augustus 2010, 14:25
Ik heb mijn iphone nu ook kunnen activeren! Het was op de een of andere manier toch geen simlockvrije, hoewel ie uit de apple store in Frankrijk kwam. Maargoed, nu is ie wel simlockvrij.

Heb alleen in een week tijd nog geen tijd gevonden om te reageren. Elke minuut ging op aan die iPhone :)

Wat een heerlijk apparaat, en ook zo lekker tijd dodend!

zie hadden we toch gelijk:) was al vaker voor gekomen dat er toevallig een locked phone tussen zat in apple store.

Rivanov
23 augustus 2010, 14:33
En hoe heb je het nu opgelost? Gewoon naar de Apple Store gebeld neem ik aan?

Kortestier
23 augustus 2010, 14:38
We willen ook nog even wat van Parijs zien natuurlijk, haha.

Best lullig trouwens als we daar straks zijn en ze hebben geen iPhones meer op voorraad 8)

Dat heet: Vooraf bellen en apart laten leggen. Anders is het zonde van je geld. Hoewel Parijs een mooie stad is. :+

Xenn0X
23 augustus 2010, 15:15
iemand met ipad 3g intresse in 30 dagen gratis internet van vodafone?
heb 50 simpakketen met 30 dagen gratis mobiel internet van vodafone.
ff een belletje naar 0800 nummer en je kan 30 dagen gratis het net op.
daarna word hij vanzelf afgesloten.
enige nadeel is dat je zelf de sim moet knippen of ik doe het met cut my sim voor je.
net 1 gedaan en zit nu ff op 30 dagen gratis accountje:)
mijn echte sim die ik wil gaan gebruiken waag ik de schaar niet in en wacht op mijn cutmysim. (hopelijk straks of morgen komt de tang)

als mijn tang binnen is kan ik ze wel knippen voor de liefhebbers.
dan moet je alleen zelf even bellen en activeren.

opsturen doe ik gratis.

Erwin van..
23 augustus 2010, 15:39
Wil de iPod touch kopen! heb even gekeken wat zo'n ding allemaal kan... heeft iemand deze toevallig te koop? ipod touch 3G 8 GB

Rivanov
23 augustus 2010, 15:42
Heb wel een iPod touch 8GB 1st gen!

JoJo
23 augustus 2010, 15:47
Wil de iPod touch kopen! heb even gekeken wat zo'n ding allemaal kan... heeft iemand deze toevallig te koop? ipod touch 3G 8 GB

De 8GB is eigenlijk een 2e generatie.

Erwin van..
23 augustus 2010, 15:50
Heb wel een iPod touch 8GB 1st gen!
Te oud voor mij:9
De 8GB is eigenlijk een 2e generatie.

huh? waarom staat er dan 3e bij?
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/apple-ipod-touch-8-gb/9000000007148967/index.html

Rivanov
23 augustus 2010, 15:52
Het is wel een third gen, maar draait nog 2nd gen hardware.

Diikoeneke
23 augustus 2010, 15:54

Heb er wel eentje, maar dies helemaal verneukt :+

Erwin van..
23 augustus 2010, 15:55
Het is wel een third gen, maar draait nog 2nd gen hardware.

Ahaa oke en dat is een min punt? vergeleken met de 16 GB dat wel een 3e gen is? en misschien een maandje geleden had MediaMarkt een actie dat de Ipod Touch 8GB 3G 139,95, Ging net even kijken maar is nu iets van 179,00. Weet iemand een winkel waar een leuke actie is?

Heb er wel eentje, maar dies helemaal verneukt :+

Nee dankje :p

Goiz
23 augustus 2010, 15:55
Wie heeft er zin om voor deze thread een nieuw deel te bouwen? :)

Rivanov
23 augustus 2010, 15:56
Je kunt iOS4 wel draaien, maar zonder multi-tasking etc. Dezelfde 'mankementen' al de iPhone 3G i.c.m. iOS4.

Erwin van..
23 augustus 2010, 15:56
Wie heeft er zin om voor deze thread een nieuw deel te bouwen? :)

Ik:o

Je kunt iOS4 wel draaien, maar zonder multi-tasking etc. Dezelfde 'mankementen' al de iPhone 3G i.c.m. iOS4.

ahaaaa:+

Rivanov
23 augustus 2010, 15:57
Ben ik daar niet de aangewezen persoon voor? 8)
Alleen heb ik daar niet echt tijd voor. :+

Goiz
23 augustus 2010, 15:57
@ Erwin; Ga je gang, anders doe ik het straks zelf met weer een lame copy/paste 8)

Erwin van..
23 augustus 2010, 15:58
:[
Ben ik daar niet de aangewezen persoon voor? 8)
Alleen heb ik daar niet echt tijd voor. :+

Doe jij maar3)

Rivanov
23 augustus 2010, 15:59
Ik ga gewoon een ordinaire Copy/Paste doen hoor! :+
Maar doe het wel thuis, want ben bijna afgewerkt. 8)

Goiz
23 augustus 2010, 16:00
Is goed, handiger als jij het doet voor eventuele updates oid. Pm dan ook ff een mod die dan online is om de oude dicht te mikken. Thnx :)

Erwin van..
23 augustus 2010, 16:15
Is goed, handiger als jij het doet voor eventuele updates oid. Pm dan ook ff een mod die dan online is om de oude dicht te mikken. Thnx :)

Ja laat Rivanov het maar doen... blijf met me handen ervan af.:+

Rivanov
23 augustus 2010, 16:32
Deze mag dicht.

Goiz
23 augustus 2010, 16:34
Deel 5: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=146713